fbpx
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäjä

Digitaalinen asiakaskokemus 2020 – miten ollaan edelläkävijöitä?

Belinda Gerdt

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään!

Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa muuttavat asiakkaan kanssa tapahtuvaa dialogia. Asiakas odottaa viiveetöntä ja helppoa asiointia (kukapa enää haluaisi jonottaa kassalla!). Palvelulta asiakkaamme odottavat yksilöllisyyttä, kun vielä useimmat yritykset segmentoivat asiakkaitaan.

Digitalisaatio alleviivaa asiakaskokemuksen merkitystä, kasvattaa asiakkaiden odotuksia ja yritysten väliset erot kasvavat. Edelläkävijät kasvattavat etumatkaansa ja kilpailusta tulee entistä kansainvälisempää.

Tämä valmennus avaa maailman huippujen toimintatapoja, antaa konkreettisia työvälineitä digitalisaation mukanaan tuoman muutoksen johtamiseen. Valmennuksessa opitaan asiakaskokemuksen kehittämisen strategioita, keskeisiä teknologioita liikkeen johdon näkökulmasta sekä annetaan eväitä toteutukseen konkreettisten harjoitusten avulla.

Tervetuloa mukaan!

 

Valmennus on toteutettavissa puolen päivän tai päivän kokonaisuutena. Katso ohjelma alta:

1/2 päivää
Koko päivä

9.00-9:30 Johdatus aiheeseen – Digitalisaatio ja asiakaskokemuksen muutos

 

9:30-11:30 Asiakaskokemuksen strategiat

  • Neljä keskeistä näkökulmaa asiakasstrategiaan
  • Esimerkkejä asiakasstrategioista maailman huipuilta
  • Workshop: Think BIG! Harjoituksia oman ajattelun tueksi asiakaskokemuksen kehittämiseen

 

11:30-12:30 Lounas 

 

12:30-14:00 Asiakaskokemuksen kehittämisen keskeiset teknologiat

  • Katsaus liikkeenjohdon keskeisiin työkaluihin ja niiden sovellutuksiin
  • Esimerkkejä modernien teknologian hyödyntämisestä maailman huipuilta
  • Workshop: Think BIG! Mitä pitäisi oppia, miten päästä alkuun ja mikä on oleellista jatkossa?

 

14:00-16.00 Digiajan Asiakaskokemus – Tuumasta toimeen! Miten päästä alkuun?

  • Esimerkkejä onnistuneista hankkeista ja oppeja ei niin onnistuneista projekteista
  • Workshop: Think BIG! Askelmerkit eteenpäin ja oman työn muutoksen johtaminen

 

16.00-16.15 Yhteenveto ja päivän päätös

Belinda Gerdt

Miksi valita tämä valmennus?

• Ymmärrät asiakaskokemuksen kehittämisen strategioita ja opit löytämään kansainvälisiltä huipuilta mahdollisuuksia asiakaskokemuksen kehittämiseen (strategia)
• Opit tekemään uusista teknologioista helpommin lähestyttäviä ja hyödyntämään niitä omassa työssäsi (teknologiat)
• Tiedät, miten kehitetään asiakaslähtöistä ajattelutapaa organisaatiossasi käytännön harjoitusten kautta (toteutus)

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus sopii kaikille asiakastyössä suoraan tai välillisesti työskenteleville. Voit työskennellä esimerkiksi: liikkeenjohdossa, markkinoinnissa, asiakaspalvelussa, palvelu- tai asiakkuuspäällikkönä, yrityksen tai tuotteiden kehityksessä.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: