fbpx
Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen

Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen

Risto Oksanen

Tiedätkö miten sponsoritarjouksia tulisi nykyään arvioida? Tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen on tuloksellisen sponsoroinnin peruskiviä. Onnistuvatko ne teillä?

Tässä valmennuksessa saat vastaukset edellä mainittuihin kysymyksiin sekä oikeita työkaluja, joilla voit terävöittää oman sponsorointistrategian tämän päivän vaatimuksiin. Valmennuksen aikana opit muun muassa: Miten sponsoroinnin keinoin voidaan tavoittaa juuri haluttu kohderyhmä ja vahvistaa heidän tunnesidettä yritykseen? Miten sponsoroinnin karikoissa tulee toimia? Ja miksi sponsorointi sopii hyvin yrityksen arvomaailman tunnetuksi tekemiseen?

Valmennuksen jälkeen osallistujien on helpompi arvioida sponsoroinnin mahdollisuuksia sekä sen sopivuutta omaan liiketoimintaan ja markkinointiin. Valmennus sisältää paljon hyviä case-esimerkkejä ja siinä syvennytään myös osallistujien omiin mahdollisiin caseihin, joihin saadaan valmennuksessa uutta näkökulmaa.

Tervetuloa mukaan!

 

Valmennus on toteutettavissa puolen päivän tai päivän kokonaisuutena. Katso ohjelma alta:

1/2 päivää
Koko päivä

9.00-10.00 Missä mennään sponsoroinnissa Suomessa ja entä maailmalla? Mitä megatrendejä on odotettavissa?

  • Tekninen kehitys
  • Mediakentän myllerrys
  • Merkityksellisyyden nousu
  • Uudet odotukset

 

10.00-11.00 Sponsorointistrategian rakentaminen

 

11.00-12.00 Tarjousten analysointi

  • Urheilu / Kulttuuri / Hyväntekeväisyys / Mediasponsorointi
  • Tutkimusten hyödyntäminen

 

12.00-13.00 Lounas

 

13.00-14.00 Tavoitteet ja mahdollisuudet yrityksen eri toiminnoissa: viestintä, PR, mainonta ja HR

  • Sosiaalisen median hyödyntäminen

 

14.00-15.00 Sponsoroinnin mittaaminen

 

15.00-15.20 Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta

rox1200x600

Miksi valita tämä valmennus?

  1. Ymmärrät sponsoroinnin mahdollisuuksia yrityksen eri toiminnoissa
  2. Osaat rakentaa yrityksellesi sponsorointistrategian
  3. Osaat asettaa tavoitteita sponsorointiprojekteille ja tunnet erilaisia tapoja niiden mittaamiseen
  4. Saat ideoita erilaista toteutuksista
  5. Tunnet sponsoroinnin rajoitteet

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus on tarkoitettu markkinoinnin johdolle ja asiantuntijoille, jotka haluavat oppia hyödyntämään sponsorointia sekä saamaan ideoita uusista mahdollisuuksista.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: