fbpx
Kalle Ruuskanen profiilikuva

Kalle Ruuskanen

Muutosarkkitehti | Johdon sparraaja

Kalle Ruuskanen on pohjoismaiden johtavia asiakaskokemuksen ja muutosjohtamisen asiantuntijoita. Hänellä on yli kahden vuosikymmenen käytännön kokemus ja näytöt mittavista muutoshankkeista ja kansainvälisten superbrändien johtamisesta ja klassikoiden luomisesta.
Ruuskanen on yrittäjä, ja auttaa yrityksiä löytämään parempia vaihtoehtoisia tulevaisuuksia, kirkkaampia konsepteja ja parempaa johtamista.

Hänen intohimonaan on asiakaskokemuksen rikastuttaminen ja myynti- sekä palvelukulttuurin muovaaminen. Kalle toimii laaja-alaisesti ja vaikuttavasti eri rooleissa hallituksissa, neuvonantajana, projektin asiantuntijatiimin vetäjänä, valmentajana, konsulttina ja osallistavana ratkaisijana.

Ruuskanen on ollut avaintekijänä menestyksekkään Kotipizzan muutostaipaleella ja sen hallituksessa sekä muutoksen arkkitehtinä kun yritys käänsi suunnan konkurssin partaalta arvon 5-kertaistumiseen 2014-2019.
Hän on myös monen muun yhtiön vahva taustavoima, joka on ollut muovaamassa strategioita, uusia konsepteja ja modernisoimassa johtamismalleja.

Keskeisiä luotto- ja hallituspaikkoja:

Kotipizza Groupin hallituksen Pj
Jungle Juice Bar (lisäksi omistusta)
Fredman Group (FoodTech & pakkausteollisuus Eskimo ja Elmukelmu kaupanhyllyllä)
Muru Dining (2014-2018)
KH Kiinteistöhuolto

Hänellä on vuosien retail-, elintarvike- ja horeca-osaamista maailman huippubrändien kanssa sekä ymmärrystä kuluttajaliiketoiminnan digitalisoinnista.

S-ryhmä (-96-01)
Royal Ravintolat (-01-07)
SSP Group (-07-14) 850 brändiä, >1 mrd asiakasta, lento-, juna-, huoltoasemat ympäri maailmaa

Suosittuja otsikoita:

CX+EX=€X | Asiakaskokemuksen anatomia | Asiakas on kuningas mutta henkilökunta on kuninkaampi
Kokemus per kohtaaminen | Palvelumuotoilun ABC | Voittajakulttuurit | Aina voi tuplata |
Kasvutarinat Kotipizza, SSP, Royal, Starbucks, etc


Kalle Ruuskanen profiilikuva
Kalle Ruuskanen

Muutosarkkitehti | Johdon sparraaja

Aiheet:

Asenne & Muutos, Johtaminen, Myynti & Markkinointi, Yrittäjyys

Avainsanat:

asiakaskokemus, Brändijohtaminen, Brändit, Johtaminen, Konseptointi, Muutos, Muutosjohtaminen, Myyntikulttuuri, Palvelukulttuuri

Kielet:

Suomi, Englanti

x
Sivusto käyttää evästeitä. Lue Tietosuoja käytäntömme Hyväksyn