fbpx
Trendien kautta lujaksi brändiksi (1)

Trendien kautta lujaksi brändiksi

Sanna Wester

Mitä juuri nyt markkinat, asiakkaat ja digitaalinen ympäristö vaativat ja odottavat brändeiltä? Mitkä ovat kulutuskäyttäytymistä ohjaavia trendejä, joihin jokaisen brändin tulisi pystyä vastaamaan? Mitä pitäisi tietää, jotta pysyisi aallonharjalla ja trendeissä mukana, mielellään vielä paremmin kuin kilpailijat?

Digitaalisuus on päivän sana joka ikisessä kanavassa. Brändejä pitäisi rakentaa ja vahvistaa, jotta bisnes pyörii. Organisaatioiden tulisi oppia myös ymmärtämään ihmisten käyttäytymistä ja päätöksentekoa keskustelua pyörittävien trendien kautta, ja tuomaan tämä ymmärrys oman brändin rakentamiseen entistä vahvemmaksi. Vahvaan brändiin luotetaan ja sen luokse palataan epävarmoina aikoina.

Tervetuloa mukaan valmennukseen, jossa sukellamme trendien maailmaan ja opimme käyttämään niitä hyväksemme lujan brändin rakentamisessa! Valmennus sisältää runsaasti ryhmä- ja paritöitä, sekä mielenkiintoista käytännön materiaalia. Keskusteleva ilmapiiri antaa mahdollisuuden myös oikeiden reaalielämän tilanteiden käsittelyyn teeman rajoissa.

Tervetuloa lujittamaan brändiänne!

 

Valmennus on toteutettavissa puolen päivän tai päivän kokonaisuutena. Katso ohjelma alta:

1/2 päivää
Koko päivä

9.00-10.15 Brändinrakennus seuraavalle tasolle

  • Mistä brändi koostuu nyt ja tulevaisuudessa?
  • Mihin vahvaa brändiä tarvitaan tulevaisuudessa?
  • Brändi vs. asiakaskokemus ja niiden merkitys tulevaisuuden liiketoiminnan kehitykselle

 

10.30-12.00 Brändit ja megatrendit 

  • Mitä megatrendejä omassa toimintaympäristössämme on jo näkyvissä?
  • Miten megatrendit vaikuttavat kuluttajien päätöksiin?
  • Miten brändit voivat surffata trendin harjalla sen sijaan, että soutaisivat perässä?

 

12.00-13.00 Lounas

 

 13.00-14.15 Gen X, Milleniaalit, Gen Z ja Alpha – kohderyhmänne ovat muutoksessa 

  • Trendit eri kohderyhmäsukupolvien välillä
  • Trendit eri kohderyhmäsukupolvien sisällä
  • Miten brändien tulisi valmistautua ja reagoida näihin muutoksiin?

 

14.30-16.00 Digitaaliset trendit ja vahvat brändit

  • What’s hot and what’s not – digitrendit 2020
  • Millaiset brändit selviävät vahvoina muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä?
  • Voittajaresepti lujalle brändille

 

16.00-16.15 Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta 

Sanna Wester Profiili

Miksi valita tämä valmennus?

  1. Osaat lujittaa yrityksenne brändiä trendejä hyödyntämällä
  2. Opit digitaalisen ajan brändinrakennuksen keskeiset asiat
  3. Ymmärrät syvemmin syitä asiakkaiden päätöksenteon pohjalla
  4. Opit hyödyntämään trendejä brändien ympärillä myyntisi lisäämiseksi
  5. Saat käyttöösi konkreettisia keinoja lujan brändin rakentamiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen brändin avulla

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus on tarkoitettu erityisesti johtoryhmille ja johtotehtävissä toimiville henkilöille, jotka haluavat oppia ymmärtämään lujan brändin ja sen kautta asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnalle sekä tavoitteisiin pääsemiselle.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: