Anna-Lunden-Cover-1.jpg

Anna Lundén

Liikkeenjohdon Strategiakonsultti

Anna Lunden analyyttinen strategi, joka rohkeasti haastaa perinteisiä ajatusmalleja. Anna uskoo intohimolla huomisen klassikoihin, johdonmukaisesti johdettuihin yrityksiin, ja arvopohjaisiin brändeihin, joille kvartaali on 25 vuotta ennemmin kuin 3 kuukautta.

Puheenvuoroissaan Lundén korostaa asemoinnin ja arvolupauksen merkitystä yritysten strategisessa suunnittelussa erityisesti hallitustasolla, mutta myös koko henkilöstön näkökulmasta. Annalla on palava halu saada yritykset kehittymään; oivaltamaan omat vahvuutensa, katsomalla tulevaisuuteen ja erottumaan disruption keskellä kilpailukentästä.

Anna Lunden on asiakaslähtöisen liiketoiminnan sekä premium-liiketoiminnan ammattilainen. Hän on monikansallisten pörssiyritysten kasvatti, jolla on perheyrittäjän juuret ja sydän. Hyvä yhdistelmä elinikäistä oppia perheyrityksistä ja monipuolista kokemusta monikansallisten yritysten toiminnasta Suomessa. Laaja-alaisen kokemuksen kautta Anna toimii nykyään yrittäjien ja muiden liiketoiminnanvetäjien tukena, auttaen heitä löytämään liiketoimintansa asemoinnin markkinoilla.

Suositut otsikot: ”Asemointi hallitusjäsenten vastuulla” (tai käänteisesti: ”Miksi brändi ei ole vain markkinointiosaston asia?” | ”Peiliin katsomisen paikka: Tuotanko lisäarvoa?” | ”Premium voi maksaa vähän, muttei ole koskaan halpaa"

Anna Lundén

Anna Lundén

Liikkeenjohdon Strategiakonsultti

    Lähetä varauspyyntö:

    Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

    Aihealueet:

    Asenne & Muutos | Johtaminen | Kasvu & Kehittäminen | Myynti & Markkinointi | Yrittäjyys