Christoffer Wahlberg

Christoffer Wahlberg - Puhuja

Kommunikaatio konsultti ja motivaattori

Tarinankerronalla voidaan muuttaa maailmaa!

Christoffer Wahlberg oli kymmenenvuotias, kun hän rakastui samppanjaan. Hän ei tietenkään juonut samppanjaa vielä silloin, mutta eräänä kesäiltana vuosia sitten hän näki tapahtuman, josta kaikki alkoi. Hän näki isoisänsä avaavan pullon samppanjaa juhlissa ja ihmetteli miten aikuiset yhtäkkiä alkoivat hihitellä ja iloita miltei lapsenomaisesti saatuaan siitä laseihinsa. Se teki suuren vaikutuksen, ja sillä hetkellä hän lupasi itselleen: jonakin päivänä minä olen töissä samppanjatalossa.

Pitkä ja määrätietoinen työ johti siihen, että hänen unelmansa kävi toteen.  Hänestä tuli Suomen ensimmäinen Wine and Spirits MBA-tutkinnon suorittanut asiantuntija jonka jälkeen hänet kutsuttiin Pariisiin  LVMH – Louis Vuitton Moët Hennessyn omistamaan Krugin samppanjataloon johtamaan kansainvälistä myyntikoulutusta.  Aluksi hän viihtyi unelmatyössään. Aikaa myöden hän alkoi kuitenkin kyseenalaistaa omia kykyjään ja tapaansa tehdä työtään, jopa uravalintaansa. Jotakin piti muuttaa, mutta miksi?

Christoffer Wahlbergin esityksissä sukelletaan syvään tarinan kerronnan maailmaan. Miksi juuri tarinankerronta on niin tärkeää ja miksi suurin suomalaisista yrityksistä ei vielä hyödynnä sitä toiminnassaan? Christoffer paljastaa miten tarinankerronnan kautta hänestä tuli yksi maailman johtavista koulutus-, myynti-ja viestintä- konsulteista joka on ollut mukana muuttamassa myyntiviestintää sellaisissa  yrityksissä kuin Dior, Veuve Clicquot, Hennessy, Sephora ja monet muut.

Hän avaa myös sitä, mitä tarkoittaa olla suomalainen kansainvälisessä maailmassa. Mitä muut kulttuurit voivat oppia meistä, ja mitä meidän täytyy oppia muilta, jos tahdomme pysyä kansainvälisessä kilpailussa mukana.

Christofferin esitykset ovat henkilökohtaisia ja tunteisiin vetoavia. Ne motivoivat kuulijoita jaksamaan silloinkin kun tuntuu, että maailma on meitä vastassa. Hän antaa yrityksille ajatuksia siitä, miten ne voivat parantaa omaa myyntiviestintäänsä ja johtamistaan tarinankerronan avulla.

Lue myös:

Christoffer Wahlberg luksusbrändien tarinankertoja.

 

 

Teemat: 10 vuotias samppanjan harrastaja | Tarinankerronan historia | Luxus brändien myynti salaisuudet

Christoffer Wahlberg

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Asenne & Muutos | Johtaminen | Kasvu & Kehittäminen | Kommunikaatio & Vuorovaikutus | Myynti & Markkinointi | Oppiminen | Yrittäjyys