Belinda Gerdt

Belinda Gerdt - Puhuja

Asiakaskokemus | Digitalisaatio | IT | Tulevaisuuden työelämä

Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka on luonut kansainvälistä uraa maailman arvokkaimmissa teknologiayhtiöissä.

Hänen Kultasulka 2019 -kirjakilpailun voittajateoksensa Digiajan Asiakaskokemus,  (Alma Talent, co-write Sanna Eskelinen) solmi maaliskuussa 2021 harvinaisen kansainvälisen julkaisusopimuksen yhden maailman suurimman kustantajan, Big Five -kustantajiin kuuluvan yhdysvaltalaisen Harper Collinsin kanssa.

Belinda on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Philipsillä pääkonttorissa Hollannissa ja vastaa globaalisti terveydenhuollon digitalisaatiota edistävistä ohjelmistoista. Aikaisemmin hän työskenteli muun muassa Microsoftin Länsi-Euroopan pääkonttorissa sekä Amazonin EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa.

Belinda Gerdt on ajatuksia herättävä puhuja, joka nojaa puheenvuoroissaan kansainvälisiin esimerkkeihin ja käytännön oppeihin, joita hän on ammentanut pitkän uransa ja kirjoitustyönsä kautta. Hän on nähnyt maailman menestyneimpien IT-yrityksen näköalapaikoilla digitalisaation murroksen eri toimialoilla ja seuraa uusimpien teknologioihin kehitystä ja roolia yritysten asiakaskokemuksen kehittämisessä. Belinda on myös johtanut omassa työssään myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen murrosta omistamillaan liiketoiminta-alueilla.

“Kiitos ihan älyttömän hyvästä luennosta Kypä 20:lla! Heittämällä yksi parhaimmista luennoista joilla olen ollut. Inspiroit kaikkia naisia ja olet ihana esikuva varsinkin nuorille naisille ja kannustat saavuttamaan omat unelmat.“   – Suomen Ekonomit, Kylteripäivät

“Todella mielenkiintoinen puheenvuoro. Belinda sai todella hyvin kiinni meidän yrityksen kulttuurista ja olimme kaikki todella tyytyväisiä Belindan esitykseen.“  – Marcus Herold, Hallituksen puheenjohtaja MPS-yhtiöt

Katso myös Belindan valmennus:

Digitaalinen asiakaskokemus: Think Big?

Lue lisää Belindasta:

Asiakas on kuin hemmoteltu lapsi, jota yritykset eivät osaa palvella: nämä suomalaisnaiset ratkovat ongelmaa maailmalla ja heidän vinkeillään johtaja vapautuu itsepetoksesta. Kauppalehti 03.10.2021.

Laatukustantamo Harper Collins julkaisee palkitun suomalaisen bisnesoppaan, jonka ytimessä on ”ajattele isosti”. Kauppalehti. 20.03.2021. 

 

Teemat: Digiajan Asiakaskokemus | Toimialojen muutos | Liiketoiminnan digitalisaatio | Kansainväliset opit alojensa parhailta | Asiakaskokemuksen strategiat ja muutos | Tulevaisuuden teknologiat | Kansainvälisessä kilpailussa menestyminen | Tulevaisuuden työelämä

Belinda Gerdt

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Asiakaskokemus | Digitalisaatio & Teknologia | Kasvu & Kehittäminen