Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi
Mitä juuri nyt markkinat, asiakkaat ja digitaalinen ympäristö vaativat ja odottavat brändeiltä? Mitkä ovat kulutuskäyttäytymistä ohjaavia trendejä, joihin jokaisen brändin tulisi pystyä vastaamaan? Mitä pitäisi tietää, jotta pysyisi aallonharjalla ja trendeissä mukana, mielellään vielä paremmin kuin kilpailijat?
Digitaalisuus on päivän sana joka ikisessä kanavassa. Brändejä pitäisi rakentaa ja vahvistaa, jotta bisnes pyörii. Organisaatioiden tulisi oppia myös ymmärtämään ihmisten käyttäytymistä ja päätöksentekoa keskustelua pyörittävien trendien kautta, ja tuomaan tämä ymmärrys oman brändin rakentamiseen entistä vahvemmaksi. Vahvaan brändiin luotetaan ja sen luokse palataan epävarmoina aikoina.
Tervetuloa mukaan valmennukseen, jossa sukellamme trendien maailmaan ja opimme käyttämään niitä hyväksemme lujan brändin rakentamisessa! Valmennus sisältää runsaasti ryhmä- ja paritöitä, sekä mielenkiintoista käytännön materiaalia. Keskusteleva ilmapiiri antaa mahdollisuuden myös oikeiden reaalielämän tilanteiden käsittelyyn teeman rajoissa.
Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!