Skip to content
Menu
Close
Puhujat

Christoffer Wahlberg

Themes
  • Asenne & Muutos
  • Johtaminen
  • Kasvu & Kehittäminen
  • Kommunikaatio & Vuorovaikutus
  • Myynti & Markkinointi
  • Oppiminen
  • Yrittäjyys

Tarinankerronnan opit maailman arvostetuimpien brändien ytimestä

Suomen ensimmäinen Wine and Spirits MBA-tutkinnon suorittanut asiantuntija, Pariisiin LVMH – Louis Vuitton Moët Hennessyn omistamassa Krugin samppanjatalossa kansainvälistä myyntikoulutusta johtanut, yksi maailman johtavista koulutus-, myynti- ja viestintäkonsulteista, Christoffer Wahberg on on ollut mukana muuttamassa myyntiviestintää sellaisissa yrityksissä kuin Dior, Veuve Clicquot, Hennessy, Sephora ja monet muut. Nyt hän jakaa oppinsa luksusbrändin rakentamisesta ja tarinankerronnan voimasta yleisöille ympäri maailman.

Christoffer Wahlbergin esityksissä sukelletaan syvään tarinan kerronnan ja vahvan brändin rakentamisen maailmaan. Miksi juuri tarinankerronta on niin tärkeää ja miksi suurin suomalaisista yrityksistä ei vielä hyödynnä sitä toiminnassaan? Entä mitä on luksustasoinen asiakaspalvelu, brändi, tuote, rekrytointi tai myyntistrategia? Christoffer vastaa puheissaan mm. näihin kysymyksiin ja paljastaa miten tarinankerronnan avulla vahvistetaan ja luodaan mielikuvia. Hän antaa yrityksille kirkkaita ajatuksia siitä, miten parantaa omaa myyntiviestintää, markkinointia sekä vahvistaa brändiä.

Christofferin puheenvuorot sisältävät ainutlaatuisen yhdistelmän tutkittua tietoa, omakohtaisia kokemuksia, sekä parhaiksi todettuja käytäntöjä luksusbrändien rakentamisesta. Luksus on kaikessa yksinkertaisuudessaan työkalupakki, jonka avulla tuotteen ja palvelun kysyntä kasvaa samaa tahtia hintojen noustessa – ja asiakkaat ovat tyytyväisiä, jopa haltioituneita. Christoffer painottaa puheissaan, että vaikka jokaisen yrityksen tavoitteen ei tarvitse olla saavuttaa luksus-brändin asemaa; mutta jokainen yritys voi hyödyntää samoja tekniikoita parantaakseen tulostaan ja omaa tulevaisuuden kestävyyttään.

Christoffer Wahlbergin kysytyimmät puheevuorot:

Luksusbrändien parhaat käytännöt

Mitä on luksustasoinen asiakaspalvelu, brändi, tuote, rekrytointi tai myyntistrategia? Christoffer Wahlberg on koonnut yhteen parhaat käytännöt ja kirkkaimmat oppinsa luksusbrändeiltä ja paljastaa  tässä konkreettisia neuvoja ja herättäviä ajatuksia sisältävässä puheenvuorossaan oppinsa.

Storytelling – Tarinallistaminen myynnin tukena

Hyvä tarina luo asiakkaan luottamusta ja kasvattaa tuotteen tai palvelun arvoa parhaimmillaan yli 2000%. Siitä huolimatta ne ovat yllättävän harvinaisia myynnin maailmassa. Tämän puheenvuoron aikana pohditaan Christofferin johdolla  miksi näin on, ja miten voimme hyödyntää näitä oppeja omassa toiminnassamme.

Puheenvuoro antaa Inspiraatiota tiimillesi ja tahtoa  kehittää omaa myyntiään. Saat helpon ja toimivan mallin, jonka avulla rakentaa houkuttelevia tarinoita osaksi omaa myyntiä, sekä ison annoksen kokemusta ja itseluottamusta, joilla hyödyntää niitä.

Puheenvuoron aikana opit mistä tarinat rakentuvat ja missä myyntitilanteissa ne toimivat. Christoffer jakaa esimerkkejä toimivista myyntitarinoista ja parhaita käytäntöjä niiden luomisesta. 

Tarinankerronta ja johtaminen

Hyvät tarinat inspiroivat, motivoivat ja auttavat henkilöstä löytämään ratkaisuja itsenäisesti. Usein mielellämme, että on olemassa johtajia, jotka ovat “luonteisia tarinankertojia” ja heitä, jotka  eivät ole. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkansa. Johtaminen tarinankerronnan avulla on taito, jonka kuka tahansa voi oppia. Puhevuorossa käydään läpi Christofferin johdolla, missä johtamistilanteissa voidaan hyödyntää tarinankerrontaa, ja miten voidaan rakentaa omia huippu tarinoita. Niitä tarinoita, jotka sitouttavat, vahvistavat tiimiä ja nostavat työhyvinvointia. Entä miten sitouttaa henkilöstö osaksi yrityksen tarinaa? Christofferin puheenvuoro antaa konkreettisia keinoja, joilla luoda johtamista tukevat tarinat ja tavat viestiä. 

Elämäsi tarina

Ihmiset, jotka näkevät elämänsä tarinana ovat tutkimusten mukaan onnellisempia, kestävät paineita paremmin, saavuttavat helpommin tavoitteitaan, ja jopa elävät kauemmin ja onnellisempana. Tässä inspiroivassa puheevuorossa pohditaan miten voidaan hyödyntää omaa tarinaa parantamaan elämänlaatua ja jaksamista. Christoffer käy puheenvuorossa läpi esimerkkinä oman tarinansa shamppanjaa rakastavasta innokkaasta nuoresta matkalla kohti luksusbrändien myyntiviestinnän kouluttajaa ja arvostettua luksusbrändien konsulttia. Hän motivoi kuulijoita ja auttaa näkemään, miten voi sanoittaa omaa tarinaansa ja nähdä työuransa eri vaiheet, sekä oman elämänsä muuttuvan tilanteet osana yhtä tarinaa – jonka käsikirjoittajana jokainen voi itse olla.

Tutustu Christoffer Wahlbergin koulutukseen:

Business storytelling
Close

Haluan lisätietoja / varata puhujan!

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä arkipäivän sisällä. Aloitetaan yhdessä tapahtumasi puhujasisällön suunnittelu!

Speaker Inquiry | FI

"*" näyttää pakolliset kentät

PP slash KK slash VVVV
Hyväksy Tietosuoja*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Book speaker