BelindaGerdt-1.jpg

Belinda Gerdt

Asiakaskokemus | Digitalisaatio | IT

Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka luo kansainvälistä uraa maailman arvokkaimmissa GAFAM-yhtiöissä (teknologiajätit GoogleAppleFacebook, Amazon ja Microsoft). Hän on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Microsoftilla Länsi-Euroopan pääkonttorissa ja asuu Amsterdamissa. Aikaisemmin hän työskenteli Amazonin EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa.

Hän on kirjoittanut kolme kirjaa asiakaskokemuksen johtamisesta. Viimeisin teos, Digiajan Asiakaskokemus, palkittiin parhaana julkaistuna kirjana Kultasulka 2019 -palkinnolla.

Belinda Gerdt on ajatuksia herättävä puhuja, joka nojaa puheenvuoroissaan kansainvälisiin esimerkkeihin ja käytännön oppeihin, joita hän on ammentanut pitkän uransa ja kirjoitustyönsä kautta. Hän on nähnyt maailman menestyneimpien IT-yrityksen näköalapaikoilla digitalisaation murroksen eri toimialoilla ja seuraa uusimpien teknologioihin kehitystä ja roolia yritysten asiakaskokemuksen kehittämisessä. Belinda on myös johtanut omassa työssään myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen murrosta omistamillaan liiketoiminta-alueilla.

“Puheenvuorosi oli erittäin onnistunut keskiarvolla 4,9/5. Saimme siitä myös hyvää palautetta maajohtajaltamme henkilökohtaisesti tilaisuuden jälkeen!”

“Kiitos puheenvuorosta! Sait todella hyvää palautetta. Olit hienosti huomioinut toimialan näkökulman!”

Suositut otsikot: Digiajan Asiakaskokemus | Asiakaskokemuksen kehittäminen modernein teknologioin | Liiketoiminan digitalisaatio | Kansainväliset opit alojensa parhailta | Asiakaskokemuksen strategiat ja muutos | Tulevaisuuden teknologiat  | Kansainvälisessä kilpailussa menestyminen

Belinda Gerdt

Belinda Gerdt

Asiakaskokemus | Digitalisaatio | IT

    Lähetä varauspyyntö:

    Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

    Aihealueet:

    Digitalisaatio & Teknologia | Kasvu & Kehittäminen