fbpx

Susanna Paloheimo

Asiakaskokemuksen parantaja

Susanna Paloheimo on kokenut johtaja, joka on palvellut yrittäjänä ja viestinnän ja brändien kehittämisen neuvonantajana kymmeniä suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä. Hän on lisäksi johtanut Fredman Groupin strategia-, asiakaskokemus- ja brändityötä sekä luonut konsernille asiakaskokemuksen johtamisen mallin. Susannan supervoimia ovat näkemyksellisyys, innostaminen ja rohkeus. Hän hyödyntää työssään viestintää monin eri tavoin. Susanna syttyy liekkeihin niin puhujalavalla, johdon sparraajana kuin monimutkaisten muutosprojektien äärellä.

”Susanna Paloheimo on aivan upea luennoitsija, tunteisiin vetoava. Sai ajatukset liikkeelle”, kuuluu palaute Susannan puheesta. Hän onnistuu tarkastelemaan asioita toiselta näkökulmalta ja herättämään ihmiset tunteisiin vetoavilla tarinoillaan. Susanna puhuu niin työn murroksesta, digitalisaatiosta, asiakaskokemuksen parantamisesta kuin viestinnästäkin. Johdon sparraajana ja työnohjaajana Susanna oivalluttaa ja vahvistaa ohjattavien voimavaroja. Susanna innostuu voidessaan auttaa muita ihmisiä johtamaan ja palvelemaan paremmin.

Suosittuja otsikoita:

Asiakaskokemus rakastaa myötätuntoa | Ylivertaisia asiakaskokemuksia kohti | Palvelu on parasta | Rohkealla muutoksella onnellisempia asiakkaita | T-kirjaimista A ja B -kirjaimiin |
Esimiesviestintä on henkilöstökokemuksen kivijalka


Susanna Paloheimo
Susanna Paloheimo

Asiakaskokemuksen parantaja

Aiheet:

Asenne & Muutos, Johtaminen, Kasvu & Kehittäminen, Myynti & Markkinointi, Yhteiskunta & Tulevaisuus, Yrittäjyys, Digitalisaatio & Teknologia

Avainsanat:

Esimiespalvelut, Esimiestyö, Henkilöbrändäys, Johtaminen, Tarinankerronta

Kielet:

Suomi, Englanti

x
Sivusto käyttää evästeitä. Lue Tietosuoja käytäntömme Hyväksyn