Susanna Paloheimo: Miten mennään kohti ylivertaista asiakaskokemusta?
Onko organisaatiossasi otettu ensiaskeleet asiakaskokemuksen parantamiseksi? Millaisista elementeistä organisaationne asiakaskokemus koostuu? Kun organisaatio on herätelty asiakaskokemuksen merkityksestä, on aika alkaa johtaa asiakaskokemusta systemaattisesti. Miten tämä tehdään?
Ylivertainen asiakaskokemus – valmennuksessa osallistujat oppivat asiakaskokemuksen johtamisen osa-alueet ja tunnistavat oman organisaation kehitysvaiheen. Osallistujat saavat käsityksen, miksi asiakaskokemuksen parantamista ei kannata aloittaa mittaamisesta ja mitä kaikkea täytyy tehdä, jotta asiakkaan kokemus aidosti paranee.
Valmennuksen jälkeen osallistujat osaavat muun muassa perustella asiakaskokemuksen johtamiseen käytettävät investoinnit, luoda kuvan oman organisaation asiakaskokemuksen elementeistä, organisoitua paremmin, luoda asiakaspersoonat, valita sopivat mittaamispisteet ja -menetelmät sekä käsitellä ja hyödyntää palautteita laadukkaasti. Osallistujat oivaltavat, miksi henkilöstökokemus on asiakaskokemuksen kivijalka ja saavat käsityksen, miksi palveleminen on parasta molempia parannettaessa.
Innostavassa valmennuksessa käytetään runsaasti case-esimerkkejä ja tutkimustietoa. Osallistujat saavat konkreettisen mallin, jonka voi viedä sellaisenaan oman organisaation asiakaskokemuksen systemaattiseen johtamiseen.
Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!