fbpx
Ylivertainen asiakaskokemus

Ylivertainen Asiakaskokemus 2.0 – Miten ylitetään asiakkaan odotukset?

Susanna Paloheimo

Miten mennään kohti ylivertaista asiakaskokemusta?

Onko organisaatiossasi otettu ensiaskeleet asiakaskokemuksen parantamiseksi? Millaisista elementeistä organisaationne asiakaskokemus koostuu? Kun organisaatio on herätelty asiakaskokemuksen merkityksestä, on aika alkaa johtaa asiakaskokemusta systemaattisesti. Miten tämä tehdään?

Ylivertainen asiakaskokemus – valmennuksessa osallistujat oppivat asiakaskokemuksen johtamisen osa-alueet ja tunnistavat oman organisaation kehitysvaiheen. Osallistujat saavat käsityksen, miksi asiakaskokemuksen parantamista ei kannata aloittaa mittaamisesta ja mitä kaikkea täytyy tehdä, jotta asiakkaan kokemus aidosti paranee.

Valmennuksen jälkeen osallistujat osaavat muun muassa perustella asiakaskokemuksen johtamiseen käytettävät investoinnit, luoda kuvan oman organisaation asiakaskokemuksen elementeistä, organisoitua paremmin, luoda asiakaspersoonat, valita sopivat mittaamispisteet ja -menetelmät sekä käsitellä ja hyödyntää palautteita laadukkaasti. Osallistujat oivaltavat, miksi henkilöstökokemus on asiakaskokemuksen kivijalka ja saavat käsityksen, miksi palveleminen on parasta molempia parannettaessa.

Innostavassa valmennuksessa käytetään runsaasti case-esimerkkejä ja tutkimustietoa. Osallistujat saavat konkreettisen mallin, jonka voi viedä sellaisenaan oman organisaation asiakaskokemuksen systemaattiseen johtamiseen.

 

Valmennus on toteutettavissa puolen päivän tai päivän kokonaisuutena. Katso ohjelma alta:

1/2 päivää
Koko päivä

9.00-10.15 Asiakaskokemuksen parantaminen

  • Miksi kaikki puhuvat nyt asiakaskokemuksesta?
  • Asiakaskokemuksen parantamisen hyödyt
  • Asiakaskokemuksen kokonaisuus

 

10.30-12.00 Miten alkaa johtaa asiakaskokemusta systemaattisesti?

  • Liiketoimintastrategian yhteys asiakaskokemukseen
  • Asiakaskokemuksen johtamisen parhaat työkalut ja tavat
  • Workshop: Asiakaskokemuksen johtamisen työkalut käyttöön – analysoi ja päätä seuraavat askeleet!

 

12.00-13.00 Lounas

 

 13.00-14.15 Asiakaskokemuksen parantamisen roolit, osaamisalueet & kehittäminen

  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Asiakasdatalla johtaminen
  • Palautteen käsittely ja hyödyntäminen

 

14.30-15.45 Miten viet opit käytäntöön?

  • Workshop: Mikä estää ja edistää omaa casea onnistumasta + päätökset omasta roadmapista

 

15.45-16.00 Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta

Susanna Paloheimo

Miksi valita tämä valmennus?

  1. Osaat perustella, miksi asiakaskokemukseen investoiminen on järkevää
  2. Parannat omia taitojasi asiakaskokemuksen johtamisessa
  3. Saat selkeän ja systemaattisen mallin asiakaskokemuksen johtamiseen
  4. Ymmärrät, miksi mittaaminen ei ole asiakaskokemuksen parantamisessa tärkeintä
  5. Organisaationne asiakaskokemus paranee

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus on tarkoitettu kaikille, jotka ovat jo alkaneet parantamaan asiakaskokemusta, mutta kokonaisuuden systemaattinen johtaminen on vielä kesken.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: