fbpx
Sani Leino lavalla

Sani Leino

Social Selling & Sales Coach

Sani Leino sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja.

Sanilla on yli 10 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa erityisesti ICT-, Telecom- ja Retail -puolilla. Viimeisten kymmenen vuoden aikana Sani on työskennellyt mm. Toyotalla, Gigantissa, DNA:lla, myyntiyhtiö Rainmakerilla erilaisissa myynnin tehtävissä. Viimeisimpänä Sani Leino työskenteli teknologiahtiö ThingLinkin Europan myyntijohtajana, vastaten yritysmyynnin lisäksi kansainvälisen partneriohjelman kehityksestä ja jälleenmyyntiverkoston rakentamisesta. Marraskuusta 2017 Sani on toiminut perustamansa SALES Consulting -yhtiön toimitusjohtajana ja myyntivalmentajana auttaen yritysten myyntiprosessien modernisoinnissa.

Vuonna 2016 Sani Leino listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling)

Ajankohtaisia otsikoita:

Social Selling – Sosiaalinen myynti | Sosiaalisen median tehokas ammattikäyttö | Asiantuntijabrändäys – Miten myydä oma osaaminen verkossa | Viiden tähden asiakaskokemus – Miten teet asiakkaista faneja | Sosiaalinen liiketoiminta – maailma muuttuu, pysytkö vauhdissa | Vuorovaikutus ja ensivaikutelma – miten vakuutat vastaanottajasi | Digitalisaation vaikutukset myyntiin ja markkinointiin | Tekoäly – uhka vai mahdollisuus myyjälle ja markkinoijalle | Poisoppiminen – miten eroon vanhoista uskoista ja asenteista

Katso myös Sani Leinon valmennukset.


Sani Leino
Sani Leino

Social Selling & Sales Coach

Aiheet:

Asenne & Muutos, Kasvu & Kehittäminen, Kommunikaatio & Vuorovaikutus, Luovuus & Innovaatio, Myynti & Markkinointi, Yhteiskunta & Tulevaisuus, Yrittäjyys, Digitalisaatio & Teknologia, Juontaja & Moderaattori

Avainsanat:

asiakaskokemus, Digitalisaatio ja Teknologia, Henkilöbrändäys, Myyntityö, Social Selling, Tunneäly

Kielet:

Suomi, Englanti

x
Sivusto käyttää evästeitä. Lue Tietosuoja käytäntömme Hyväksyn