Skip to content
Menu
Close

Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi

Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi Mitä juuri nyt markkinat, asiakkaat ja digitaalinen ympäristö vaativat ja odottavat brändeiltä? Mitkä ovat kulutuskäyttäytymistä ohjaavia trendejä, joihin jokaisen brändin tulisi pystyä vastaamaan? Mitä pitäisi tietää, jotta pysyisi aallonharjalla ja trendeissä mukana, mielellään vielä paremmin kuin kilpailijat? Digitaalisuus on päivän sana joka ikisessä kanavassa. Brändejä pitäisi rakentaa ja vahvistaa, jotta bisnes pyörii. Organisaatioiden tulisi oppia myös ymmärtämään ihmisten käyttäytymistä ja päätöksentekoa keskustelua pyörittävien trendien kautta, ja tuomaan tämä ymmärrys oman brändin rakentamiseen entistä vahvemmaksi. Vahvaan brändiin luotetaan ja sen luokse palataan epävarmoina aikoina. Tervetuloa mukaan valmennukseen, jossa sukellamme trendien maailmaan ja opimme käyttämään niitä hyväksemme lujan brändin rakentamisessa! Valmennus sisältää runsaasti ryhmä- ja paritöitä, sekä mielenkiintoista käytännön materiaalia. Keskusteleva ilmapiiri antaa mahdollisuuden myös oikeiden reaalielämän tilanteiden käsittelyyn teeman rajoissa. Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Brändinrakennus seuraavalle tasolle

  • Mistä brändi koostuu nyt ja tulevaisuudessa?
  • Mihin vahvaa brändiä tarvitaan tulevaisuudessa?
  • Brändi vs. asiakaskokemus ja niiden merkitys tulevaisuuden liiketoiminnan kehitykselle
  Brändit ja megatrendit 
  • Mitä megatrendejä omassa toimintaympäristössämme on jo näkyvissä?
  • Miten megatrendit vaikuttavat kuluttajien päätöksiin?
  • Miten brändit voivat surffata trendin harjalla sen sijaan, että soutaisivat perässä?
  Gen X, Milleniaalit, Gen Z ja Alpha – kohderyhmänne ovat muutoksessa 
  • Trendit eri kohderyhmäsukupolvien välillä
  • Trendit eri kohderyhmäsukupolvien sisällä
  • Miten brändien tulisi valmistautua ja reagoida näihin muutoksiin?
  Digitaaliset trendit ja vahvat brändit
  • What’s hot and what’s not – digitrendit 2020
  • Millaiset brändit selviävät vahvoina muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä?
  • Voittajaresepti lujalle brändille
  Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta 

Lisätiedot: Sanna Wester

Sanna Wester on kokenut markkinoinnin, brändinrakennuksen ja johtamisen ammattilainen. Uransa aikana hänelle on kertynyt yli 20 vuotta kokemusta vahvojen brändien rakentamisesta ja niiden eduista liiketoiminnalle. Viimeiset vuodet hän on oman yrityksensä kautta toiminut vuokrajohtajana ja konsulttina useilla eri toimialoilla, valmentanut ja kouluttanut sekä tehnyt verkkokursseja asiakaskokemuksesta. Hän tuo vahvaa asiakas- ja brändinäkökulmaa yrityksiin myös hallitustyöskentelyn kautta. Työssään suurista pörssiyhtiöistä pieniin startupeihin ja pk-yrityksiin Sanna on monesti joutunut tilanteisiin, jossa yritys on panostanut suuriakin summia tuotekehitykseen mutta unohtanut brändin merkityksen asiakkaalle. Sitten ihmetellään, miksi myynti ei kulje. Yrityksen koosta riippumatta on menestys loppujen lopuksi aina ollut kuitenkin kiinni siitä, miten hyvin asiakkaiden tarpeita ymmärretään ja miten hyvin pystymme niihin vastaamaan esimerkiksi lujan brändin antamien mahdollisuuksien kautta. Kouluttajana Sanna haastaa osallistujat keskustelemaan ja ottamaan kantaa, sillä innostavinta hänen mielestään valmennuksissa on vilkas ajatustenvaihto ja osallistujien ahaa-elämykset.  

Miksi valita tämä valmennus?:
  1. Osaat lujittaa yrityksenne brändiä trendejä hyödyntämällä
  2. Opit digitaalisen ajan brändinrakennuksen keskeiset asiat
  3. Ymmärrät syvemmin syitä asiakkaiden päätöksenteon pohjalla
  4. Opit hyödyntämään trendejä brändien ympärillä myyntisi lisäämiseksi
  5. Saat käyttöösi konkreettisia keinoja lujan brändin rakentamiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen brändin avulla
Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu erityisesti johtoryhmille ja johtotehtävissä toimiville henkilöille, jotka haluavat oppia ymmärtämään lujan brändin ja sen kautta asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnalle sekä tavoitteisiin pääsemiselle. Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu erityisesti johtoryhmille ja johtotehtävissä toimiville henkilöille, jotka haluavat oppia ymmärtämään lujan brändin ja sen kautta asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnalle sekä tavoitteisiin pääsemiselle.