Belinda Gerdt

Belinda Gerdt - Puhuja

Asiakaskokemus | Digitalisaatio | IT | Tulevaisuuden työelämä

Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka on luonut kansainvälistä uraa maailman arvokkaimmissa teknologiayhtiöissä. Belinda on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Philipsillä pääkonttorissa Hollannissa ja vastaa globaalisti yritysmarkkinoinnista. Aikaisemmin hän työskenteli muun muassa Microsoftin Länsi-Euroopan pääkonttorissa sekä Amazonin EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa.

Hänen neljäs kirjansa ”The Swipe-Right Customer Experience” julkaistiin marraskuussa 2022 yhden maailman suurimman kustantajan, Big Five -kustantajiin kuuluvan yhdysvaltalaisen Harper Collinsin kanssa. Edellinen teos Digiajan Asiakaskokemus, (Alma Talent, co-write Sanna Eskelinen) voitti Kultasulka 2019 -kirjakilpailun.

Belinda Gerdt on ajatuksia herättävä puhuja, joka nojaa puheenvuoroissaan kansainvälisiin esimerkkeihin ja käytännön oppeihin, joita hän on ammentanut pitkän uransa ja kirjoitustyönsä kautta. Hän on nähnyt maailman menestyneimpien IT-yrityksen näköalapaikoilla digitalisaation murroksen eri toimialoilla ja seuraa uusimpien teknologioihin kehitystä ja roolia yritysten asiakaskokemuksen kehittämisessä. Belinda on myös johtanut omassa työssään myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen murrosta omistamillaan liiketoiminta-alueilla.

 

Katso myös Belindan valmennus:

Digitaalinen asiakaskokemus: Think Big?

Lue lisää Belindasta:

Asiakas on kuin hemmoteltu lapsi, jota yritykset eivät osaa palvella: nämä suomalaisnaiset ratkovat ongelmaa maailmalla ja heidän vinkeillään johtaja vapautuu itsepetoksesta. Kauppalehti 03.10.2021.

Laatukustantamo Harper Collins julkaisee palkitun suomalaisen bisnesoppaan, jonka ytimessä on ”ajattele isosti”. Kauppalehti. 20.03.2021. 

 

Teemat: Digiajan Asiakaskokemus | Toimialojen muutos | Liiketoiminnan digitalisaatio | Kansainväliset opit alojensa parhailta | Asiakaskokemuksen strategiat ja muutos | Tulevaisuuden teknologiat | Kansainvälisessä kilpailussa menestyminen | Tulevaisuuden työelämä

Belinda Gerdt

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Asiakaskokemus | Digitalisaatio & Teknologia | Kasvu & Kehittäminen