Jarkko Sjöman on yksi Suomen johtava asiantuntija henkilöbrändäyksessä ja digitaalisessa vaikuttajaviestinnässä. Tämän lisäksi Jarkko on ostokäyttäytymisen muutoksen ja digitaalisen myynnin asiantuntija. Me emme usko mainoksiin.
Me kuuntelemme ihmisiä mieluummin kuin brändejä. Me haluamme ostaa ihmisiltä, joihin luotamme. Siksi ihmisistä muodostuu voimakkaampi media kuin mistään yrityksen omasta kanavasta.
Jarkko Sjöman painottaa, että digitaalinen identiteetti on tulevaisuuden asiantuntijatyön kivijalka, jonka varaan myynti, luottamus ja asiantuntemus rakentuu. Siksi oman asiantuntijuuden kehittäminen on työuran hyvinvointiin panostamista. Tulevaisuudessa työ on yhä enenevässä määrin verkossa vaikuttamista, osallistumista ja palvelemista – sekä tietenkin myymistä.