Me MySpeakerilla odotamme jo innolla alkavaa syyskautta, joten käännämme tämän uutiskirjeen osalta katseemme MySpeakerin puhujien syksyn uutuuksiin.
Jatkuvan muutoksen ja kehityksen myötä myös puhujayhteisömme aiheet ja sisällöt uudistuvat ripeästi. Olemme nostaneet tähän uutiskirjeeseen huippupuhujiemme uusia aiheita ja puheenvuoroja sekä puhujayhteisömme uusimpia jäseniä. Olethan matalalla kynnyksellä meihin yhteydessä tapahtumien suunnittelussa, niin löydämme varmasti yhdessä parhaan ja ajankohtaisimman puhujan juuri teidän tilaisuuteenne.
Aurinkoista loppukesää toivottaen,
MySpeakerin tiimi
Uutta puhujayhteisöltämme!
Henri Hyppönen
”BYOD – Bring Your Own Divergence”
Huippupuhujamme Henri Hyppönen on luova johtaja, kirjailija, puhuja ja viiden yrityksen perustaja. Henrin uusin puheenvuoro kertoo divergenssistä aivan uudella tasolla ja haastaa kaikkia yhteiskunnalliseen muutokseen. Nyt tehdään ratkaisuja, jotka palvelevat tasavertaisesti yhteisön kaikkia jäseniä ja mahdollistavat jokaisen yksilön kompetenssin parhaan hyödyntämisen juuri hänelle sopivalla tavalla. Avaa silmät ja antaudu hyväksyvälle aivomyrskylle!
Johannes ”Hatsolo” Hattunen
TASAPAINO – Mihin sinä haluat antaa parasta energiaasi?
Johannes ”Hatsolo” Hattunen on asenteen ammattilainen, yksi Suomen inspiroivimmista hyvinvointialan yrittäjistä ja motivaatiopuhujista. Uudessa keynotessaan Johannes antaa keinoja siihen, miten löytää tasapaino elämään. Toisin kuin monesti ajatellaan, tasapaino ei tarkoita keskitiellä kulkemista. Urheilijan on kehittyäkseen laitettava likoon absoluuttisesti kaikkensa tietyissä treeneissä.
Pelkkä ”kaasupohjassa” -treenaaminen ei kuitenkaan ole avain kehitykseen, vaan maksimaalisen potentiaalin saavuttamisen kannalta lepo ja palautuminen ovat yhtä tärkeitä. Tasapaino syntyykin siis ennen kaikkea kyvystä tunnistaa tilanteiden erilaiset vaatimukset. Miten siis kukin onnistuu priorisoinnissaan ja elämän tasapainon löytämisessä?
Krista Korelin
Miten muutos todella toteutetaan?
Yksi puhujayhteisömme uusimmista jäsenistä on yritysjohtaja ja digitaalisen liiketoiminnan ammattilainen Krista Korelin. Krista puhuu muun muassa digitaalisesta liiketoiminnasta ja muutosjohtamisesta, joista hänellä on kansainvälistä kokemusta 20 vuoden ajalta. Krista tuo räväkästi aihetta esiin puheenvuoroissaan esitellen muun muassa muutoksen kuoleman laakson ja sen, miten tästä ja muista muutosjohtamisen sudenkuopista konkreettisesti selvitään.
Perttu Pölönen
Osaatko olla aloittelija?
Tiedätkö, että vai tiedätkö, miten? Osaatko olla aloittelija? Kuuluuko oppiminen vain lapsille vai voisiko aikuinenkin olla ylpeästi aloittelija? Voisiko asiantuntijuuden raskaus vaihtua aloittelijan keveyteen? Muun muassa näihin aloittelijana olemiseen liittyviin kysymyksiin futuristi, tietokirjailija ja moniosaaja Perttu Pölönen vastaa uudessa puheenvuorossaan ”Elinikäinen oppiminen”.
Paula Kilpinen
Inhimillinen strategia
”Strategia tulee inhimillistää pelkän jalkauttamisen sijaan. Jokaisen on tärkeää tietää, mikä hänen roolinsa yrityksen strategiassa on.” Tietokirjailija, yritysvalmentaja ja neuvonantaja Paula Kilpinen innostaa luomaan merkityksellisen strategian, joka saa ihmiset uudistumaan ja sitoutumaan työhön ja organisaatioon paremmin. Uudessa kyenotessaan Paula tarkastelee sitä, miten suuressa osassa tahto, kyky, toimijuus ja osallisuus ovat strategian inhimillistämisessä.
Katie King
AI Strategy for Sales and Marketing
Uudessa ”AI Strategy for Sales and Marketing” -kirjaan perustuvassa englanninkielisessä puheenvuorossaan kansainvälisesti tunnettu puhuja ja johdon konsultti Katie King tarjoaa näkemyksiään siihen, kuinka tekoäly voi lisätä asiakaslähtöisyyttä ja myyntiä luomalla yhdistetyn strategian, joka tuottaa arvoa tänään ja tulevaisuudessa. Myynti ja markkinointi kuuluvat aloihin, jotka asettavat tekoälyn ja koneoppimisen strategioidensa etusijalle, mutta kamppailevat usein niiden tarjoamien mahdollisuuksien skaalaamisen kanssa.
Käytännön esimerkkien myötä Katie johdattelee kuulijaa näiden mahdollisuuksien maailmaan sudenkuoppia välttäen.
Oletko kiinnostunut kumppanuudesta kanssamme?
Yhdistämällä tapahtumanne tavoitteet ja toiveet meidän tietämykseemme siitä, mitkä ovat tulevaisuuden trendit tapahtumien sisällöissä, onnistumme yhdessä luomaan seuraavasta tapahtumastanne kokonaisuuden, joka puhuttelee, vaikuttaa ja jättää muistijäljen.