Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi
Brändinrakennus seuraavalle tasolle
- Mistä brändi koostuu nyt ja tulevaisuudessa?
- Mihin vahvaa brändiä tarvitaan tulevaisuudessa?
- Brändi vs. asiakaskokemus ja niiden merkitys tulevaisuuden liiketoiminnan kehitykselle
- Mitä megatrendejä omassa toimintaympäristössämme on jo näkyvissä?
- Miten megatrendit vaikuttavat kuluttajien päätöksiin?
- Miten brändit voivat surffata trendin harjalla sen sijaan, että soutaisivat perässä?
- Trendit eri kohderyhmäsukupolvien välillä
- Trendit eri kohderyhmäsukupolvien sisällä
- Miten brändien tulisi valmistautua ja reagoida näihin muutoksiin?
- What’s hot and what’s not – digitrendit 2020
- Millaiset brändit selviävät vahvoina muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä?
- Voittajaresepti lujalle brändille
Sanna Wester on kokenut markkinoinnin, brändinrakennuksen ja johtamisen ammattilainen. Uransa aikana hänelle on kertynyt yli 20 vuotta kokemusta vahvojen brändien rakentamisesta ja niiden eduista liiketoiminnalle. Viimeiset vuodet hän on oman yrityksensä kautta toiminut vuokrajohtajana ja konsulttina useilla eri toimialoilla, valmentanut ja kouluttanut sekä tehnyt verkkokursseja asiakaskokemuksesta. Hän tuo vahvaa asiakas- ja brändinäkökulmaa yrityksiin myös hallitustyöskentelyn kautta. Työssään suurista pörssiyhtiöistä pieniin startupeihin ja pk-yrityksiin Sanna on monesti joutunut tilanteisiin, jossa yritys on panostanut suuriakin summia tuotekehitykseen mutta unohtanut brändin merkityksen asiakkaalle. Sitten ihmetellään, miksi myynti ei kulje. Yrityksen koosta riippumatta on menestys loppujen lopuksi aina ollut kuitenkin kiinni siitä, miten hyvin asiakkaiden tarpeita ymmärretään ja miten hyvin pystymme niihin vastaamaan esimerkiksi lujan brändin antamien mahdollisuuksien kautta. Kouluttajana Sanna haastaa osallistujat keskustelemaan ja ottamaan kantaa, sillä innostavinta hänen mielestään valmennuksissa on vilkas ajatustenvaihto ja osallistujien ahaa-elämykset.
Miksi valita tämä valmennus?:- Osaat lujittaa yrityksenne brändiä trendejä hyödyntämällä
- Opit digitaalisen ajan brändinrakennuksen keskeiset asiat
- Ymmärrät syvemmin syitä asiakkaiden päätöksenteon pohjalla
- Opit hyödyntämään trendejä brändien ympärillä myyntisi lisäämiseksi
- Saat käyttöösi konkreettisia keinoja lujan brändin rakentamiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen brändin avulla