Skip to content
Menu
Close

Belinda Gerdt: Digitaalinen asiakaskokemus: Think Big

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään!

Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa muuttavat asiakkaan kanssa tapahtuvaa dialogia. Asiakas odottaa viiveetöntä ja helppoa asiointia (kukapa enää haluaisi jonottaa kassalla!). Palvelulta asiakkaamme odottavat yksilöllisyyttä, kun vielä useimmat yritykset segmentoivat asiakkaitaan.

Digitalisaatio alleviivaa asiakaskokemuksen merkitystä, kasvattaa asiakkaiden odotuksia ja yritysten väliset erot kasvavat. Edelläkävijät kasvattavat etumatkaansa ja kilpailusta tulee entistä kansainvälisempää.

Tämä koulutus avaa maailman huippujen toimintatapoja, antaa konkreettisia työvälineitä digitalisaation mukanaan tuoman muutoksen johtamiseen. Koulutuksessa opitaan asiakaskokemuksen kehittämisen strategioita, keskeisiä teknologioita liikkeen johdon näkökulmasta sekä annetaan eväitä toteutukseen konkreettisten harjoitusten avulla. Kysy lisää koulutuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Johdatus aiheeseen – Digitalisaatio ja asiakaskokemuksen muutos
Asiakaskokemuksen strategiat
  • Neljä keskeistä näkökulmaa asiakasstrategiaan
  • Esimerkkejä asiakasstrategioista maailman huipuilta
  • Workshop: Think BIG! Harjoituksia oman ajattelun tueksi asiakaskokemuksen kehittämiseen
Asiakaskokemuksen kehittämisen keskeiset teknologiat
  • Katsaus liikkeenjohdon keskeisiin työkaluihin ja niiden sovellutuksiin
  • Esimerkkejä modernien teknologian hyödyntämisestä maailman huipuilta
  • Workshop: Think BIG! Mitä pitäisi oppia, miten päästä alkuun ja mikä on oleellista jatkossa?
Digiajan Asiakaskokemus – Tuumasta toimeen! Miten päästä alkuun?
  • Esimerkkejä onnistuneista hankkeista ja oppeja ei niin onnistuneista projekteista
  • Workshop: Think BIG! Askelmerkit eteenpäin ja oman työn muutoksen johtaminen
Yhteenveto ja päivän päätös
Tietoja kouluttajasta

Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka luo uraa maailman arvokkaimmissa GAFAM-yhtiöissä kansainvälisesti (teknologiajätit Google, Apple, Facebook, Amazon ja Microsoft). Hän on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Microsoftilla Länsi-Euroopan pääkonttorissa ja asuu Amsterdamissa. Aikaisemmin hän työskenteli Amazonilla EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa. Hän on lisäksi kirjoittanut kolme kirjaa asiakaskokemuksen johtamisesta, joista viimeisin palkittiin Kultasulka 2019 -palkinnolla.

Miksi valita tämä koulutus?
  • Ymmärrät asiakaskokemuksen kehittämisen strategioita ja opit löytämään kansainvälisiltä huipuilta mahdollisuuksia asiakaskokemuksen kehittämiseen (strategia)
  • Opit tekemään uusista teknologioista helpommin lähestyttäviä ja hyödyntämään niitä omassa työssäsi (teknologiat)
  • Tiedät, miten kehitetään asiakaslähtöistä ajattelutapaa organisaatiossasi käytännön harjoitusten kautta (toteutus)
Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii kaikille asiakastyössä suoraan tai välillisesti työskenteleville. Voit työskennellä esimerkiksi liikkeenjohdossa, markkinoinnissa, asiakaspalvelussa, palvelu- tai asiakkuuspäällikkönä, yrityksen tai tuotteiden kehityksessä.