fbpx
Vaikuttava sponsorointikumppanuus

Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen

Risto Oksanen

Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen

Tiedätkö miten sponsoritarjouksia tulisi nykyään arvioida? Tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen on tuloksellisen sponsoroinnin peruskiviä. Onnistuvatko ne teillä?

Tässä valmennuksessa saat vastaukset edellä mainittuihin kysymyksiin sekä oikeita työkaluja, joilla voit terävöittää oman sponsorointistrategian tämän päivän vaatimuksiin. Valmennuksen aikana opit muun muassa: Miten sponsoroinnin keinoin voidaan tavoittaa juuri haluttu kohderyhmä ja vahvistaa heidän tunnesidettä yritykseen? Miten sponsoroinnin karikoissa tulee toimia? Ja miksi sponsorointi sopii hyvin yrityksen arvomaailman tunnetuksi tekemiseen?

Valmennuksen jälkeen osallistujien on helpompi arvioida sponsoroinnin mahdollisuuksia sekä sen sopivuutta omaan liiketoimintaan ja markkinointiin. Valmennus sisältää paljon hyviä case-esimerkkejä ja siinä syvennytään myös osallistujien omiin mahdollisiin caseihin, joihin saadaan valmennuksessa uutta näkökulmaa.

Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Valmennus on toteutettavissa teidän aikataulunne ja toiveidenne mukaisesti etänä live-streamissa tai paikanpäällä. Katso esimerkkiteemat alta ja sovitaan teidän tarpeisiinne sopivin kesto sekä kokonaisuus:

Workshop 1,5-3h
Master Class 4-6h

Missä mennään sponsoroinnissa Suomessa ja entä maailmalla? Mitä megatrendejä on odotettavissa?

  • Tekninen kehitys
  • Mediakentän myllerrys
  • Merkityksellisyyden nousu
  • Uudet odotukset

 

Sponsorointistrategian rakentaminen

 

Tarjousten analysointi

  • Urheilu / Kulttuuri / Hyväntekeväisyys / Mediasponsorointi
  • Tutkimusten hyödyntäminen

 

Tavoitteet ja mahdollisuudet yrityksen eri toiminnoissa: viestintä, PR, mainonta ja HR

  • Sosiaalisen median hyödyntäminen

 

Sponsoroinnin mittaaminen

 

Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta

rox1200x600

Miksi valita tämä valmennus?

  1. Ymmärrät sponsoroinnin mahdollisuuksia yrityksen eri toiminnoissa
  2. Osaat rakentaa yrityksellesi sponsorointistrategian
  3. Osaat asettaa tavoitteita sponsorointiprojekteille ja tunnet erilaisia tapoja niiden mittaamiseen
  4. Saat ideoita erilaista toteutuksista
  5. Tunnet sponsoroinnin rajoitteet

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus on tarkoitettu markkinoinnin johdolle ja asiantuntijoille, jotka haluavat oppia hyödyntämään sponsorointia sekä saamaan ideoita uusista mahdollisuuksista.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: