Business storytelling
Tarinankerronnalla voidaan muuttaa maailmaa!
Koulutuksessa sukelletaan syvään tarinan kerronnan maailmaan. Miksi juuri tarinankerronta on niin tärkeää ja miksi suurin osa suomalaisista yrityksistä ei vielä hyödynnä sitä
toiminnassaan?
2009 tehty tutkimus osoitti, että tarinankerronnan avulla voitiin nostaa tuotteiden arvoa yli 3000%. Tämän jälkeen tarinankerronta on konseptina kasvanut suosiossa jatkuvasti, ja se on
osoittautunut olevan erittäin tehokas työkalu ei vain myynnissä, mutta myös brändin rakentamisessa, johtamisessa, rekrytoinnissa ja oman ura kehityksessä.
Kuulostaa hyvältä eikö vain? On vain muutama ongelma.
Mikä oikeastaan on tarina? Miten voidaan nopealla, helpolla ja hauskalla tavalla tuoda sitä esille organisaatioissa? Miksi brändi, tai logo tai kuva ei kerro tarinaa, mutta ihmiset tekevät sen.
Christofferin johtamassa koulutuksessa saat vastaukset näihin kysymyksiin. Saat myös käyttöösi samat, hänen kehittämät tekniikat, jolla maailman johtavimmat luksusbrändit kehittävät omaa
johtamista, brändin rakentamista ja myyntiä tarinankerronnan avulla.
Christoffer paljastaa miten tarinankerronnan kautta hän päätyi töihin Pariisiin LVMH:lle johtamaan kansainvälistä myyntikoulutusta Krugin samppanjatalolle, ja miten hänen
kehittämistä menetelmistä tuli niin suosittuja, että häntä pyydettiin perustamaan oma konsulttiyritys auttaakseen muita yrityksiä kuten Dior, Veuve Clicquot, Hennessy, Sephora ja monet muut.
Kysy lisää koulutuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!