Kari Wikholm tunnetaan paremmin hänen lempinimellään: Wiki.
Eri verkkokauppojen tekniikoista ja niiden jalostamisesta kannattavaksi liiketoiminnaksi Wikillä on useita kokemuksia sekä vähittäiskauppa perheyrityksen, että eri autokaupan verkkosovelluksien parista. Kari Wikholm puhuu myös mieluusti itsejohtamisen teemasta, jossa itsearvion kautta voidaan kehittää liiketoimintaa tai yksittäisen henkilön omaa henkilöbrändiä. Itsearvion ”graalin maljana” Wiki pitää kompetenssien ja arvojen tunnistamisen kautta johtamista, joiden kautta hän on tehnyt omat lukuiset kick off-johtamiset.
Wikin motto coachina / puhujana on ”Fiilis x Tekniikka + Yhteistyö” jonka kolmimetodeita on sovellettu useissa koulutuksissa niin myynnin kuin HR-haasteiden parissa. Tämän päivän digimurroksen ja työelämän disturbiossa itsejohtamisen ja verkkobusineksen ymmärtämisen tarve korostuu työpaikoilla ja silloin Wikin yksinkertaiset esimerkit oikeista casesta avaavat todella nopeasti eri kipupisteitä ja luovat helpon ja ymmärrettävän roadmapin yrityksen ja ihmisten kehitykselle.