Sami Sallinen: Miten vaikutetaan uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen?
Haastavien ja uhkaavien asiakastilanteiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Taito lukea asiakasta oikein ja hallita oman kehon stressireaktioita, ovat välttämättömiä taitoja hallita uhkaavia tilanteita.
Uhkaavat asiakaspalvelutilanteet ovat tänä päivänä niin yleinen ongelma, että joillakin toimialoilla niitä pidetään jo ammattiin kuuluvana pakollisena haittana. Yritykset ovat pääsääntöisesti varautuneet uhkiin hyvin ohjeistuksilla ja turvallisuusprosesseilla, mutta usein haasteena on yksilötason kyky hallita eskaloituneita asiakaspalvelutilanteita.
Ennakoi uhat ja aseta rajat -valmennus on asiakaspalveluun ja ihmisten kohtaamiseen suunnattu uhkatilannekoulutus, jonka opit pätevät toimialasta riippumatta. Valmennuksessa opitaan haastavan asiakastilanteen hallinnan lisäksi se, miten jokainen työntekijä voi omalla henkilökohtaisella varautumisellaan vaikuttaa uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen, miten oppia tunnistamaan haastavia asiakastilanteita edeltävät varoitussignaalit riittävän ajoissa ja miten hallita oman kehon stressireaktiot.
Valmennus perustuu tutkittuun tietoon ja pitkään ammattikokemukseen haastavista asiakastilanteista. Valmennukset räätälöidään aina asiakkaan tavoitteiden ja toiveiden mukaiseksi.
Kysy valmennuksesta lisää teidän yritykselle tai organisaatiolle!