Skip to content
Menu
Close

Mikael Hugg: Sales Hacker

Mikael Hugg: Perinteisten sankarimyyjien sekä B2B-Rambojen aika on ohi!
Myydäänkö teidän organisaatiossa jo ns. “Low touch” -mallilla ja rakennetaan toimivia modernin ajan myyntitiimejä? Tulevaisuudessa perinteiset sankarimyyjät tai B2B-Rambot kuolevat sukupuuttoon ja vallan ottavat myyntihakkerit – Sales Hackersit! Sales Hacker -valmennuksessa opitaan siitä, millainen on toimiva myyntihakkeritiimi ja millaisia rooleja on kullakin tiimin jäsenellä. Valmennuksessa syvennytään siihen, millaisia menetelmiä myyntihakkeritiimi soveltaa ja millaisia työkaluja on mielekästä käyttää. Tuloksena on lähes täysin automoitu myyntifunneli, jonka tarkoitus on maksimoida Lead Generation ja nurturoida liidit kuumiksi prospekteiksi. Valmennus sopii käytännössä kaiken kokoisille yrityksille ja tiimeille, sillä tärkeintä on halu oppia uutta! Valmennukseen osallistuvat tulevat löytämään itsestään uusia myyntihakkerin kykyjä sekä oivaltamaan, kuinka yllättävän vaivatonta uusien automoitujen funneleiden rakentaminen on. Valmennus inspiroi, luo uskoa tulevaan ja antaa konkreettisia keinoja, joita voi soveltaa välittömästi valmennuksen päätyttyä. Osallistujat tulevat myös itse rakentamaan ensimmäisen Lead Funnel -Mockupin, joka sisältää kevyen laskeutumissivun, itse rakennetun keskustelevan chatbotin ja automaation CRM:ään. Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Myynnin nykytila ja miksi se on rikki?

  • Jotta jotain voi korjata, on ensin ymmärrettävä miksi se on rikki
  • Syvennytään teidän nykyiseen tapaan toimia
  • Miksi myytte kuten myytte?
  • Onko myyntinne henkilöiden vai prosessien varassa?
  Myynnin suunta ja Sales Hackereiden tärkeys
  • Kun myynti, markkinointi ja kasvuhakkerointi yhdistyvät
  • Rakennetaan sinun myynnin tavoitteesi Lead generationin kulmasta
  • Luodaan tavoitteiden pohjalta konkreettinen polku työkaluineen
  Mitä myynnin on ymmärrettävä digimarkkinoinnista?
  • Digimarkkinoinnin perusteet Lead generationin kulmasta
  • Orgaanisten päivitysten merkitys
  • Kohdentaminen ja mainosten optimointi
  Syvennytään Hook, Learn, and Buy -malliin
  • Millainen on myyjän rooli ja missä kohtaa prosessia myyjästä tulee tarpeellinen?
  • Kuinka datapisteistä saatua tietoa voidaan jalostaa myyntiprosessin optimointiin
  Harjoitus: Digimarkkinointi ja Lead Funnel -Mockup
  • Mainos sosiaalisen median kanaviin
  • Orgaanisten päivitysten automaatio
  • Laskeutumissivu
  • Keskusteleva chatbot
  • Automaatio chatbotista CRM:ään
  Yhteenveto ja palautteet

Lisätiedot: Mikael Hugg

Mikael Hugg (KTM) on kasvun asennetta, ultraoppimista, milleniaalien ja Z-sukupolven johtamista, tulevaisuuden myyntiä ja myynnin automaatiota käsittelevä puhuja, valmentaja sekä startup-yrittäjä. Hänellä on vankka kokemus disruptiivisesta kasvuyritysmaailmasta, jossa pärjääminen on vaatinut systemaattista uuden opettelua, virheiden kääntämistä onnistumisiksi ja jatkuvassa epävarmuudessa elämistä. Mikael on toiminut Millennial Advisorina muutamille Suomen suurimpien yritysten johtoryhmille sekä valmentanut eräiden kansainvälisten yritysten esimiehiä johtamaan uusia sukupolvia paremmin ja tehokkaammin. Hän myös toimii eräiden startuppien myynnin advisorina. Mikaelin missiona on auttaa yrityksiä uudistamaan myyntimallinsa vastaamaan tulevaisuuden tuomia haasteita automoimalla prosesseja ja siirtämällä henkilöstöä niihin myynnin tehtäviin, joissa he ovat parhaimmillaan.

Miksi valita tämä valmennus?:
  1. Opitte ymmärtämään, mihin tulevaisuuden myynti on menossa
  2. Omaksutte uusia työkaluja, jotka tehostavat ja automoivat myynnin prosesseja
  3. Ymmärrätte tulevaisuuden myyntitiimin uudet roolit
  4. Opitte optimoimaan Lead Funnelia tehokkaammaksi useiden uusien datapisteiden avulla
  5. Saatte myyntitiimin nykyiset jäsenet motivoituneemmaksi ja innostuneemmaksi tuloksentekijöiksi
Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat pysyä kartalla uusimmista myynnin kehityksen suunnista ja oppia hyödyntämään jo käytössä olevia ratkaisuja myynnin automaation tiimoilta. Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat pysyä kartalla uusimmista myynnin kehityksen suunnista ja oppia hyödyntämään jo käytössä olevia ratkaisuja myynnin automaation tiimoilta.