fbpx
Miten optimoidaan vireystasoa

Teemu Karppinen: Miten optimoidaan vireystasoa, suorituskykyä ja voidaan paremmin?

Teemu Karppinen

Teemu Karppinen: Miten optimoidaan vireystasoa, suoristuskykyä ja voidaan paremmin?

Tiedätkö, miten sinun tulisi vahvistaa henkistä, fyysistä ja sosiaalista suorituskykyä ja miten voisit hallita työhön liittyvää stressiä? Entä onko sinulle kokonaisvaltainen hyvinvointi tärkeää mutta et tiedä mistä aloittaa?

Tämä valmennus tähtää jokaisen tieto- ja toimistotyötä tekevän kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin sekä henkilökohtaiseen tasonnostoon. Valmennus antaa mahdollisuudet tieto- ja toimistotyössä toimivien johtajien ja henkilöstön parempaan vireystasoon, stressinhallintaan, paineen sietämiseen, aikaansaamiskyvyn nostamiseen sekä yhdessä toimimiseen ennen näkemättömällä tavalla, jossa hyvästä tehdään parempaa.

Valmennuksessa osallistujat haastavat itsensä ja toisensa toteuttamaan heidän potentiaaliinsa kätketyn todellisen salaisuuden – älä tee niin paljon kuin mahdollista, tee vain sen verran kun on tarpeellista. Kun halutaan saada vähemmällä aikaan enemmän, on oman mielen, fysiologian, tunteiden ja tapojen ymmärtäminen tieteen näkökulmasta keskeisessä roolissa. Kun itseymmärrys lisääntyy, pystyy omat vahvuutensa tunnistamaan paremmin ja valjastamaan taitonsa ja kykynsä osaksi työtä ja arkea.

Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Valmennus on toteutettavissa teidän aikataulunne ja toiveidenne mukaisesti etänä live-streamissa tai paikanpäällä. Katso esimerkkiteemat alta ja sovitaan teidän tarpeisiinne sopivin kesto sekä kokonaisuus:

Workshop 1,5-3h
Master Class 4-6h
Henkilökohtaisen hyvinvoinnin ja yksilön tasonnoston kaava
  • Mitä kokonaisvaltainen hyvinvointi ja yksilön tasonnosto tarkoittaa käytännössä?
  • Miksi se on vaikea toteuttaa työssä ja arjessa?
  • Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ja henkilökohtaisen tasonnoston kaava

 

Käytännön työkaluja fyysisen, henkisen, sosiaalisen hyvinvoinnin ja suorituskyvyn parantamiseen
  • Vireystason optimointi – mitkä kolme elementtiä mahdollistavat tämän?
  • Henkinen suorituskyky: stressinhallinta tieteen näkökulmasta ja kognitiivinen rytmi
  • Sosiaalinen suorituskyky: hyvinvoinnissa ja suorituskyvyssä on paljon enemmän kysymys meistä kuin minusta
Henkilökohtaisen hyvinvoinnin ja yksilön tasonnoston kaava käytännössä
  • Mistä jokaisen osallistujan tulisi lähteä liikkeelle?
  • Mikä työssä tällä hetkellä haastaa omaa vireystasoa ja stressinhallintaa?

 

Vireystason optimoinnin ja stressinhallinnan harjoittelua
  • Käytännön harjoittelua, caset valitaan yhdessä asiakkaan kans
  • Keskustelua ja palautetta

 

Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta
Teemu Karppinen

Miksi valita tämä valmennus?

  1. Opit, mikä on yksilön tasonnoston kaava ja mitä se tarkoittaa käytännössä
  2. Ymmärrät, mitkä elementit optimoivat sinun hyvinvointia ja suorituskykyä ja miten juuri sinun tulee kehittyä
  3. Omaksut kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin työkaluja työhön ja arkeen
  4. Lisäät hyvinvointiasi ja jaksamistasi vähemmällä ponnistelulla kuin ajattelit
  5. Opit parantamaan stressinhallintaa sekä vahvistamaan henkistä suorituskykyäsi ja hyvinvointiasi.

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus sopii johtoryhmille, esimiehille ja koko henkilöstölle.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: