Skip to content
Menu
Close

Christoffer Wahlberg: Business storytelling

Tarinankerronnalla voidaan muuttaa maailmaa!

Koulutuksessa sukelletaan syvään tarinan kerronnan maailmaan. Miksi juuri tarinankerronta on niin tärkeää ja miksi suurin osa suomalaisista yrityksistä ei vielä hyödynnä sitä
toiminnassaan?

2009 tehty tutkimus osoitti, että tarinankerronnan avulla voitiin nostaa tuotteiden arvoa yli 3000%. Tämän jälkeen tarinankerronta on konseptina kasvanut suosiossa jatkuvasti, ja se on osoittautunut olevan erittäin tehokas työkalu ei vain myynnissä, mutta myös brändin rakentamisessa, johtamisessa, rekrytoinnissa ja oman ura kehityksessä. Kuulostaa hyvältä eikö vain? On vain muutama ongelma. Mikä oikeastaan on tarina? Miten voidaan nopealla, helpolla ja hauskalla tavalla tuoda sitä esille organisaatioissa? Miksi brändi, tai logo tai kuva ei kerro tarinaa, mutta ihmiset tekevät sen.

Christofferin johtamassa koulutuksessa saat vastaukset näihin kysymyksiin. Saat myös käyttöösi samat, hänen kehittämät tekniikat, jolla maailman johtavimmat luksusbrändit kehittävät omaa
johtamista, brändin rakentamista ja myyntiä tarinankerronnan avulla.

Christoffer paljastaa miten tarinankerronnan kautta hän päätyi töihin Pariisiin LVMH:lle johtamaan kansainvälistä myyntikoulutusta Krugin samppanjatalolle, ja miten hänen kehittämistä menetelmistä tuli niin suosittuja, että häntä pyydettiin perustamaan oma konsulttiyritys auttaakseen muita yrityksiä kuten Dior, Veuve Clicquot, Hennessy, Sephora ja monet muut. Kysy lisää koulutuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

  • Tarinankerronnan historia
  • Miksi tarinankerronta on tärkeä ja mitä sillä voidaan saada aikaiseksi
  • Mikä on tarinankerrontaa ja mikä ei ole
  • Mikä on Tarinan, Anekdootin ja Metaforin erot, ja käyttötarkoitukset
  • Kehitä omat tarinat
  • Harjoitukset ja palautetta
  • ”Storytelling Enhancers” – salainen resepti jolla tarinoiden tehokkuutta voidaan parantaa merkittävästi
  • Harjoitukset ja palautetta
  • Päivän päätös ja palautteet
Tietoja kouluttajasta

Christoffer on Suomen ensimmäinen Wine and Spirits MBA-tutkinnon suorittanut asiantuntija. Hänet on kutsuttu Pariisiin  LVMH – Louis Vuitton Moët Hennessyn omistamaan Krugin samppanjataloon johtamaan kansainvälistä myyntikoulutusta. Christoffer paljastaa miten tarinankerronnan kautta hän päätyi töihin Pariisiin LVMH:lle johtamaan kansainvälistä myyntikoulutusta Krugin samppanjatalolle, ja miten hänen kehittämiä menetelmiä tulivat niin suosituksi, että häntä pyydettiin perustamaan oma konsultti yritys auttaakseen muita yrityksiä kuten Dior, Veuve Clicquot, Hennessy, Sephora ja monet muut.

Miksi valita tämä koulutus?

1. Ymmärrätte, miksi 80 % ihmisten päätöksistä tapahtuu tunteilla
2. Vain murto osa yrityksistä tietää miten tarinankerronta oikeasti tarkoittaa ja miten sitä
hyödynnetään
3. Koulutukset aikana opitte, miten tarinankerrontaa voidaan ottaa osaksi johtamisen,
brändin ja myynnin viestintää
4. Saatte työkaluja ja prosesseja jonka avulla tarinoiden kehittäminen ja harjoittelu on
hauskaa ja luonnollista
5. Kehitätte kansainvälistä kilpailukykyänne ja osaatte korostaa teidän ainutlaatuisuuttanne

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus soveltuu niin koko yrityksen henkilökunnalle sisäisten viestintä tapojen parantamiseksi. Johtotehtävissä oleville, myyntihenkilöstölle sekä brändi- ja viestinnässä toimiville.