fbpx
Saleshacker

Mikael Hugg: Sales Hacker

Mikael Hugg

Mikael Hugg: Perinteisten sankarimyyjien sekä B2B-Rambojen aika on ohi!

Myydäänkö teidän organisaatiossa jo ns. “Low touch” -mallilla ja rakennetaan toimivia modernin ajan myyntitiimejä? Tulevaisuudessa perinteiset sankarimyyjät tai B2B-Rambot kuolevat sukupuuttoon ja vallan ottavat myyntihakkerit – Sales Hackersit!

Sales Hacker -valmennuksessa opitaan siitä, millainen on toimiva myyntihakkeritiimi ja millaisia rooleja on kullakin tiimin jäsenellä. Valmennuksessa syvennytään siihen, millaisia menetelmiä myyntihakkeritiimi soveltaa ja millaisia työkaluja on mielekästä käyttää. Tuloksena on lähes täysin automoitu myyntifunneli, jonka tarkoitus on maksimoida Lead Generation ja nurturoida liidit kuumiksi prospekteiksi. Valmennus sopii käytännössä kaiken kokoisille yrityksille ja tiimeille, sillä tärkeintä on halu oppia uutta!

Valmennukseen osallistuvat tulevat löytämään itsestään uusia myyntihakkerin kykyjä sekä oivaltamaan, kuinka yllättävän vaivatonta uusien automoitujen funneleiden rakentaminen on. Valmennus inspiroi, luo uskoa tulevaan ja antaa konkreettisia keinoja, joita voi soveltaa välittömästi valmennuksen päätyttyä. Osallistujat tulevat myös itse rakentamaan ensimmäisen Lead Funnel -Mockupin, joka sisältää kevyen laskeutumissivun, itse rakennetun keskustelevan chatbotin ja automaation CRM:ään.

Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Valmennus on toteutettavissa teidän aikataulunne ja toiveidenne mukaisesti etänä live-streamissa tai paikanpäällä. Katso esimerkkiteemat alta ja sovitaan teidän tarpeisiinne sopivin kesto sekä kokonaisuus:

Workshop 1,5-3h
Master Class 4-6h

Myynnin nykytila ja miksi se on rikki?

  • Jotta jotain voi korjata, on ensin ymmärrettävä miksi se on rikki
  • Syvennytään teidän nykyiseen tapaan toimia
  • Miksi myytte kuten myytte?
  • Onko myyntinne henkilöiden vai prosessien varassa?

 

Myynnin suunta ja Sales Hackereiden tärkeys

  • Kun myynti, markkinointi ja kasvuhakkerointi yhdistyvät
  • Rakennetaan sinun myynnin tavoitteesi Lead generationin kulmasta
  • Luodaan tavoitteiden pohjalta konkreettinen polku työkaluineen

 

Mitä myynnin on ymmärrettävä digimarkkinoinnista?

  • Digimarkkinoinnin perusteet Lead generationin kulmasta
  • Orgaanisten päivitysten merkitys
  • Kohdentaminen ja mainosten optimointi

 

Syvennytään Hook, Learn, and Buy -malliin

  • Millainen on myyjän rooli ja missä kohtaa prosessia myyjästä tulee tarpeellinen?
  • Kuinka datapisteistä saatua tietoa voidaan jalostaa myyntiprosessin optimointiin

 

Harjoitus: Digimarkkinointi ja Lead Funnel -Mockup

  • Mainos sosiaalisen median kanaviin
  • Orgaanisten päivitysten automaatio
  • Laskeutumissivu
  • Keskusteleva chatbot
  • Automaatio chatbotista CRM:ään

 

Yhteenveto ja palautteet

Mikael Hugg profiilikuva

Miksi valita tämä valmennus?

  1. Opitte ymmärtämään, mihin tulevaisuuden myynti on menossa
  2. Omaksutte uusia työkaluja, jotka tehostavat ja automoivat myynnin prosesseja
  3. Ymmärrätte tulevaisuuden myyntitiimin uudet roolit
  4. Opitte optimoimaan Lead Funnelia tehokkaammaksi useiden uusien datapisteiden avulla
  5. Saatte myyntitiimin nykyiset jäsenet motivoituneemmaksi ja innostuneemmaksi tuloksentekijöiksi

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat pysyä kartalla uusimmista myynnin kehityksen suunnista ja oppia hyödyntämään jo käytössä olevia ratkaisuja myynnin automaation tiimoilta.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: