Sami Sallinen: Miten vaikutetaan uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen?
Haastavien ja uhkaavien asiakastilanteiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Taito lukea asiakasta oikein ja hallita oman kehon stressireaktioita, ovat välttämättömiä taitoja hallita uhkaavia tilanteita.
Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet ovat tänä päivänä niin yleisiä, että joillakin toimialoilla niitä pidetään jo ammattiin kuuluvana pakollisena haittana. Yritykset ovat pääsääntöisesti varautuneet uhkiin hyvin ohjeistuksilla ja turvallisuusprosesseilla, mutta usein haasteena on yksilötason kyky hallita eskaloituneita asiakaspalvelutilanteita.
Haastavien tilanteiden nollatoleranssi -koulutus on asiakaspalveluun ja ihmisten kohtaamiseen suunnattu uhkatilannekoulutus, jonka opit pätevät toimialasta riippumatta. Koulutuksessa opitaan haastavan asiakastilanteen hallinnan lisäksi se, miten jokainen työntekijä voi omalla henkilökohtaisella varautumisellaan vaikuttaa uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen, miten oppia tunnistamaan haastavia asiakastilanteita edeltävät varoitussignaalit riittävän ajoissa ja miten hallita oman kehon stressireaktiot.
Koulutus perustuu tutkittuun tietoon ja pitkään ammattikokemukseen haastavista asiakastilanteista. Koulutukset räätälöidään aina asiakkaan tavoitteiden ja toiveiden mukaiseksi.
Kysy v lisää teidän yritykselle tai organisaatiolle!