fbpx

Tobias Dahlberg

Brändikonsultti | Yrittäjä | Toimitusjohtaja

Tobias Dahlberg on bränditoimisto Wonder Inc.:in perustaja, yrittäjä ja toimitusjohtaja. Hän on toiminut strategia- ja brändikonsulttina viimeiset 12 vuotta, ja ennen sitä hän työskenteli brändi- ja markkinointitehtävissä mm. Nike:llä sekä The Coca-Cola Company:lla, sekä liikkeenjohdon konsulttina, sekä media-alalla.

Tobiaksen ydinosaaminen on strateginen brändikehitys. Hän puhuu mielellään brändin merkityksestä liiketoiminnalle, sekä brändien kokonaisvaltaisesta ja strategisesta suunnittelusta ja johtamisesta. Hän on itse toiminut strategina mm. seuraaville brändeille ja yrityksille: Iittala, Paulig, Fazer, Fiskars, The Coca-Cola Company, Altia, Hartwall, Halti, Marimekko, sekä moni muu.

Tobias on myös innokas designin ja design-ajattelun puolestapuhuja innovaatiomenetelmänä ja erottautumisen keinona. Hän on johtanut yli 200 innovaatioprojektia, joiden lopputuloksena on syntynyt uusia tuote- palvelu ja liiketoimintakonsepteja. Hänen työnsä on esitelty julkaisuissa kuten Wallpaper, Condé Nast Traveller, Centurion Magazine ja Business Insider.

Tobias on koulutukseltaan kauppatieteen maisteri (2000).

Ajankohtaisia otsikoita:

The Only – How the best brands succeed in a crowded, fast-moving world |
Hello Brand! | Strategic Branding | Design Thinking johdon työkaluksi |
Design for Growth | Design driven Innovation


Tobias Dahlberg
Tobias Dahlberg

Brändikonsultti | Yrittäjä | Toimitusjohtaja

Aiheet:

Kasvu & Kehittäminen, Luovuus & Innovaatio, Myynti & Markkinointi, Yrittäjyys

Avainsanat:

Asenne, Brändi, Brändistrategia, Brändistrategian jalkautus, Design innovaatiomenetelmänä, Design Thinking, Innovaatiostrategia ja prosessit, Kasvu & Kehittäminen, Luovuus- ja ideointimenetelmät, Motivaatio, strategia

Kielet:

Suomi, Ruotsi, Englanti

x
Sivusto käyttää evästeitä. Lue Tietosuoja käytäntömme Hyväksyn