fbpx
Sara Eklund

Sara Eklund

Director CX Strategy EMEA

Sara Eklund on digitaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen asiantuntija, uuden liiiketoimintamallien ja prosessien kehittäjä, muutoksen katalysaattori, inspiroiva ja valovoimainen puhuja. Sara Eklund on Stratetegiajohtaja Oraclen asiakaskokemusalalla EMEAn alueella ja fokusoi markkina-trendeihin ja Go To Market Strategian luomiseen asiakaspalvelun ja -kokemuksen puitteessa. Asiakasmatkan luominen ja digitaalisten liiketoimintaratkaisujen innovointi ovat hänen intohimojaan. Saralla on yhteensä yli 10 vuotta johtamisen sekä liiketoiminnan ja strategian kehityksen kokemusta uusiutuvan energian ja IT-aloilla. Sara on inspiroiva ja dynaaminen puhuja sekä fasilitaattori ja fokusoi teemoihin asiakaskokemuksen innovointi, teknologia trendit ja liiketoiminnan strategia ja digitaalinen transformaatio.

Saran suosittuja puheita ovat:

Asiakaskokemuksen trendit

  • Asiakaskokemuksen mahdollistavat teknologiat ja niiden kehitys
  • Asiakaskokemus liiketoiminnan strategian keskipisteenä
  • Datan, tekoälyn ja chatbottien arvo liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen mahdollistamiseen


Asiakaspalvelun tulevaisuus liiketoiminnan kasvun katalysaattorina

  • Asiakaspalvelun vaikutus tuotemerkin ja liiketoiminnan kehitykseen ja kasvuun
  • Asiakaspalvelun trendit ja teknologiaa – miten mahdollistetaan huomispäivän asiakaspalvelu?
  • Asiakaspalvelun strategian luominen muuttuvassa maailmassa


Digitaaliset liiketoimintamallit uuden maailman myötä

  • Asiakaskeskeinen digitaalinen transformaatio
  • Liiketoimintamallien innovointi ja esimerkit
  • Asiakaskokemus liiketoiminnan strategian keskipisteenä

Teemat: Customer Experience Trends, Future of Customer Service, Business Models in the new normal, Digital Transformation with the customer in centre, Service as a brand and revenue driver

Sara Eklund

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Digitalisaatio & Teknologia | Juontaja & Moderaattori | Kasvu & Kehittäminen