fbpx
Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman

Kohtaatko työssäsi vaativia keskusteluja, neuvotteluja tai konflikteja?

Keskusteluälykkyys on uusi ja ajankohtainen näkökulma vaativiin keskusteluihin, neuvotteluihin ja konflikteihin. Keskusteluälykkyytesi paineisissa tilanteissa on elämäsi tärkein taito ja tämä on myös tutkitusti keskeinen organisaatiosi menestyksen ydin!

Helena Åhman vie sinut tässä valmennuksessa tutkimusmatkalle keskusteluälykkyyden maailmaan. Åhmanin reitti on kulkenut Harvardin ja MIT:n kautta FBI:n ja Scotland Yardin terävimpien aivojen ja suomalaisten huippujen kuten sovitteluosaajien, rauhanvälittäjien ja asianajajien oppeihin. Kaiken tämän Åhman on yhdistänyt omaan laajaan näkemykseensä ja vaativien keskusteluiden menestystekijöiksi.

Rikoskirjailijanakin tunnettu Åhman kuljettaa sinua valmennuksessa tarinoiden ja omien kokemustensa kautta tieteellisen tutkimuksen uusiin näkökulmiin yhdistäen ne helposti käyttöön otettaviksi käytännön malleiksi, työkaluiksi ja harjoituksiksi, joilla lisäät keskusteluälykkyyttä erilaisissa paineisissa tilanteissa ja opit neuvottelemaan tehokkaammin.

Tervetuloa matkalle keskusteluälykkyyden ja parempien kohtaamisten maailmaan!

Valmennus on toteutettavissa puolen päivän tai päivän kokonaisuutena. Katso ohjelma alta:

1/2 päivää
Koko päivä

9.00-10.15 Keskusteluälykkyys vaativissa keskusteluissa, neuvotteluissa ja konflikteissa

  • Mitä keskusteluälykkyys tarkoittaa?
  • Miksi se häviää painetilanteissa?
  • Keskusteluälykkyyden kaava

 

10.30-12.00 Käytännön keskusteluälykkyyden työkaluja

  • Hanki tärkeät esitaidot ja viritä tilanne oikein
  • Tiedosta, miten itse tilanteessa kannattaa toimia
  • Arvioi keskusteluälykkyytesi

 

12.00-13.00 Lounas

 

13.00.-14.15 Keskusteluälykkyys käytännössä

  • Kertaus: mitä keskusteluälykkyys on?
  • Kysyminen ja tiedon hankkiminen kysymättä
  • Mitä jos kaikesta huolimatta joudun umpikujaan?

 

14.30-16.00 Keskusteluälykkyyden harjoittelua

  • Käytännön harjoittelua, caset valitan yhdessä asiakkaan kanssa
  • Keskustelua ja palautetta

 

16.00-16.20 Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta

Helena Åhman

Miksi valita tämä valmennus?

  1. Ymmärrät, miksi vaativat keskustelutilanteet eivät aina suju hyvin
  2. Oivallat, mistä keskusteluälykkyys syntyy ja miten vaativat keskustelutilanteet voi hoitaa hyvin
  3. Osaat säätää oman olotilasi sellaiseksi, että se mahdollistaa keskusteluälykkyyden
  4. Neuvottelet tehokkaammin vaativissa tilanteissa
  5. Saat käyttöösi erittäin konkreettisia keinoja vaativien keskustelujen, neuvottelujen ja konfliktien ratkaisemiseen

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus soveltuu johtajille, esimiehille, asiantuntijoille, asiakaspalveluun, myyjille ja kenelle tahansa, joka haluaa kehittyä vaativissa keskusteluissa, neuvotteluissa sekä konflikteissa.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: