fbpx
Susanna Paloheimo Banneriin

Susanna Paloheimo

Asiakaskokemuksen parantaja

Susanna Paloheimo on kokenut johtaja, joka on palvellut yrittäjänä ja viestinnän ja brändien kehittämisen neuvonantajana kymmeniä suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä. Hän on lisäksi johtanut Fredman Groupin strategia-, asiakaskokemus- ja brändityötä sekä luonut konsernille asiakaskokemuksen johtamisen mallin. Susannan supervoimia ovat näkemyksellisyys, innostaminen ja rohkeus. Hän hyödyntää työssään viestintää monin eri tavoin. Susanna syttyy liekkeihin niin puhujalavalla, johdon sparraajana kuin monimutkaisten muutosprojektien äärellä.

”Susanna Paloheimo on aivan upea luennoitsija, tunteisiin vetoava. Sai ajatukset liikkeelle”, kuuluu palaute Susannan puheesta. Hän onnistuu tarkastelemaan asioita toiselta näkökulmalta ja herättämään ihmiset tunteisiin vetoavilla tarinoillaan. Susanna puhuu niin työn murroksesta, digitalisaatiosta, asiakaskokemuksen parantamisesta kuin viestinnästäkin. Johdon sparraajana ja työnohjaajana Susanna oivalluttaa ja vahvistaa ohjattavien voimavaroja. Susanna innostuu voidessaan auttaa muita ihmisiä johtamaan ja palvelemaan paremmin.

Suositut otsikot: Asiakaskokemus rakastaa myötätuntoa | Parempia esimiespalveluita, kiitos! | Palvelu on parasta | Parempien kohtaamisten vaikutus henkilöstö- ja asiakaskokemuksiin | Dialogin voima johtamisessa | Esimiestyöstä esimiespalveluihin | Myynti ja asiakaspalvelutyö rokkaamaan: Saavuta asiakas | Tarinallistaminen -puhu asiakasta

Susanna Paloheimo

Susanna Paloheimo

Asiakaskokemuksen parantaja

Lähetä kysely:

Palaamme sinulle viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Aihealueet:

Asenne & Muutos | Digitalisaatio & Teknologia | Johtaminen | Kasvu & Kehittäminen | Myynti & Markkinointi | Yhteiskunta & Tulevaisuus | Yrittäjyys