Pauli Waroma - Puhuja

Markkinoinnin ja muutosjohtamisen asiantuntija

Pauli Waroma on myynnin, markkinoinnin ja muutosjohtamisen ammattilainen. 13 vuotta markkinointitoimiston perustajaosakkaana ja kuusi vuotta terveydenhuollon johtotehtävissä ovat opettaneet mikä liikuttaa ihmisiä ja mikä ei. Mitä muutos tarvitsee, mikä markkinointi on tehokasta ja miten brändiä rakennetaan.

Pauli on toiminut markkinoinnissa yli 20 vuotta. Hän on ollut perustamassa kolmea omaa yritystä ja ollut kahden top 500 yrityksen johtoryhmässä markkinoinnista ja viestinnästä vastaavana johtajana. Hänen ajatuksiaan seurataan laajasti sosiaalisessa mediassa. Hän ottaa kantaa, mutta rakentavasti. Pauli uskoo elämän tarkoituksen olevan evoluutio – kun jatkuvasti kyseenalaistamme omia ajatusharhojamme ja pysymme uteliaina ja oppivina voimme saavuttaa potentiaalimme niin yksilöinä kuin organisaatioina.

Pauli puhuu mielellään muutosjohtamisesta, kasvusta, brändinrakennuksesta ja yrityksen kulttuurin ja tarinan rakentamisesta myynnin, rekrytoinnin ja markkinoinnin tueksi. Erityisesti juuri tässä hetkessä myös julkisen puolen pitäisi olla kiinnostunut Paulin näkemyksistä palveluiden kaupallistamisessa ja myynnissä. Kannattaako julkisen tahon brändätä ja markkinoida palveluitaan? Mitä markkinointi edes on?

Waroma on puhunut työn puolesta ja ammatikseen erilaisissa tilaisuuksissa jo toistakymmentä vuotta. Niin pienille tiimeille, kuin satojen ihmisten yleisöille. Puheenvuoroista jää ennen kaikkea motivoitunut ja voimaantunut olo. Paulin puheet saa ajatukset liikkeelle ja luo uskoa omaan tekemiseen.

Teemat: Tarvitseeko julkinen taho markkinointia | Mikä on brändi | Markkinointi 2022 | Miten johdan muutosta | Miten voittaa markkinaosuutta | Haastajabrändi | Mikä sote

Pauli Waroma profiilikuva

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Hyvinvointi & Terveys | Johtaminen | Kasvu & Kehittäminen | Kommunikaatio & Vuorovaikutus | Luovuus & Innovaatio | Myynti & Markkinointi | Yhteiskunta & Tulevaisuus