Skip to content
Menu
Close
28 tammikuun 2022

Kuinka luodaan onnistunut asiakaskokemus?

Asiakaskokemuksella on valtava merkitys, oli kyse sitten digitaalisesta tai perinteisemmästä kohtaamisesta. Onnistuneen asiakaskokemuksen tulisi olla yksi strategian pääpilareista, sillä sen...

Asiakaskokemuksella on valtava merkitys, oli kyse sitten digitaalisesta tai perinteisemmästä kohtaamisesta. Onnistuneen asiakaskokemuksen tulisi olla yksi strategian pääpilareista, sillä sen rooli on merkittävä kasvun saavuttamisessa.  Tässä uutiskirjeessä nostamme puhujia, jotka ovat asiakaskokemusten ammattilaisia ja jotka tietävät kuinka tärkeässä roolissa asiakaslähtöisyyden tulisi olla jokaisessa tuotteita tai palveluita tarjoavassa yrityksessä. Erinomaisia asiakaskokemuksia toivottaen, MySpeakerin tiimi  

Kirsti Laasio | Kasvustrategia asiakaskokemuksella

Kirsti Laasio Asiakaskeskeisyys tulisi näkyä vahvasti jokaisen yrityksen liiketoiminnassa. Kirsti Laasio on asiakaskokemuksella johtamisen pioneeri ja hän haluaa tuoda asiakaslähtöisyyden näkyväksi osaksi strategiaa. Lue lisää Kirstistä!  

Markku Vierula | Tuotekeskeisyydestä markkinalähtöisyyteen

Markku Vierula Tuotelähtöisyys on monen yrityksen lähtökohtainen kompastuskivi. Kilpailuedun merkityksestä puhuva Markku Vierula kertoo puheenvuoroissaan kuinka tuotteiden sijaan yrityksen tulisi lähteä liikkeelle markkinalähtöisyydestä ja selvittää mitä tarpeita asiakkailla on.  Lue lisää Markusta!  

Sani Leino | Social selling myyntityössä

Sani Leino Myyntityö sisältää varsinaisten yhteydenottojen lisäksi lukuisia digitaalisia ja sosiaalisia kohtaamisia. Myynnin ammattilainen Sani Leinokertoo puheenvuorossaan kuinka tärkeä merkitys tunneälykkäällä ja sosiaalisella myyntityöllä on menestyksen kannalta. Lue lisää Sanista!  

Belinda Gerdt | Digitaaliset asiakaskokemukset

Belinda Gerdt Digitaalisuus näkyy vahvasti asiakaskokemuksissa, mutta vastaako kokemus sitä mitä asiakkaat odottavat? Digitaalisen asiakaskokemuksen sanansaattaja Belinda Gerdthavainnollistaa mitä kaikkea on hyvä ottaa huomioon asiakaskokemusten strategioiden kehittämisessä. Lue lisää Belindasta!  

Eka Ruola | Markkinoinnin mahdollisuudet

Markkinoinnin kenttä on laaja, se ylettyy huomattavasti laajemmalle kuin vain mainontaan ja viestintään. Brändinrakennuksen ja markkinoinnin ammattilainen Eka Ruola kertoo puheenvuoroissaan ja uusimmassa kirjassaan miten oleellista markkinointi on kasvun kannalta. Lue lisää Ekasta!  

Petri Matero | Asiakaskohtaamisten ytimessä

Asiakaskokemus on aina asiakaskohtainen ja siihen vaikuttavat suuresti kuulluksi tuleminen ja luottamus. Petri Materon koulutus paneutuu B2B-asiakaskohtaamisiin ja siihen kuinka voimme kohdata jokaisen asiakkaan omana yksilönä. Tutustu lisää Petrin koulutukseen!  

Sami Sallinen | Kehonkieli asiakaskohtaamisissa

Huippumyyjäksi opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset Kommunikointi ja asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen on avainasemassa myyntitilanteissa. Kehonkielestä on luettavissa paljon ja se onkin erinomainen keino tunnistaa asiakkaan ajatuksia paremmin. Sami Sallisen koulutus auttaa myyntityötä tekeviä tunnistamaan kehokielen eleitä ja näin ollen parantamaan asiakaskokemuksia. Tutustu lisää Samin koulutukseen!  

MySpeaker of the Year -ehdokkaat | Innovaatio ja luovuus

MySpeaker of the Year -tunnustuspalkinnot jaetaan ensimmäistä kertaa eri alojen huippupuhujille ja juontajille, jotka ovat erityisen tärkeitä ja ajankohtaisia juuri nyt tässä muutoksen ajassa. MySpeaker of the Year ”Innovaatio ja luovuus” -kategorian ehdokkaita ovat Anssi Rantanen, Antti Merilehto, Henri Hyppönen, Belinda Gerdt ja Saku Tuominen. Lue lisää Innovaatio ja luovuus -ehdokkaista täältä ja käy äänestämässä suosikkiasi!  

MySpeakerin Studiossa toteutat kaikki tapahtumanne | Vastuullisesti, turvallisesti ja toimivasti!

Studio MySpeaker Studiossamme  digitapahtumien järjestäminen onnistuu turvallisesti ja vastuullisesti kaikkien ohjeistusten ja säädösten mukaan. Muunneltavat 200m² tilat, tarvittaessa käyttöön otettavat erilliset huoneet, sekä tekniikkatiimi takaavat turvavälien sekä kokoontumisrajoitusten mukaiset tapahtumien toteutukset laadusta ja vaikuttavuudesta tinkimättä! Toteuta turvalliset digitapahtumat turvallisesti kanssamme! Katso MySpeakerin Studion esittelyvideo!  

Haluatko saada lisää ideoita tai etsitkö vaihtoehtoja tapahtumienne valintojen tueksi?

Me tunnemme puhujat, juontajat ja valmentajat – ja tiedämme mistä nyt puhutaan sekä mitkä teemat tulevat olemaan seuraavaksi pinnalla.  Yhdistämällä tapahtumanne tavoitteet ja toiveet meidän tietämykseemme siitä, mitkä ovat tulevaisuuden trendit tapahtumien sisällöissä, onnistumme yhdessä luomaan seuraavasta tapahtumastanne kokonaisuuden, joka puhuttelee, vaikuttaa ja jättää muistijäljen.

28 tammikuun 2022

Kuinka luodaan onnistunut asiakaskokemus?

Asiakaskokemuksella on valtava merkitys, oli kyse sitten digitaalisesta tai perinteisemmästä kohtaamisesta. Onnistuneen asiakaskokemuksen tulisi olla yksi strategian pääpilareista, sillä sen...