Petri matero

Petri Matero - Puhuja

Myynnin Rockstara ja Suomen reiluin markkinointimies

Petri Matero on markkinoinnin, myynnin ja konseptien monitaituri, joka tuli tutuksi koko kansalle Jaajo Linnonmaan luotsaamasta Diilistä, ylettyen kisassa toiseksi.

Matero on noussut viime vuosina varsinkin LinkedInissä seuratuksi mielipidevaikuttajaksi, joka herättää aktiivista keskustelua itsensäjohtamisen, myynnin ja markkinoinnin aiheita yhdistävillä sisällöillä.

Matero rakentaa tällä hetkellä myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä Topliner-yhtiössä, joka tarjoaa asiakasyrityksilleen liikevaihdon kasvua myynnin, markkinoinnin, valmennuksen ja tekijöiden avulla.

Matero on aktiivinen Pelastakaa Lapset -järjestön toiminnassa, sekä vaikuttaa muusikkona, artistien sekä asiantuntijoiden brändimanagerina ja puhujana. Matero on myös Helsinki Tonefest -soitintapahtuman sekä Tonefest Guitar Gallery -liikkeen perustaja.

Petri Matero on puhunut vuosien saatossa ympäri Suomea sekä pienemmissä valmennustilaisuuksissa, että isommissa tapahtumissa. Pienistä ryhmistä useille sadoille henkilöille. Materon saamassa palautteessa mainitaan aina nämä kaksi asiaa: Käytännönläheiset esimerkit ja uudet oivallukset. Hän puhuttelee ihmisiä samalta tasolta, ja saan viestittyä abstraktit konseptit käsinkosketeltavina ilmiöinä.

Petri Materon kysytyimmät puheenvuorot tiimeille:

Myynnin Rockstara™ – Modernin asiantuntijan supervoimat

Haluatko antaa tiimillesi työkalut, joilla kasvaa uuden ajan myynnin rockstaraksi? Tämä puheenvuoro sytyttää myyntitiimien kipinän työhönsä ja vie tarkastelemaan omia työtapoja pintaa syvemmältä. Petri jakaa kuulijalle viisi modernin myyjän supervoimaa käytännön esimerkkien sekä omakohtaisten tarinoiden kautta. Luennon jälkeen yleisö on inspiroitunut ja innostunut omasta työstään – sekä janoaa päästä palvelemaan asiakkaita omia vahvuuksiaan ja Petrin teesejä hyödyntäen!

TunneBrändi™ – Tunteiden voima markkinoinnissa, myynnissä ja brändäyksessä

Me kaikki teemme ostopäätöksemme tunteiden perusteella, väitämmepä mitä tahansa. Modernin myyjän ja markkinoijan työkalupakkiin kuuluu tunnetaidot ja työkalut, joilla ymmärrät sekä omia että asiakkaan tunteita paremmin. Mistä tunteet tulevat, mitä ne saavat aikaan ja miten ennen kaikkea luoda juuri oikeita tunteita. Petri avaa setissään kehittämänsä Brändikolmio® -työkalun, jonka avulla voit määritellä niin yrityksen kuin yksittäisen asiantuntijankin brändin helposti ymmärrettävään muotoon. Petrin käytännönläheiset esimerkit sekä osallistava esitystapa tempaa kuulijat mukaansa miettimään omia arvovalintojaan, tavoitetunteita sekä rakentamaan omaa työkaluvalikkoaan Tunne-teko -matriisin™ avulla.

Teemat: Myynnin Rockstara™ - Modernin asiantuntijan supervoimat | TunneBrändi™ - Tunteet ja niiden voima markkinoinnissa ja myynnissä | Myynnin Rockstara™ - Kuinka rakentaa ylpeästi itsesi näköinen ura asiantuntijana

Petri Matero

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Asenne & Muutos | Asiakaskokemus | Kasvu & Kehittäminen | Luovuus & Innovaatio | Myynti & Markkinointi | Yrittäjyys