Skip to content
Menu
Close
Puhujat

Pauli Waroma

Themes
  • Hyvinvointi & Terveys
  • Johtaminen
  • Kasvu & Kehittäminen
  • Kommunikaatio & Vuorovaikutus
  • Luovuus & Innovaatio
  • Myynti & Markkinointi
  • Yhteiskunta & Tulevaisuus

Pauli Waroma on myynnin, markkinoinnin ja muutosjohtamisen ammattilainen. 14 vuotta markkinointitoimiston perustajaosakkaana ja kuusi vuotta terveydenhuollon johtotehtävissä ovat opettaneet mikä liikuttaa ihmisiä ja mikä ei. Mitä muutos tarvitsee, mikä markkinointi on tehokasta ja miten brändiä rakennetaan.

Pauli on toiminut markkinoinnissa yli 20 vuotta. Hän on ollut perustamassa kolmea omaa yritystä ja ollut kahden top 500 yrityksen johtoryhmässä markkinoinnista ja viestinnästä vastaavana johtajana. Hänen ajatuksiaan seurataan laajasti sosiaalisessa mediassa. Hän ottaa kantaa, mutta rakentavasti. Pauli uskoo elämän tarkoituksen olevan evoluutio – kun jatkuvasti kyseenalaistamme omia ajatusharhojamme ja pysymme uteliaina ja oppivina voimme saavuttaa potentiaalimme niin yksilöinä kuin organisaatioina.

Pauli puhuu mielellään muutosjohtamisesta, kasvusta, brändinrakennuksesta ja yrityksen kulttuurin ja tarinan rakentamisesta myynnin, rekrytoinnin ja markkinoinnin tueksi. Erityisesti juuri tässä hetkessä myös julkisen puolen pitäisi olla kiinnostunut Paulin näkemyksistä palveluiden kaupallistamisessa ja myynnissä. Kannattaako julkisen tahon brändätä ja markkinoida palveluitaan? Mitä markkinointi edes on? Brändistrategia -puheenvuoro on lisäksi saatavilla myös työpajana.

Waroma on puhunut työn puolesta ja ammatikseen erilaisissa tilaisuuksissa jo toistakymmentä vuotta. Niin pienille tiimeille, kuin satojen ihmisten yleisöille. Puheenvuoroista jää ennen kaikkea motivoitunut ja voimaantunut olo. Paulin puheet saa ajatukset liikkeelle ja luo uskoa omaan tekemiseen.

Paulin kysytyimmät puheenvuorot:

Brändistrategia – mihin sellaista tarvitaan ja miksi ihan jokaisella yrityksellä pitäisi sellainen olla

Brändi on entisen, nykyisen ja tulevan asiakkaan mielikuva yrityksestä. Se rakentuu yrityksen missiosta, syystä olla olemassa. Brändinrakennus on tämän mission näkyväksi tekemistä. Brändinrakennus on silta ihmisen ja yrityksen välillä.  Brändi on vahvempi, kestävämpi ja pitkäikäisempi kuin yrityksen strategia. Strategiaa tehdään kolmeksi tai viideksi vuodeksi kerrallaan, mutta brändi on elää nyt ja aina. Miten sitten brändiä rakennetaan? Mistä löytyy ydin brändin määrittelyyn, miten asettaa oikea kunniahimon taso ja miten johtaa brändiä systemaattisesti kohti parempaa tulevaisuutta. Pauli Waroma selittää käytännönläheisesti ja selkein esimerkein mikä brändinrakennuksessa on tärkeää ja mitä jokaisen yrityksen tulisi huomioida. Puheenvuoro on inspiroiva nostatus ja koko firman tason oivalluttaja siihen, että brändiä on rakentamassa yrityksen koko henkilökunta ihan joka ikinen päivä.

 

Brändistrategia: luento + työpaja

Tunnista mikä brändissänne on uniikkia ja miten se kommunikoidaan koko henkilökunnan voimin.


Työpajassa pureudutaan yrityksenne missioon, visioon, arvoihin ja strategiaan ja saadaan koko porukka ymmärtämään, että he ovat osa brändiä ja miten he voivat osallistua itsekin brändin rakennukseen. Työpajassa tuodaan myös konkreettisia esimerkkejä ja innostetaan tiimiä puhaltamaan yhteen hiileen.

Työhyvinvointia ja luottamuksen rakentamista – lopulta on kyse aina ihmisistä

Pauli Waroma on työssään tutkinut mikä ihmisiä kiinnostaa ja mikä ei. Mikä saa ihmiset liikkeelle ja mikä sitouttaa. Ennen kaikkea millä rakennetaan kilpailuetua ja erottautumista. Jokaisen yrityksen tulisi pyrkiä olemaan voittava niissä asioissa, mitä se osaa paremmin kuin kilpailijansa ja mitkä on sen kohderyhmälle tärkeitä. Lopulta kyse on aina ihmisistä. Työhyvinvoinnista, luottamuksen rakentamisesta, kulttuurin rakentamisesta ja muutosjohtamisesta. Pitkäjänteisyydestä.

 

 

Miten johdan muutosta
Mikä sote
Tarvitseeko julkinen taho markkinointia
Close

Haluan lisätietoja / varata puhujan!

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä arkipäivän sisällä. Aloitetaan yhdessä tapahtumasi puhujasisällön suunnittelu!

Speaker Inquiry | FI

"*" näyttää pakolliset kentät

PP slash KK slash VVVV
Hyväksy Tietosuoja*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Book speaker