Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka on luonut kansainvälistä uraa maailman arvokkaimmissa teknologiayhtiöissä.
Hänen Kultasulka 2019 -kirjakilpailun voittajateoksensa Digiajan Asiakaskokemus, (Alma Talent, co-write Sanna Eskelinen) solmi maaliskuussa 2021 harvinaisen kansainvälisen julkaisusopimuksen yhden maailman suurimman kustantajan, Big Five -kustantajiin kuuluvan yhdysvaltalaisen Harper Collinsin kanssa. Kirja on nyt ennakkotilattavissa ja nousi Amazonissa ensimmäiselle sijalle ’Hot New Releases’ -listauksessa.
Belinda on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Philipsillä pääkonttorissa Hollannissa ja vastaa globaalisti yritysmarkkinoinnista. Aikaisemmin hän työskenteli muun muassa Microsoftin Länsi-Euroopan pääkonttorissa sekä Amazonin EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa.
Belinda Gerdt on ajatuksia herättävä puhuja, joka nojaa puheenvuoroissaan kansainvälisiin esimerkkeihin ja käytännön oppeihin, joita hän on ammentanut pitkän uransa ja kirjoitustyönsä kautta. Hän on nähnyt maailman menestyneimpien IT-yrityksen näköalapaikoilla digitalisaation murroksen eri toimialoilla ja seuraa uusimpien teknologioihin kehitystä ja roolia yritysten asiakaskokemuksen kehittämisessä. Belinda on myös johtanut omassa työssään myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen murrosta omistamillaan liiketoiminta-alueilla.
Katso myös Belindan valmennus:
Digitaalinen asiakaskokemus: Think Big?
Lue lisää Belindasta: