Skip to content
Menu
Close
30 kesäkuun 2022

Osaaminen pääsee täysiin oikeuksiinsa sisältökokonaisuuksia konseptoitaessa – hyödynnä MySpeakerin asiantuntijoiden laaja-alaista ammattitaitoa

MySpeakerin myyntitiimin yksi erityinen vahvuus on laaja-alainen osaaminen. Katselemme täysin ainutlaatuiselta paikalta asiakasorganisaatioiden tilannetta ja tilaisuuksia sekä puhujien ja asiantuntijoiden...
MySpeakerin myyntitiimin yksi erityinen vahvuus on laaja-alainen osaaminen. Katselemme täysin ainutlaatuiselta paikalta asiakasorganisaatioiden tilannetta ja tilaisuuksia sekä puhujien ja asiantuntijoiden teemoja ja tunnelmia. Ymmärrämme globaaleja trendejä yli toimialarajojen, vastaamme proaktiivisesti asiakkaiden tarpeisiin ja ennakoimme tulevia kansainvälisiä ilmiöitä.  

Muutos parempaan tapahtuu koko ajan

Varmaa on vain muutos. Tämä on konkretisoitunut monelle uudella tavalla viime aikoina. Turvallisuuden ja muutoksen teemat eri näkökulmista koskettavat kaikkia roolista ja toimialasta riippumatta. Turvallisuus on inhimillistä ja turvallisuuden tunteen etsintä on osa ihmisyyttä, perustarpeemme. Haluamme pysyä muutoksen mukana ja säilyttää tunteen hallinnasta. Muutoksen alati kiihtyvä tahti haastaa tämän. Haluan jälleen nostaa turvallisuuden ja muutoksen ajankohtaisina aiheina, jotka monipuolisuudessaan ovat aina pinnalla.   

“Onko se strategista vai sattumaa, 

vai strategista sattumaa?”

  Turvallisuuden ja muutoksen lisäksi organisaatioita kiinnostaa nyt kulttuuri. Kuinka rakennetaan avoin luottamuksen kulttuuri, mikä tekee yrityksen brändistä houkuttelevan tai saa työntekijät sitoutumaan organisaatioon? Saamme kuulla menestyneiltä uuden kulttuurin pioneereilta, millaisin keinoin tässä on onnistuttu. Onko se strategista vai sattumaa, vai strategista sattumaa? Vai kenties harkittua riskinottoa? Kokeilua? Kulttuurin yhteydessä käsitellään usein muun muassa kasvun ja hyvinvoinnin teemoja.   

Aito vastuullisuus on linjakasta

Puhuttaessa kasvusta, ei voida sivuuttaa vastuullisuutta. Tämä käsittää organisaatiot sosiaalisina, yhteiskunnallisina ja ekologisina toimijoina, joilta odotetaan kannanottoja, avoimuutta ja toimintaa. Vaikuttajuus on yksi asiakaskokemuksen merkittävä osa. Organisaatioita tarkkaillaan siinä, kuinka he osallistavat henkilöstöä ja asiakkaita, miten asiakkaiden kanssa käydään dialogia ja ovatko sanat ja teot linjassa. Tämä edellyttää linjakkuutta paitsi johtamisessa niin myös muun muassa viestinnässä.    Hyvinvoinnin johtaminen eri ulottuvuuksineen pysyy teemojen kestosuosikkina. Uskallan väittää, että yhdessä muutoksen, turvallisuuden, kulttuurin ja yhteistyön kanssa, hyvinvointi on aina ajankohtainen. Näkökulmat näihin teemoihin elävät ajan mukana ja ottavat huomioon aina viimeisimmän tutkitun tiedon ja uusimmat kokemukset.   

Yhteisen onnistumisen kolmikanta

Useimmat ajankohtaisista teemoista ovat yhteydessä toisiinsa. Me MySpeakerillä kuulemme herkällä korvalla ja avoimin mielin asiakkaidemme asiaa. Selvitämme tarkasti, mitä kohderyhmää toivotun asiantuntijan tulee puhutella, millainen on tilaisuuden luonne ja mikä on tapahtuman tavoite. Ydinosaamistamme on löytää toisiaan täydentävät, erilaiset näkökulmat annettuun teemaan ja tuoda näin sisällöllistä rikkautta asiakkaiden saataville.  

“Paras tilanne on sellainen, 

missä tämä kulminoituu jaetun hurmoksen kolmikantaan.”

  Keskustelussa erään asiakkaan kanssa, hän sanoitti oivalluksensa muotoon, mikä hyvin kiteyttää myyntitiimimme asiantuntijuuden arvon: ”Ei siis pidäkään aina itse tietää, ketä tarvitsee ja etsii.”    Näin on. Osaamisemme ytimessä on ymmärtää asiakasorganisaation tilanne ja tarve ja tarjota tähän oikeat asiantuntijat. Paras tilanne on sellainen, missä tämä kulminoituu jaetun hurmoksen kolmikantaan. Asiakas saa juuri kaipaamansa ratkaisun, asiantuntija antaa osaamistaan ja kehittyy itse. MySpeakerin asiakasvastaava on ratkaissut yhtälön täydellisesti.  

Tulevaisuus, ennakointi ja syvä yhteistyö

 

“Haluamme asiakkaidemme kumppaniksi, syvään yhteistyöhön.” 

  MySpeaker palvelee henkilökohtaisesti. Olemme mielellämme mukana suunnittelussa alkumetreistä lähtien. Haluamme asiakkaidemme kumppaniksi, syvään yhteistyöhön. Olemme todistaneet, kuinka tämä tuo asiakasorganisaatioille suurimman hyödyn ja arvon. Ehdotamme ajankohtaisia teemoja, puhujia ja sisältökokonaisuuksia proaktiivisesti. Mikäli emme vielä ole olleet yhteydessä teidän organisaation avainhenkilöihin, ilmoitathan halukkuudestasi kuulla ajankohtaisista puhuja-alan ilmiöistä ennakkoon ja vastaamme tähän.    Pidetään pää kylmänä, tyyli viileänä, sydän lämpimänä ja kesä kuumana! Kauniita päiviä kaikille, Terkuin Laura   Tämä artikkeli on osana  MySpeakerin myyntitiimin asiantuntijasarjaa ja sen on kirjoittanut Laura Vaniala, Senior Account Manager. 
30 kesäkuun 2022

Osaaminen pääsee täysiin oikeuksiinsa sisältökokonaisuuksia konseptoitaessa – hyödynnä MySpeakerin asiantuntijoiden laaja-alaista ammattitaitoa

MySpeakerin myyntitiimin yksi erityinen vahvuus on laaja-alainen osaaminen. Katselemme täysin ainutlaatuiselta paikalta asiakasorganisaatioiden tilannetta ja tilaisuuksia sekä puhujien ja asiantuntijoiden...