Anna Lunden analyyttinen strategi, joka rohkeasti haastaa perinteisiä ajatusmalleja. Anna uskoo intohimolla huomisen klassikoihin, johdonmukaisesti johdettuihin yrityksiin, ja arvopohjaisiin brändeihin, joille kvartaali on 25 vuotta ennemmin kuin 3 kuukautta.
Puheenvuoroissaan Lundén korostaa asemoinnin ja arvolupauksen merkitystä yritysten strategisessa suunnittelussa erityisesti hallitustasolla, mutta myös koko henkilöstön näkökulmasta. Annalla on palava halu saada yritykset kehittymään; oivaltamaan omat vahvuutensa, katsomalla tulevaisuuteen ja erottumaan disruption keskellä kilpailukentästä.
Anna Lunden on asiakaslähtöisen liiketoiminnan sekä premium-liiketoiminnan ammattilainen. Hän on monikansallisten pörssiyritysten kasvatti, jolla on perheyrittäjän juuret ja sydän. Hyvä yhdistelmä elinikäistä oppia perheyrityksistä ja monipuolista kokemusta monikansallisten yritysten toiminnasta Suomessa. Laaja-alaisen kokemuksen kautta Anna toimii nykyään yrittäjien ja muiden liiketoiminnanvetäjien tukena, auttaen heitä löytämään liiketoimintansa asemoinnin markkinoilla.