Sara Eklund on digitaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen asiantuntija, uuden liiketoimintamallien ja prosessien kehittäjä, muutoksen katalysaattori, inspiroiva ja valovoimainen puhuja. Sara Eklund on Strategiajohtaja Oraclen asiakaskokemusalalla EMEAn alueella ja fokusoi markkina-trendeihin ja Go To Market Strategian luomiseen asiakaspalvelun ja -kokemuksen puitteessa. Asiakasmatkan luominen ja digitaalisten liiketoimintaratkaisujen innovointi ovat hänen intohimojaan. Saralla on yhteensä yli 10 vuotta johtamisen sekä liiketoiminnan ja strategian kehityksen kokemusta uusiutuvan energian ja IT-aloilla. Sara on inspiroiva ja dynaaminen puhuja sekä fasilitaattori ja fokusoi teemoihin asiakaskokemuksen innovointi, teknologia trendit, liiketoiminnan strategia ja digitaalinen transformaatio.
Saran suosittuja puheita ovat:
Asiakaskokemuksen trendit
- Asiakaskokemuksen mahdollistavat teknologiat ja niiden kehitys
- Asiakaskokemus liiketoiminnan strategian keskipisteenä
- Datan, tekoälyn ja chatbottien arvo liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen mahdollistamiseen
Asiakaspalvelun tulevaisuus liiketoiminnan kasvun katalysaattorina
- Asiakaspalvelun vaikutus tuotemerkin ja liiketoiminnan kehitykseen ja kasvuun
- Asiakaspalvelun trendit ja teknologiaa – miten mahdollistetaan huomispäivän asiakaspalvelu?
- Asiakaspalvelun strategian luominen muuttuvassa maailmassa
Digitaaliset liiketoimintamallit uuden maailman myötä
- Asiakaskeskeinen digitaalinen transformaatio
- Liiketoimintamallien innovointi ja esimerkit
- Asiakaskokemus liiketoiminnan strategian keskipisteenä