Skip to content
Menu
Close

Kirsti Laasio: Menesty muutoksessa – visiosta toteutukseen

Kirsti Laasio: Menesty muutoksessa – visiosta toteutukseen
Koulutus vie johtajan muutosmatkalle. Kun organisaatio ottaa uuden suunnan, on tärkeintä saada kaikki mukaan. Muutos yleensä aiheuttaa ihmisissä vastarintaa, vaikka kyseessä olisikin positiivinen muutos. Uuden suunnan ja uudistumisen johtaminen on ihmisten innostamista ja kuljettamista yhteisen tavoitteen ja osallistavan suunnittelun kautta. Se on myös uuden ajattelun herättelyä ja vakiinnuttamista. Koulutus sopii esimiehille ja johtajille, jotka kaipaavat konkreettisia työkaluja organisaation uudistusprosessiin. Organisaatioissa ihmisillä on usein loputon tarve saada vastauksia kysymykseen: miksi asioita pitää muuttaa ja miksi pitää uudistua? Koulutus auttaa käytännön harjoitusten sekä tehtävien kautta löytämään kullekin sopivan uudistumisen vaiheistuksen ja polun. Ensin sanoitetaan ja sitten siirrytään tekoihin. Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle ja organisaatiolle!

Koulutuksessa rakennetaan suunnitelma uudistumismatkalle eri vaiheiden kautta. Eri vaiheissa osallistujat tekevät omalle organisaatiolle toimintasuunnitelman. Käytännön tehtävien kautta kukin löytää muutoksen kohteet ja asiat, joihin on hyvä kiinnittää huomiota muutoksen matkalla. Vaiheistus:

  1. Pois omasta kuplasta: Lähtötilanteen ymmärtäminen ja käyntiin lähtö
  2. Vision ja tavoitteen selkeä sanoittaminen
  3. Organisaation kyvykkyyden varmistaminen
  4. Tiekartan luominen ja johtajuuden muutos
  5. Henkilöstön osallistaminen, vastuuttaminen ja valtuuttaminen
  6. Monikanavaisella viestinnällä selkeyttä ja turvaa
  7. Mistä innostus, inspiraatio ja energia?
  8. Mikä on johtajan rooli muutosmatkalla?
➡️   Lopputulemana kulttuurin uudistuminen ja kehittyminen johtajana.   Yhteenveto ja palautteet päivästä

Lisätiedot: Kirsti Laasio

Kirsti on toiminut pitkään kansainvälisessä ympäristössä johtajana. Hänellä on kokemusta strategian tuloksekkaasta viemisestä käytäntöön, monialaisten tiimien vetämisestä ja siilojen poistamisesta tiimien välillä. Hän pystyy selkein keinoin viemään käytäntöön asti niin yrityksen muutosprosessin kuin myös asiakas- ja työntekijäkokemuksen integroimisen osaksi liiketoiminnan prosesseja. Brändien rakentaminen sekä asiakastarpeiden tuotteistaminen menestyksekkääksi liiketoiminnaksi onnistuu myös Kirstin avulla.

Miksi valita tämä valmennus?:
  1. Ymmärrätte keskeisimmät tekijät uudistumismatkan suunnittelussa
  2. Saatte vinkkien ja käytännön esimerkkien kautta ratkaisumalleja niin pieniin, rajatumpiin muutostarpeisiin kuin isoihin muutosprojekteihin
  3. Ymmärrätte paremmin keinoja organisaation osallistamiseen, vastuuttamiseen ja valtuuttamiseen
  4. Saatte käyttöön konkreettisia työkaluja sekä malleja viemään muutosta läpi
  5. Opitte varmistamaan yrityksesi kannalta keskeisimmät asiat kohti onnistunutta muutosta, uudistusta ja kasvua
Kenelle valmennus sopii: Koulutus on tarkoitettu kaikille tiimien vetäjille, esihenkilöille ja johtajille sekä niille, jotka hakevat uusia näkökulmia ja eväitä organisaation muutosmatkalle – olipa muutoksen aihe ja tavoite mikä hyvänsä. Kenelle valmennus sopii: Koulutus on tarkoitettu kaikille tiimien vetäjille, esihenkilöille ja johtajille sekä niille, jotka hakevat uusia näkökulmia ja eväitä organisaation muutosmatkalle – olipa muutoksen aihe ja tavoite mikä hyvänsä.