fbpx

Konseptoitu valmennus tukee elämyksellistä puheenvuoroa

Konseptoitu valmennus tukee elämyksellistä puheenvuoroa

Mediatiedote 19.11 julkaisuvapaa heti

MySpeaker nykyaikaistaa puhuja-alaa, tuoden ensimmäisenä alallaan asiakkaiden avuksi tuotteistetut valmennukset.

Aiemmin kaikki valmennuksemme suunniteltiin pitkän prosessin kautta tarpeesta tuotteeksi, yhdessä asiakkaan ja valmentajan kanssa. ”Nyt meillä on valmiiksi tuotteistettuja, puoli- tai kokopäiväisiä valmennuksia. Asiakkaan ei tarvitse tehdä muuta, kuin ottaa meihin yhteyttä”, toteaa MySpeakerin Business Development Manager Pinja Pesonen.

”Pinjalla on pitkä kokemus tapahtuma- ja koulutusalalta. Hän on urallaan työskennellyt eri koulutus- ja tapahtuma-alan yrityksissä, kuten Alma Talentissa, tuotteistanut palveluita niin julkiselle kuin yksityiselle sektorille, sekä vetänyt koulutusliiketoimintaa. Juuri hänen taustansa loi MySpeakerille mahdollisuuden tehostaa liiketoimintaansa kohti konseptoituja valmennuksia. Samalla haluttiin helpottaa asiakkaan painetta löytää juuri heille sopivat kokonaisuudet, jotka vievät osaamisen syvemmälle tasolle”, kertoo MySpeakerin toimitusjohtaja Johan Sjöstrand.

”Inspiroivat, tunnereaktioita herättävät sisällöt ovat tätä päivää”, toteaa Pesonen. Hyvä keynote-puheenvuoro on oikea elämys, sillä se herättää ja oivalluttaa kuulijan ajattelemaan uudella tavalla, sekä usein uudesta perspektiivistä. ”Puheenvuoron ollessa antoisa kokemus, se kuitenkin toisinaan tarvitsee tuekseen konkreettisia työkaluja, jotka voi helpommin viedä työpaikalla suoraan käytäntöön. Tässä kohtaa valmennus täydentää hyvin puheen voimaa.”

Kokonaisvaltainen palvelu

Konseptoidut valmennusaiheet täydentävät MySpeakerin jo entuudestaan laajaa puhuja– ja juontajatarjontaa. ”Tarkoitus on helpottaa ja tukea asiakkaan kokonaisvaltaista kouluttamista ja viedä se seuraavalle tasolle. Me olemme talo, josta kaikki tämä löytyy yhdestä paikasta”. Asiakkaiden lisäksi uudesta mallista on hyötyä myös itse puhujille, jotka tekevät jo valmennuksia, mutta eivät ole niitä ennen tuotteistaneet. ”Nyt valikoima on näkyvillä ja  asiakkaan löydettävissä”, Pesonen kertoo.

Kouluttautumisen tarpeet eivät lopu koskaan, vaikka aika olisikin kortilla. Valmiiksi tuotteistetuissa valmennuksissa on pyritty helpottamaan asiakkaiden arkea, sillä nyt he näkevät verkkosivuilta heti mitä saavat. ”Tällä hetkellä kysytään paljon HR-aiheisia ja itsensä kehittämiseen liittyviä aiheita. Työntekijöiden jaksamiseen halutaan panostaa, sekä löytää uusia työkaluja ja menetelmiä. Valmennuksen vetävät puhujayhteisömme jo valmiiksi taitavat ja tunnetut puhujat, joilla on jo entuudestaan vahva tausta valmentamisessa. He ammentavat oppia omasta puheestaan suoraan käytännön toimenpiteiksi”, hän toteaa.

Uuden mallin mukaiset valmennukset eivät sulje pois osittaisen räätälöimisen mahdollisuutta. ”Jos esimerkiksi jokin detalji substanssi-aihe puuttuu, se luodaan helposti kevyellä prosessilla asiakkaan toiveisiin sopivaksi.  Valmennuksissa toimii sama periaate, kuin oikean puhujan löytämisessä. Etsimme asiakkaan aiheeseen parhaiten sopivan äänen.”

Kauaa ei tarvitse miettiä, kysyttäessä mihin osa-alueeseen yritysten tulisi juuri nyt panostaa. ”Digiajan asiakaskokemus. Nyt on yritysten aika investoida asiakaskokemukseen sekä päättää, haluavatko he olla oikeasti edelläkävijöitä ja pärjätä kilpailussa.”

Lisätiedot:
Pinja Pesonen, Business Development Manager, MySpeaker, +358 50 4776944, [email protected]
Johan Sjöstrand, CEO, MySpeaker, +358 50 3008862, [email protected]

Ota yhteyttä!

Tilaa uutiskirje!