Skip to content
Menu
Close

Sami Sallinen: Vaikuttava myynti etänä

Sami Sallinen: Vaikuttava myynti etänä: vakuuttaminen & neuvottelutaidot
Nyt kun suuri osa työelämän kohtaamisista on siirtynyt verkkoon, on entistä tärkeämpi ymmärtää kuinka rakentaa luottamus ja kuinka hyödyntää sanatonta viestintää asiakas- ja myyntitilanteissa.  Monelle myyjälle on tullut yllätyksenä se, miten erilaista työskentely on etäyhteyksien varassa. Jos aikaisemmin pystyi nopeasti rakentamaan luottamuksen asiakkaaseen, voikin se nyt tuntua yllättävän vaikealta. Tosiasia on, että vuorovaikutustilanteet ovat online -tapaamisissa erilaisia, mutta luottamuksen rakentaminen ja vaikuttaminen myös etänä on täysin mahdollista, kuin vain tietää mihin kiinnittää huomiota. Sanattoman viestinnän ja neuvottelutaitojen näkökulmasta verkkotapaamisiin liittyy paljon sellaisia erityispiirteitä, jotka täytyy pystyä huomioimaan, jos haluaa myydä yhtä hyvin, kuin kasvokkain tapahtuvassa myyntitilanteessa. Oikeanlainen oma sanaton viestintä, toisen kehonkielen oikea tulkinta ja etämyyntiin sopiva neuvottelutekniikka takaavat hyvän lopputuloksen. Myyjille ja asiakastyötä tekeville suunnatussa etäneuvotteluvalmennuksessa opitaan, mitä jokaisessa verkkotapaamisessa pitää aina ottaa huomioon. Valmennuksessa opitaan myös se, kuinka neuvottelutaitojen avulla pystytään hallitsemaan myyntitilanteen kipukohdat, kuinka tehostaa myyntitilannetta oikealla sanattomalla viestinnällä, sekä kuinka tulkita asiakkaan tunnetiloja, ajatuksia ja aikomuksia kehonkielen avulla. Koulutus perustuu tutkittuun tietoon ja antaa varmuudella uutta opittavaa myös kokeneemmille myyntiammattilaisille. Valmennukset räätälöidään aina asiakkaan tavoitteiden ja toiveiden mukaiseksi. Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Verkkotapaamisen erityispiirteet

  • Perusasiat kuntoon
  • Sanattoman viestinnän tulkinnan periaatteet
  • Tunnista asiakkaan epämukavuusalue
  Myynti on neuvottelua
  • Oma luontainen neuvottelutyyli
  • Kuinka liukua tyylistä toiseen
  • Kun asiakas ei halua ostaa
  Näin vakuutat
  • Kasvoskannaus työvälineeksi
  • Kuinka rakennetaan luottamus
  • Näin vakuutat verkossa
  Lisää tehoja myyntiin
  • Hyödynnä kysymys-analyysi tekniikkaa
  • Näin saat vastauksia ilman kysymyksiä
  • Oman osaamisen jalostaminen
  Yhteenveto ja palautteet koulutuksesta

Lisätiedot: Sami Sallinen

Sami Sallinen on haastavien vuorovaikutustilanteiden, turvallisuuden ja kehonkielen asiantuntija ja Kehokoodi (2019) kirjan kirjoittaja. Sami on koeponnistanut kehonkielen osaamistaan erityisen haastavissa olosuhteissa. Hän on entinen huumepoliisi, väkivaltarikostutkija, suojelupoliisin virkamies ja hän toiminut kansainvälisissä under cover -operaatioissa ja rikostutkintatehtävissä ympäri Eurooppaa. Siirryttyään yritysmaailman palvelukseen Sami on hyödyntänyt kehonkielen ja neuvottelutaitojen osaamistaan mm. myynnin, rekrytoinnin ja erilaisten neuvottelujen parissa. Sami on kokenut valmentaja ja puhuja. Hänen asiantunteva mutta viihdyttävä valmennustyylinsä jättää aina miellyttävän muistijäljen ja vaikuttavat tosielämän tarinat kehonkielen tulkinnan hyödyntämisestä erilaisissa työelämän haasteissa antavat syvyyttä valmennuksiin.

Miksi valita tämä valmennus?:
  1. Ymmärrätte etäpalaverien erityispiirteet ja pystytte erottumaan myyntitapaamisissa eduksesi
  2. Löydätte oikean neuvottelutaktiikan etäpalavereihin
  3. Pystytte rakentamaan luottamuksen ja vakuuttamaan paremmin omalla sanattomalla viestinnälläsi
  4. Osaatte tulkita asiakkaan sanatonta viestintää ja saatte rehellisiä vastauksia ilman kysymyksiä
  5. Myytte paremmin ja parannatte asiakaskokemusta
Kenelle valmennus sopii: Koulutus on tarkoitettu niille myynti- ja asiakaspalvelutyötä tekeville, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta, kehittää vuorovaikutustaitojaan ja tehostaa myyntiään verkkotapaamissa. Kenelle valmennus sopii: Koulutus on tarkoitettu niille myynti- ja asiakaspalvelutyötä tekeville, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta, kehittää vuorovaikutustaitojaan ja tehostaa myyntiään verkkotapaamissa.