fbpx

Tom Laine

Sosiaalisen median kouluttaja ja kirjailija

Tom Laine on sosiaalisen median asiantuntija, kouluttaja ja kirjailija, jonka amerikkalainen Rise Global nimesi sijalle 4. “Top HR Influencers” -listalleen joulukuussa 2016.

Tomin kirjoja ovat mm. ”Sosiaalisen median työkalut osaamisyhteisön kehittämisessä” (2011), ”Suhteellinen Rekrytointiteoria” (MIF 2012), ”Työnhakuopas” (Talentum 2014), sekä ”Henkilöbrändi” (Alma Media 2017). Lisäksi hän on julkaissut LinkedIn Megaoppaan.

Tom Laine tunnetaan yhtenä Euroopan johtavista LinkedIn-asiantuntijoista ja somerekrytoinnin edelläkävijöistä. Hän on toiminut somerekrytoijana Suomessa ja Englannissa useissa alan yrityksissä, aikanaan Englannissa hyödyntäen systemaattisesti sosiaalista mediaa työssään ensimmäisten rekrytoijien joukossa Euroopassa. Tom on myös toiminut Oraclen Channel Campaign Managerina Tanskassa vastaten Oraclen kumppanimarkkinointikampanjoista Suomessa ja Ruotsissa, ja perustanut Pohjoismaiden 1. sosiaalisen median toimintatapoihin erikoistuneen rekrytointialan yrityksen (myyty VMP Groupille).

Tänä päivänä Tom kouluttaa Suomen lisäksi aktiivisesti ympäri Eurooppaa, Venäjällä, Ukrainassa, ja Lähi-Idässä. Tom on myös Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä.

Suosittuja otsikkoja:

Rekrytointi ja työnantajamielikuvan luonti somessa | Linkedin social selling | Linkedin yrityskäytössä | Linkedin rekrytoinnissa | Linkedin-markkinointi | Työnantajamielikuva-workshop | Henkilöbrändäys somessa

 


Tom Laine profiilikuva
Tom Laine

Sosiaalisen median kouluttaja ja kirjailija

Aiheet:

Johtaminen, Kasvu & Kehittäminen, Myynti & Markkinointi, Digitalisaatio & Teknologia

Avainsanat:

Asiantuntijan henkilöbrändi myynnin välineenä, Linkedin tehokäyttöön, Paras työpaikka ikinä - tulevaisuuden voittavan organisaation anatomia, Rekrytointi ja työnantajamielikuvan luonti, Työn tulevaisuus

Kielet:

Suomi, Englanti

x
Sivusto käyttää evästeitä. Lue Tietosuoja käytäntömme Hyväksyn