fbpx
Ylivertainen asiakaskokemus

Susanna Paloheimo: Ylivertainen Asiakaskokemus 2.0 – miten ylitetään asiakkaan odotukset?

Susanna Paloheimo

Susanna Paloheimo: Miten mennään kohti ylivertaista asiakaskokemusta?

Onko organisaatiossasi otettu ensiaskeleet asiakaskokemuksen parantamiseksi? Millaisista elementeistä organisaationne asiakaskokemus koostuu? Kun organisaatio on herätelty asiakaskokemuksen merkityksestä, on aika alkaa johtaa asiakaskokemusta systemaattisesti. Miten tämä tehdään?

Ylivertainen asiakaskokemus – valmennuksessa osallistujat oppivat asiakaskokemuksen johtamisen osa-alueet ja tunnistavat oman organisaation kehitysvaiheen. Osallistujat saavat käsityksen, miksi asiakaskokemuksen parantamista ei kannata aloittaa mittaamisesta ja mitä kaikkea täytyy tehdä, jotta asiakkaan kokemus aidosti paranee.

Valmennuksen jälkeen osallistujat osaavat muun muassa perustella asiakaskokemuksen johtamiseen käytettävät investoinnit, luoda kuvan oman organisaation asiakaskokemuksen elementeistä, organisoitua paremmin, luoda asiakaspersoonat, valita sopivat mittaamispisteet ja -menetelmät sekä käsitellä ja hyödyntää palautteita laadukkaasti. Osallistujat oivaltavat, miksi henkilöstökokemus on asiakaskokemuksen kivijalka ja saavat käsityksen, miksi palveleminen on parasta molempia parannettaessa.

Innostavassa valmennuksessa käytetään runsaasti case-esimerkkejä ja tutkimustietoa. Osallistujat saavat konkreettisen mallin, jonka voi viedä sellaisenaan oman organisaation asiakaskokemuksen systemaattiseen johtamiseen.

Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Valmennus on toteutettavissa teidän aikataulunne ja toiveidenne mukaisesti etänä live-streamissa tai paikanpäällä. Katso esimerkkiteemat alta ja sovitaan teidän tarpeisiinne sopivin kesto sekä kokonaisuus:

Workshop 1,5-3h
Master Class 4-6h

Asiakaskokemuksen parantaminen

  • Miksi kaikki puhuvat nyt asiakaskokemuksesta?
  • Asiakaskokemuksen parantamisen hyödyt
  • Asiakaskokemuksen kokonaisuus

 

Miten alkaa johtaa asiakaskokemusta systemaattisesti?

  • Liiketoimintastrategian yhteys asiakaskokemukseen
  • Asiakaskokemuksen johtamisen parhaat työkalut ja tavat
  • Workshop: Asiakaskokemuksen johtamisen työkalut käyttöön – analysoi ja päätä seuraavat askeleet!

 

Asiakaskokemuksen parantamisen roolit, osaamisalueet & kehittäminen

  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Asiakasdatalla johtaminen
  • Palautteen käsittely ja hyödyntäminen

 

Miten viet opit käytäntöön?

  • Workshop: Mikä estää ja edistää omaa casea onnistumasta + päätökset omasta roadmapista

 

Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta

Susanna Paloheimo

Miksi valita tämä valmennus?

  1. Osaat perustella, miksi asiakaskokemukseen investoiminen on järkevää
  2. Parannat omia taitojasi asiakaskokemuksen johtamisessa
  3. Saat selkeän ja systemaattisen mallin asiakaskokemuksen johtamiseen
  4. Ymmärrät, miksi mittaaminen ei ole asiakaskokemuksen parantamisessa tärkeintä
  5. Organisaationne asiakaskokemus paranee

Kenelle valmennus sopii:

Valmennus on tarkoitettu kaikille, jotka ovat jo alkaneet parantamaan asiakaskokemusta, mutta kokonaisuuden systemaattinen johtaminen on vielä kesken.

Pyydä lisätiedot valmennuksesta!

Katso myös seuraavat valmennukset: