Kirsti Laasio

Kirsti Laasio - Puhuja

CXO | Advisor | Partner | Mentor | Keynote Speaker

Kirsti Laasio on asiakaskokemuksella johtamisen edelläkävijä. Pitkään kansainvälisessä ympäristössä ja liiketoiminnassa johtajana toimineena, Kirstillä on kokemusta kansainvälisen kasvun skaalauksesta, asiakaskokemuksen johtamisesta ja brändin rakentamisesta sekä monialaisten tiimien vetämisestä ja tiimien välisten siilojen poistamisesta. Hän on kansainvälisesti meritoitunut liiketoimintajohtaja, jolla on myös monipuolinen kokemus yritysten johtoryhmä- ja hallitustyöskentelystä. Myös tuotekehitystiimien kanssa tiiviissä rajapinnassa toimineena Kirstillä on vahvaa ymmärrystä teknologian suomista mahdollisuuksista ja miten näitä voidaan valjastaa asiakkaan ongelmaa tai tarvetta ratkaisemaan. Menestyneet yritykset ovat panostaneet niin asiakas- kuin työntekijäkokemukseen.

Puhujana Kirsti on innostava, positiivisen energinen ja käytännönläheisesti yleisöä lähestyvä oivalluttaja, jolle vuorovaikutus niin livenä kuin virtuaalisti on luontaista. Kirstin esityksissä on tavoitteena inspiroida ja saada kipinä sytytettyä kohti asiakaskeskeisempää ja kannattavaa kasvua Suomen tulevaisuuden menestyksen takaamiseksi. Suomessa tuotetaan huippumäärä laadukkaita tuotteita ja palveluita. Miksei siis myös kokemuksia, joilla tutkimuksen mukaan on paljon suurempi merkitys ostopäätöksissä ja liiketoimintasuhteissa. Kulttuurin ymmärtäminen ja huomioon ottaminen konkretisoituu eri vinkki vitosina onnistumisten matkalle. ‘Vinkit niin työntekijäkokemukseen kuin henkilöstön osallistamiseen, vastuuttamiseen ja valtuuttamiseen läpi organisaation herättelevät yleisön kohti positiivista muutosta ja parempia tuloksia’ lupaa Kirsti puheenvuoroistaan. From sh*t happens to shift happens!

Asiakaskokemuksen johtamisen aiheesta voi lukea lisää Kirstin ja kanssakirjailijoiden ‘Menestys syntyy asiakaskokemuksesta’ (2021 Alma Talent) -kirjasta.

Lue Kirstin artikkeli: ”Ämpäri vuotaa, jos unohdat asiakkaan”

Teemat: Maailmanluokan asiakaskokemus - sanoista tekoihin | From shit happens to shift happens - kohti parempia asiakas- ja työntekijäkokemuksia sekä menestyvää liiketoimintaa | Asiakaslupauksesta lunastamiseen | Vuotaako perälauta? Asiakaspidon ja -arvon kasvattaminen | Vinkki vitoset kasvuyrityksen kansainvälistymiseen | Virtuaalinen vuorovaikuttaminen ja etätyön opit kansainvälisestä työyhteisöstä

Kirsti Laasio

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Asiakaskokemus | Johtaminen | Kansainvälistyminen | Kasvu & Kehittäminen | Strategia