Skip to content
Menu
Close

Mika D. Rubanovitsch: Ylivoimainen digimyyjä – pysähdy myymään!

Mika D. Rubanovitsch: Onko teillä myymisen taso laskenut samalla kun uudet teknologiat on otettu käyttöön?
Myynti ja ostaminen ovat murroksessa, kun digitalisaatio muokkaa pelisääntöjä ja suunnitteluhorisonttia. Digitaalisuus on myynnissä hyvä renki, mutta huono isäntä. Se tukee tekemistä, muttei korvaa sitä. Asiakkaan oikea-aikainen kohtaaminen ja H2H eli human-to-human korostuvat entisestään digiaikakaudella.

Moni yritys kuitenkin eksyy uusien myynnin työkalujen, markkinoinnin automaation ja sosiaalisen myynnin viidakossa. Tärkein taito on valmius reagoida, sillä kanavat, työkalut ja ostajien käyttäytyminen muuttuvat jatkuvasti. Tarvitaan sekä perinteisen että digitaalisen myynnin osaamista. Myyjän ja myyntijohtajan on hallittava molemmat maailmat.

Syvällinen pohjatyö, sosiaaliset suhteet, laajemmat verkostot, asiakkaan tilanteeseen ja tarpeeseen tutustuminen, luottamuksellinen suhde ja oikea asenne ovat näkemyksellisen myynnin kulmakiviä. Lisäksi virtuaalimyynnin (virtual selling) työkalujen tulee kuulua jokaisen myyjän työkalupakkiin. Myyjän on ylläpidettävä dialogia eri kanavissa koko asiakkaan ostoprosessin ajan. Uusien toimintatapojen omaksuminen tuo myyjälle rohkeutta ehdottaa hyvän vuoropuhelun jälkeen uutta kokonaisvaltaista ratkaisua.

Tässä valmennuksessa ravistelemme luutuneita ajatuksia, kyseenalaistamme annettuja faktoja ja avarramme ajattelutapoja. Paras tulos saadaan nivomalla yhteen nykyaikaiset ja perinteiset menetelmät. Tuloksena on sulava, virtuaalimyynnin työkaluilla rikastettu myyntiprosessi, jossa asiakkaan nykytila on kartoitettu ennakkoon ja hän saa myyntitilanteessa ratkaisun, joka ylittää sopivasti odotukset! 

Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Ostovallankumous: Oletko valmis?

  • Miten ostokäyttäytyminen on muuttunut?
  • Vuoropuhelun merkitys myyntityössä
 

Myyntikapina: Kaikki myyvät!

  • Miten myyjä vastaa muuttuneeseen maailmaan?
  • Modernit työkalut ja sosiaalinen myynti osana myyntiprosessia
  • Workshop
 

Välitehtävä: Mitä vien käytöntöön?

 

Välitehtävän purku

 

Pysähdy myymään: STOP-myynti

  • Virtuaalineuvottelun kulku
  • Z-sukupolvi johdettavana ja johtajina
 

Yhteenveto: Toimintasuunnitelma

Lisätiedot: Mika D. Rubanovitsch

Mika D. Rubanovitsch (”Ruba”) valmistui kauppatieteiden maisteriksi Svenska handelshögskolanista ennätysajassa, 21-vuotiaana. Sittemmin Ruba on toiminut urallaan lukuisissa myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä. Ruba on saanut kiitosta innostavana, asiansa osaavana valmentajana ja konsulttina. Ennen ryhtymistään yrittäjäksi vuonna 2001 Ruba ehti toimia muun muassa online hotellivarausjärjestelmätoimittaja Hotelzon International Oy:n toimitusjohtajana, internetkauppa LetsBuyIt.com -yhtiön Euroopan kategoriajohtajana sekä myynti- ja kehitystehtävissä Tamrockilla, Luhdalla ja Tiedolla. Hän on työnsä puolesta asunut Chicagossa, Lyonissa, Tukholmassa ja Pariisissa.

Ruba on kirjoittanut yhdessä kollegoidensa kanssa yhdeksän menestysteosta, joita on tähän mennessä toimitettu yhteensä jo yli 57 000 kappaletta.

Miksi valita tämä valmennus?:
  1. Tiedät, miten asiakaskäyttäytyminen on muuttunut
  2. Opit, miten eletään myyntimaailman murroksissa voittajina
  3. Osaat modernin ajan digimyyjän askeleet huippumyyjäksi
  4. Omaksut uudet konkreettiset työkalut, joilla hallitset tulevaisuuden myyntiä
  5. Oivallat, miten myynti saadaan nousukiiton nyt ja tulevaisuudessa
Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat nostaa myyntiä, tehdä enemmän tulosta ja oppia hyödyntämään kokonaisvaltaisesti moderneja työkaluja. Valmennus antaa keinot myyntitaitojen kehittämiseen ja parantaa myyntituloksiasi. Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluavat nostaa myyntiä, tehdä enemmän tulosta ja oppia hyödyntämään kokonaisvaltaisesti moderneja työkaluja. Valmennus antaa keinot myyntitaitojen kehittämiseen ja parantaa myyntituloksiasi.