Joanna Asikainen: Myynti 2.0 – miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta?
Myyntityötä mullistavat tiedon saatavuus, vaihtoehtojen määrä, markkinoiden läpinäkyvyys, vertailtavuus ja erilaiset digitaaliset palvelut. Asiakkaalla on enemmän tietoa ja mahdollisuuksia kuin koskaan. Samalla asiakas elää myös kovan ”hälyn” keskellä – tiukat tavoitteet, paineet ja kiire vaikuttavat asiakkaaseen. Kaikki nämä asiat haastavat myyjän, myyntityön ja asiakaspalvelun. Yksi asia ei ole muuttunut myyntityössä. Asiakas haluaa tehdä hyviä päätöksiä ja päätöksenteko perustuu luottamukseen.
Taidot kohdata asiakas ja kyetä vaikuttamaan, erottautumaan ovat nousseet vielä suurempaan arvoon ja siksi myyjän on syytä kehittyä entistäkin taitavammaksi vaikuttamisen ammattilaisiksi.
MyyntiPeili -työkalun avulla tiedostat omat vahvuutesi ja mahdolliset kompastuskivesi myyjänä. Opit tunnistamaan asiakkaiden käyttäytymistyyliin liittyvät tarpeet, toiveet ja odotukset yhteistyön suhteen. Tilannetajusi kehittyy ja osaat toimia tilanneherkästi sekä tehokkaasti kaikissa asiakaskohtaamisissa hälystä huolimatta. Valmennus on vuorovaikutteinen ja aktiivinen sisältäen oivalluttavia harjoituksia.
Valmennuksen vaikuttavuuden ja hyödyn varmistaminen
Osallistuja tekee valmennuksella oman kehittymisen toimintasuunnitelman jatkoon. Jokaisen osallistujan oppien ja päätösten käytäntöön viemistä tuetaan halutessa Qridi Business -digitaalisen oppimisalustan avulla yksinkertaisin, mutta tehokkain tehtävin. Valmentaja on yhteydessä osallistujiin sovitun ajan valmennuksen päätyttyä. Näin varmistetaan mahdollisimman korkea valmennuksen hyöty osallistujalle.
Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!