fbpx

Asiakaskokemus

Liiketoimintamuotoilulla entistä parempi asiakas- ja työnantajakokemus

Veikko Törrönen: Liiketoimintamuotoilulla luodaan entistä parempi asiakas- ja työntekijäkokemus!

Liiketoimintamuotoilulla huomioit asiakkaasi ja työntekijäsi entistä paremmin Miltei jokaisen organisaation strategiakalvoilla lukee sama ajatus hieman eri muodoissa: ”Tuotamme yhdessä toimialan parasta asiakaskokemusta.” Tahtotila strategisen kilpailuedun …

Lue lisää
Digitaalinen asiakaskokemus

Belinda Gerdt: Digitaalinen asiakaskokemus 2020 – miten ollaan edelläkävijöitä?

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään! Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa …

Lue lisää
Ylivertainen asiakaskokemus

Susanna Paloheimo: Ylivertainen Asiakaskokemus 2.0 – miten ylitetään asiakkaan odotukset?

Susanna Paloheimo: Miten mennään kohti ylivertaista asiakaskokemusta? Onko organisaatiossasi otettu ensiaskeleet asiakaskokemuksen parantamiseksi? Millaisista elementeistä organisaationne asiakaskokemus koostuu? Kun organisaatio on herätelty asiakaskokemuksen merkityksestä, on …

Lue lisää