Skip to content
Menu
Close
Puhujat

Kirsti Laasio

Themes
  • Asenne & Muutos
  • Asiakaskokemus
  • Johtaminen
  • Kansainvälistyminen
  • Kasvu & Kehittäminen
  • Strategia

Kirsti Laasio on asiakaskokemuksella johtamisen edelläkävijä. Pitkään kansainvälisessä ympäristössä ja liiketoiminnassa johtajana toimineena, Kirstillä on kokemusta kansainvälisen kasvun skaalauksesta, asiakaskokemuksen johtamisesta ja brändin rakentamisesta sekä monialaisten tiimien vetämisestä ja tiimien välisten siilojen poistamisesta. Hän on kansainvälisesti meritoitunut liiketoimintajohtaja, jolla on vahva kokemus viedä strategiaa käytäntöön tiimejä osallistaen. Kirstillä on monipuolinen kokemus yritysten johtoryhmä- ja hallitustyöskentelystä sekä tuotekehitystiimien kanssa tiiviissä rajapinnassa toimineena hänellä on vahvaa ymmärrystä teknologian suomista mahdollisuuksista ja miten näitä voidaan valjastaa asiakkaan ongelmaa tai tarvetta ratkaisemaan. Menestyneet yritykset ovat panostaneet niin asiakas- kuin työntekijäkokemukseen.

Puhujana sekä juontajana Kirsti on innostava, positiivisen energinen ja käytännönläheisesti yleisöä lähestyvä oivalluttaja, jolle vuorovaikutus niin livenä kuin virtuaalisti on luontaista. Juontajan roolissa Kirsti varmistaa vieraiden viihtymisen, iloisen mukaansatempaavan tunnelman sekä tapahtuman ohjelman saumattoman etenemisen.

Kirstin puheenvuoroissa on tavoitteena inspiroida ja saada kipinä sytytettyä kohti asiakaskeskeisempää ja kannattavaa kasvua Suomen tulevaisuuden menestyksen takaamiseksi. Suomessa tuotetaan huippumäärä laadukkaita tuotteita ja palveluita. Miksei siis myös kokemuksia, joilla tutkimuksen mukaan on paljon suurempi merkitys ostopäätöksissä ja liiketoimintasuhteissa. Kulttuurin ymmärtäminen ja huomioon ottaminen konkretisoituu eri vinkki vitosina onnistumisten matkalle. ‘Vinkit niin työntekijäkokemukseen kuin henkilöstön osallistamiseen, vastuuttamiseen ja valtuuttamiseen käytännönläheisesti läpi organisaation rohkaisevat yleisön kohti positiivista muutosta ja parempia tuloksia’ lupaa Kirsti puheenvuoroistaan.

Lue Kirstin artikkeli: ”Ämpäri vuotaa, jos unohdat asiakkaan”

Kirsti Laasion kysytyimmät puheenvuorot:

Maailmanluokan asiakaskokemus – sanoista tekoihin

Puheenvuoro antaa konkreettisia esimerkejä ja vinkkejä miten johtaa asiakaskokemusta arjessa ja miten innostaa koko henkilöstö mukaan niin osallistamalla kuin vastuuttamalla sekä valttuuttamalla kohti parempia asiakaskokemuksia ja  kasvua.  Tärkeintä on kääntää usein hyvin yrityskeskeinen inside-out näkökulma vahvemmin asiakaslähtöiseksi outside- in näkökulmaksi, jotta ratkaisut löytyvät helposti arjen tekemisessä. Kirsti käy läpi eri keinoja aina asikaslupauksesta sen lunastamiseen unohtamatta henkilöstökokemuksen merkitystä onnistumisen kulmakivenä.

Hyvinvoivat työntekijät luovat edellytykset maailmanluokan asiakaskokemukselle, johon yrityksen menestys rakentuu.

Kaaoksesta kasvuun ja visiosta käytäntöön

Muutoksen läpiviennissä on tärkeää saada koko tiimi mukaan ja ymmärtämään ’what’s in it for them’, jotta eteenpäin vievää voimaa syntyy. Käytännönläheisessä esityksessä Kirsti oivalluttaa käymällä läpi erilaisia keinoja miten osallistaa ja innostaa yrityksessä kaikki mukaan viemään eteenpäin suuntautuvaa voimaa ihan konkretiaksi jokaisen työhön.  Muutoksen matkalla ei aina kasvua synny  ja se tuntuu sekä sattuu! Mutta miten tästä päästään eteenpäin – from sh*t happens to shift happens?  Puheenvuoron konkreettiset vinkit antavat kuulijalle avaimia vastoinkäymistenkin voittamiseen.

Kansainvälisen kasvun vinkkivitoset

Kansainvälistyminen nykymaailmassa on lähes vääjäämätöntä – ainakin jos tähdätään kasvuun, sillä kotimaan rajojen sisäpuolelle jääminen rajoittaa asiakkaiden, työntekijöiden, yhteistyökumppaneiden ja jopa sijoittajien löytämistä.

Tärkeydestään huolimatta – tai ehkä juuri siksi – kansainvälistymistä ei ole aina helppo saavuttaa. Millaisesta reseptistä kansainvälinen kasvu syntyy? Puheenvuorossa Kirsti jakaa omakohtaisia vinkkejä kansainvälisen työyhteisön rakentamiseen, mitä asioita ottaa huomioon tuotelanseerauksiin, asiakaskunnan löytämiseen sekä myynnin ja markkinoinnin onnistumiseen. Born global -asenteella moni kasvuyritys on rakentanut menestyksensä pohjan, jossa monimuotoinen ja toimiva työyhteisö tukee onnistumista kansainvälisellä markkinalla ja kansainvälisten osaajien integroitumisella.

 

Tutustu Kirsti Laasion koulutuksiin:

Asiakaskokemus uudistumisen keskiössä
Menesty muutoksessa – visiosta toteutukseen
Close

Haluan lisätietoja / varata puhujan!

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä arkipäivän sisällä. Aloitetaan yhdessä tapahtumasi puhujasisällön suunnittelu!

Speaker Inquiry | FI

"*" näyttää pakolliset kentät

PP slash KK slash VVVV
Hyväksy Tietosuoja*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Book speaker

Similar speakers

puhuja Belinda Gerdt
Puhujat
Kansainväliset
Themes

Belinda Gerdt

Susanna Paloheimo
Puhujat
All speakers