Petri Matero: Asiakaskokemuksen Rockstara™
Asiakaskokemuksen Rockstara™ masterclass on intensiivinen yhden päivän mittainen dialoginen ratkaisukeskeinen koulutuspäivä, jossa pureudutaan oman ammattitaidon ytimeen, vahvuuksiin, uusiin näkökulmiin ja luovaan ajatteluun. Koulutuksesta saa parhaiten tuloksia, kun ryhmän koko on 3-5 henkilöä. Materclassin sisältö noudattaa workshopin otsikoita, mutta johtuen pienemmästä ryhmä koosta, dialogia on syvällisempää ja reflektointia tapahtuu osallistujien kesken enemmän kuin puolen päivän workshopsisa. Teemat:
- Millainen on ratkaisukeskeinen asiakaskokemus?
- Millainen myyjä minä olen?
- Supervoimat ja asiakaskokemus
Petri Matero on markkinoinnin ja myynnin moniosaaja, joka haastaa luutuneet käsitykset asiakaskokemuksen kehittämisestä, ja jopa sen merkityksestä B2B-myynnissä. Matero rakentaa näkemyksensä pitkän linjan markkinoinnin suunnittelijana ja strategina, sekä pohjaa asiakaskäsityksensä luottaen siihen, että asiakas on itse omien ratkaisujensa paras asiantuntija. Petri Matero on puhunut vuosien saatossa ympäri Suomea sekä pienemmissä valmennustilaisuuksissa, että isommissa tapahtumissa. Hänen saamassa palautteessa mainitaan aina nämä kaksi asiaa: käytännönläheiset esimerkit ja uudet oivallukset. Hän puhuttelee ihmisiä samalta tasolta ja saa viestittyä abstraktit konseptit käsinkosketeltavina ilmiöinä.
Miksi valita tämä valmennus?: 1. Opit ymmärtämään erilaisia asiakastyyppejä 2. Oivallat kuuntelemisen ja ei-tietämisen taitojen merkityksen 3. Opit rakentamaan luottamuksen minuuteissa 4. Opit tunnistamaan omat supervoimasi, ja kehittämään niitä olemassaolevien vahvuuksien päälle 5. Opit muuttamaan ongelmakeskeisen lähestymisen ratkaisukeskeisemmäksi Kenelle valmennus sopii: Koulutus sopii kaikille myyntiorganisaatioille, joiden tavoitteena on herätellä muutosta asiakaslähtöisesti kohti uudistumista ja kasvua. Erityisesti B2B- kentällä toimiville asiantuntijamyyjille, esimiehille ja valmentajille, jotka haluavat löytää uusia tapoja luoda persoonallisia asiakaskokemuksia ja suhteita. Kenelle valmennus sopii: Koulutus sopii kaikille myyntiorganisaatioille, joiden tavoitteena on herätellä muutosta asiakaslähtöisesti kohti uudistumista ja kasvua. Erityisesti B2B- kentällä toimiville asiantuntijamyyjille, esimiehille ja valmentajille, jotka haluavat löytää uusia tapoja luoda persoonallisia asiakaskokemuksia ja suhteita.