fbpx
Belinda Gerdt

Belinda Gerdt

Asiakaskokemus | Digitalisaatio | IT

Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka luo uraa maailman arvokkaimmissa GAFAM-yhtiöissä kansainvälisesti (teknologiajätit Google, Apple, Facebook, Amazon ja Microsoft). Hän on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Microsoftilla Länsi-Euroopan pääkonttorissa ja asuu Amsterdamissa. Aikaisemmin hän työskenteli Amazonilla EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa. 

Hän on kirjoittanut kolme kirjaa asiakaskokemuksen johtamisesta yhdessä Kari Korkiakosken ja Sanna Eskelisen kanssa. Ensimmäinen kirja Ylivoimainen asiakaskokemus julkaistiin vuonna 2016, ja viimeisin Digiajan Asiakaskokemus vuonna 2018.  Belindan viimeisin kirja “Digiajan asiakaskokemus” palkittiin juuri Kultasulka 2019 kirjakilpailun pääpalkinnolla. Ensimmäisestä kirjasta julkaistiin  englannin kielinen versio vuonna 2018 Amazonin Kindlessa kansainvälisille markkinoille. 

Belinda Gerdt on ajatuksia herättävä puhuja, joka nojaa puheenvuoroissaan kansainvälisiin esimerkkeihin ja käytännön oppeihin, joita hän on ammentanut pitkän uransa ja kirjoitustyönsä kautta. Hän on nähnyt maailman menestyneimpien IT-yrityksen näköalapaikoilla digitalisaation murroksen eri toimialoilla ja seuraa uusimpien teknologioihin kehitystä ja roolia yritysten asiakaskokemuksen kehittämisessä. Belinda on myös johtanut omassa työssään myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen murrosta omistamillaan liiketoiminta-alueilla.

“Puheenvuorosi oli erittäin onnistunut keskiarvolla 4,9/5. Saimme siitä myös hyvää palautetta maajohtajaltamme henkilökohtaisesti tilaisuuden jälkeen!”

“Kiitos puheenvuorosta! Sait todella hyvää palautetta. Olit hienosti huomioinut toimialan näkökulman!”

Suosittuja otsikoita: 

Digiajan Asiakaskokemus | Asiakaskokemuksen kehittäminen modernein teknologioin | Liiketoiminan digitalisaatio | Kansainväliset opit alojensa parhailta | Asiakaskokemuksen strategiat ja muutos | Tulevaisuuden teknologiat  | Kansainvälisessä kilpailussa menestyminen


Belinda Gerdt
Belinda Gerdt

Asiakaskokemus | Digitalisaatio | IT

Aiheet:

Kasvu & Kehittäminen, Digitalisaatio & Teknologia

Avainsanat:

Asiakaskokemus, Digitalisaatio, Liiketoiminnan kehittäminen

Kielet:

Suomi, Englanti

x
Sivusto käyttää evästeitä. Lue Tietosuoja käytäntömme Hyväksyn