fbpx
Sani-Leino-Lavalla-1.jpg

Sani Leino

Social Selling & Sales Coach

Sani Leino, sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja ja tietokirjailija.

Sanin tausta

Sanilla on yli 13 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa erilaisissa myynnin tehtävissä. Viimeisten kymmenen vuoden aikana Sani on työskennellyt mm. Toyotalla, Gigantissa, DNA:lla, myyntiyhtiö Rainmakerilla & ThingLinkillä erilaisissa myynnin tehtävissä. Sittemmin Sani on toiminut yrittäjänä ja myyntivalmentajana oman Social Company Oy yrityksensä kautta auttaen yli 300 yritystä ja tuhansia asiantuntijoita, johtajia ja myyjiä auttaen myynnin ja markkinoinnin modernisoinnissa.

Puhujan tunnistuksia ja tuotantoja

Vuonna 2016 Sani Leino listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling). Sani on myös ollut kirjoittamassa kahta tietokirjaa. ’Viiden tähden asiakaskokemus’ -kirja oli ilmestymisvuonnaan 2019 Kauppakamarikustannuksen myydyin tietokirja ja kirja oli myös ehdolla Suomen Ekonomien kirjallisuuspalkinnossa Vuoden bisneskirjaksi (2018).

Mitä odottaa puheenvuoroilta

Sani saa kiitosta energisestä ja suorapuheisesta tyylistään, jonka johdosta häntä käytetäänkin useimmiten joko arvovaltaisten tapahtumien Keynote -puhujana tai erilaisten tilaisuuksien ja tapahtumien puheenvuoroissa, joihin kaivataan tunnetta ja tietoa samassa paketissa. Sani on myös käytetty moderaattori ja juontaja, joka osaa pitää isonkin yleisön otteessaan yli 1000 puheenvuoron kokemuksella.

Katso myös Sanin juontajaprofiili tästä

Teemat: Social Selling - Sosiaalinen myynti | Sosiaalisen median tehokas ammattikäyttö | Asiantuntijabrändäys - Miten myydä oma osaaminen verkossa | Viiden tähden asiakaskokemus - Miten teet asiakkaista faneja | Sosiaalinen liiketoiminta - maailma muuttuu, pysytkö vauhdissa | Vuorovaikutus ja ensivaikutelma - miten vakuutat vastaanottajasi | Digitalisaation vaikutukset myyntiin ja markkinointiin | Tekoäly - uhka vai mahdollisuus myyjälle ja markkinoijalle | Poisoppiminen - miten eroon vanhoista uskoista ja asenteista

Sani Leino

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Asenne & Muutos | Digitalisaatio & Teknologia | Juontaja & Moderaattori | Kasvu & Kehittäminen | Kommunikaatio & Vuorovaikutus | Luovuus & Innovaatio | Myynti & Markkinointi | Yhteiskunta & Tulevaisuus | Yrittäjyys