Skip to content
Menu
Close

Haatainen & Rousu: Kuinka tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia?

Joona Haatainen & Annika Rousu: Kuinka tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia? Valjasta vaikuttajamarkkinointi tuloksellisesti yrityksesi käyttöön. Tämä on käytännönläheinen workshop, jossa pääset suoraan suunnittelemaan organisaatiollenne sopivaa vaikuttajamarkkinointia. Ole rohkea markkinoija, edelläkävijä, ja ota tämän päivän modernit markkinoinnin työkalut käyttöön – tässä valmennuksessa saat kaiken tarvittavan tiedon ja toimintasuunnitelman tulokselliseen vaikuttajamarkkinointiin. Oikeanlaisilla työkaluilla ja osaamisella organisaationne saa tehokkaasti tavoitettua halutut kohderyhmät sekä tuloksia aikaan. Valmennuksen avulla kasvatat organisaationne henkilöstön kokonaisvaltaista ymmärrystä vaikuttajamarkkinoinnin konkreettisista mahdollisuuksista sekä pääsette oppimaan käytännön harjoituksen avulla vaikuttajamarkkinoinnin johdonmukaista suunnittelua ja toteutusta. Tiimin sisäinen tietotaito, osto-osaaminen sekä kyky luoda kilpailuetua vaikuttajamarkkinoinnin avulla ohjaa toimintaa pitkäjänteisesti, suunnitelmalliseksi ja tulokselliseksi. Kokonaisvaltaisella ymmärryksellä vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista saadaan henkilöstöä rohkaistua pysymään aallon harjalla. Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Johdanto – Vaikuttajamarkkinoinnin perusteet & toimialakatsaus

  • Keitä ovat vaikuttajat ja mistä tässä on kyse?
  • Mistä ala on lähtenyt, missä ollaan nyt ja mihin ollaan menossa?
  Strateginen vaikuttajamarkkinointi, työkalut ja palveluntarjoajat
  • Mistä kannattaa maksaa?  Suunnittelu | Toteutus | Mittaaminen
  Käytännön harjoitus tiimin kesken tai pienryhmissä, sparraus ja läpikäynti
  • Toimialaan liittyvä tehtävä, jonka tavoite on saaada tiimi oivaltamaan millaisia mahdollisuuksia vaikuttajamarkkinointi voi tarjota konkreettisesti juuri teille
  • Casen läpikäynti
  Päivän yhteenveto ja opit Valmennuksesta vastaa 1-2 vaikuttajamarkkinoinnin ammattilaista. Aina ennen valmennusta tehdään perusteellinen tarve- ja lähtötasokartoitus osallistujista. Sen pohjalta räätälöidään varsinainen koulutusohjelma.  

Lisätiedot: Haatainen & Rousu

Joona Haatainen on luovan vaikuttajtoimisto Trootin toimitusjohtaja ja partneri. Vahvana visionäärinä hän on vaikuttanut voimakkaasti YouTube-kulttuurin kehitykseen Suomessa. Annika Rousu vastaa Trootin strategisten palveluiden tuotannoista ja suunnittelusta. Annika on vaikuttajamarkkinoinnin ammattilainen, joka omaa vankan työkokemuksen videotuotantojen tekemisestä.

Miksi valita tämä valmennus?:
  • Haluatte kasvattaa vaikuttajamarkkinoinnin osaamista tiimin sisällä
  • Parantaaksenne osto-osaamista (kustannussäästöt ja tehokkuus)
  • Valjastatte kyvyn luoda kilpailuetua vaikuttajamarkkinoinnin avulla
  • Innostatte ja rohkaisette henkilöstöä ajattelemaan vaikuttajanmarkkinoinnin mahdollisuuksia kokonaisvaltaisesti
Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu kaikille, jotka työskentelevät markkinoinnin ja myynnin kehittämisen sekä viestinnän parissa sekä mainosalalla. Vaikuttajamarkkinointi on arkipäivää kuluttajabisneksessä, ja edelläkävijäyritysten, jotka toimivat B-to-B puolella. Vaikuttajamarkkinointi on nykypäivänä yksi tehokkaimmista mainonnan keinoista, joten sen ymmrtäminen on jokaisen markkinoijan perustaitoja. Valmennus sopii kaikille, jotka haluavat myydä ja markkinoida nykyaikaisin menetelmin. Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu kaikille, jotka työskentelevät markkinoinnin ja myynnin kehittämisen sekä viestinnän parissa sekä mainosalalla. Vaikuttajamarkkinointi on arkipäivää kuluttajabisneksessä, ja edelläkävijäyritysten, jotka toimivat B-to-B puolella. Vaikuttajamarkkinointi on nykypäivänä yksi tehokkaimmista mainonnan keinoista, joten sen ymmrtäminen on jokaisen markkinoijan perustaitoja. Valmennus sopii kaikille, jotka haluavat myydä ja markkinoida nykyaikaisin menetelmin.