Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen
Tiedätkö miten sponsoritarjouksia tulisi nykyään arvioida? Tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen on tuloksellisen sponsoroinnin peruskiviä. Onnistuvatko ne teillä?
Tässä valmennuksessa saat vastaukset edellä mainittuihin kysymyksiin sekä oikeita työkaluja, joilla voit terävöittää oman sponsorointistrategian tämän päivän vaatimuksiin. Valmennuksen aikana opit muun muassa: Miten sponsoroinnin keinoin voidaan tavoittaa juuri haluttu kohderyhmä ja vahvistaa heidän tunnesidettä yritykseen? Miten sponsoroinnin karikoissa tulee toimia? Ja miksi sponsorointi sopii hyvin yrityksen arvomaailman tunnetuksi tekemiseen?
Valmennuksen jälkeen osallistujien on helpompi arvioida sponsoroinnin mahdollisuuksia sekä sen sopivuutta omaan liiketoimintaan ja markkinointiin. Valmennus sisältää paljon hyviä case-esimerkkejä ja siinä syvennytään myös osallistujien omiin mahdollisiin caseihin, joihin saadaan valmennuksessa uutta näkökulmaa.
Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!