Skip to content
Menu
Close
Puhujat

Timo Suokko

Themes
  • Asenne & Muutos
  • Johtaminen
  • Kasvu & Kehittäminen
  • Yhteiskunta & Tulevaisuus

Timo Suokko on kokenut valmentaja ja strategi, joka ei piiloudu power pointtien taakse, vaan kuuntelee, ajattelee, keskittyy ja keskustelee. Timo on tehnyt pitkän uran markkinointiviestinnän, brändin rakentamisen ja liiketoiminnan kehittämisen eri osa-alueilla Suomessa ja kansainvälisesti. Hän on työskennellyt useiden johtavien suomalaisten brändien ja yritysten kanssa, mutta ymmärtää myös pienten yritysten maailmaa ja käytännön asioita.

Vuosien varrella Timo on luennoinut ja valmentanut paitsi yrityskohtaisesti myös oppilaitosten tapahtumissa ja yritysjohtamisen foorumeilla Suomessa, Yhdysvalloissa, Italiassa, Saksassa, Unkarissa, Tanskassa, Islannissa ja Etelä-Afrikassa.

Timo Suokko on kirjoittanut kolme tietokirjaa, joista viimeisin, ”Merkitys – yrityksen arvokkain resurssi” on julkaistu vuonna 2020. Timo on luennoitsijana ja esiintyjänä kysytty ja arvostettu. Kuuntelijat arvostavat hänen kykyään yhdistää yritysmaailman tuntemus syvällisempään ajatteluun, mikä tekee siitä hauskaa, inspiroivaa ja dramaattista.

Timon kysytyimmät puheenvuorot:

BRÄNDIEN – JA LÄHES KAIKEN – TULEVAISUUS

Mikä on muuttumassa brändien rakentamisessa ja miksi? Entä mikä EI muutu? Pitkä kokemukseni on auttanut minua ymmärtämään brändien kokonaisuutta yhä paremmin. Väitän, että olisi korkea aika kaivaa esiin muutamia perusasioita siitä naftaliinista, johon automatisaatio ja digitaalisuus ovat ne peittäneet.

MERKITYS – YRITYKSEN ARVOKKAIN VOIMAVARA

Tämä puheenvuoro kertoo sen, mistä yrityksen ”purposessa” on oikein kyse, avaa perustelut sen hyödyistä vääjäämättömin faktoin sekä antaa konkreettiset askelmerkit asiassa etenemiseen.

  • Yritykset, joilla on merkityksellinen tarkoitus, innostava päämäärä ja jotka myös osoittavat sen teoillaan, menestyvät kilpailijoitaan paremmin
  • Ne tekevät enemmän ja parempaa bisnestä
  • Ne tekevät parempaa bisnestä tavalla, joka motivoi henkilöstöä ja takaa laadun sekä kehittymisen
  • Ne houkuttelevat parhaan työvoiman riveihinsä

Sinunkin yrityksesi voisi olla tällainen. Itse asiassa sen pitäisikin olla. Tämän esityksen nähtyäsi se on myös mahdollista. 

THERE´S MORE TO WELLBEING THAN JUST BEING WELL

It´s not WHAT you include in wellbeing.  It´s not HOW you demonstrate your understanding of wellbeing – it´s WHY you should do it. The relationship between the consumer and the brand is fundamentally changing. Sustainability, environmental consciousness, social responsibility, corporate governance – nice to have, but becoming the chips you need to have to get in the game. The game is won by something more important – and something the consumers already demand. Guess what it is?

SAATANA SAAPUU STRATEGIAAN – ONKO YRITYKSEN MORAALISTA JA ETIIKASTA MITÄÄN KÄYTÄNNÖN HYÖTYÄ?

Mitkä moraalin ja etiikan elementit pätevät myös yritysmaailmassa ja miten ne vaikuttavat? Miksi yrityksissä pitäisi lopultakin miettiä omia arvojaan syvällisesti? Oikealla tavalla kirkastettuina, viestitettyinä ja toteutettuina arvoista syntyy sellaista hyötyä, jota talousjohtajakin kunnioittaa.

Close

Haluan lisätietoja / varata puhujan!

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä arkipäivän sisällä. Aloitetaan yhdessä tapahtumasi puhujasisällön suunnittelu!

Speaker Inquiry | FI

"*" näyttää pakolliset kentät

PP slash KK slash VVVV
Hyväksy Tietosuoja*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Book speaker