fbpx
Inna-Pirjetta Lahti nainen kuvassa

Inna-Pirjetta Lahti

Head of Inspiration | Founder PING Helsinki

Inna-Pirjetta Lahti on Suomen johtava vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, inspiroivien tapahtumien ja ilmiöiden luoja sekä taitava digitaalisuuden ja sosiaalisen median hyödyntäjä.

Valmentajana Inna-Pirjetta Lahti tuo esille vankan osaamisensa yhdistettynä innostavaan tapaan esiintyä ja inspiroida kuulijoitaan. Hänen puheenvuoronsa sisältävät niin konkreettisia esimerkkejä kuin viestejä ja signaaleja siitä mihin vaikuttajamarkkinointi ja media on kehittymässä.

PING Helsinki on alan yhteisen eettisen koodiston PING Ethicsin luoja ja edustaa suomalaisia somevaikuttajia Mediapoolissa. Vastuullisuus sekä vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus ja mitattavuus on vahvasti mukana kaikessa tekemisessä. PING Festival kasvoi kolmessa vuodessa Pohjois-Euroopan merkittävimmäksi vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatapahtumaksi tuoden yhteen satoja vaikuttajia sekä vaikuttajamarkkinointia hyödyntäviä markkinointipäättäjiä.

Ennen ryhtymistään yrittäjäksi hän toimi 13 vuotta Messukeskuksessa myyntiryhmäpäällikkönä. Toimialaosaamista hänellä on erityisesti matkailusta, urheilusta sekä muodista. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri.

Suosittuja otisikoita:

Vaikuttajamarkkinoinnin ilmiöt | Näin lisäät liiketoimintaa vaikuttajamarkkinoinnilla | Vastuullisuus on markkinoijan MUST | Älä haaskaa aikaasi turhiin tapahtumiin – luo ainutlaatuisia elämyksiä | Mitä on somevaikuttajan elämä ja arki | Gen Z ja vaikuttajamarkkinointi | Kohtaa ihminen – älä asiakasta | Oma tarina: Kaikki ei ole siltä miltä se somessa näyttää. Miten PING Festival syntyi, kukoisti ja melkein tuhosi perustajansa?


Inna-Pirjetta Lahti nainen kuvassa
Inna-Pirjetta Lahti

Head of Inspiration | Founder PING Helsinki

Aiheet:

Asenne & Muutos, Johtaminen, Kasvu & Kehittäminen, Kommunikaatio & Vuorovaikutus, Luovuus & Innovaatio, Myynti & Markkinointi, Yhteiskunta & Tulevaisuus, Yrittäjyys, Juontaja & Moderaattori

Avainsanat:

Aidot kohtaamiset, Elämykset, Mediankäyttö, Muuttuva mediaympäristö, Ongelmista onnistumiseen, Palvelumuotoilu, Sukupolvi Z, Vaikuttajamarkkinointi, Yksinyrittäjästä kasvuyrittäjäksi

Kielet:

Suomi, Ruotsi

x
Sivusto käyttää evästeitä. Lue Tietosuoja käytäntömme Hyväksyn