fbpx

Asiakaspalvelu

Digitaalinen asiakaskokemus

Belinda Gerdt: Digitaalinen asiakaskokemus 2020 – miten ollaan edelläkävijöitä?

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään! Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa …

Lue lisää
Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Kohtaatko työssäsi vaativia keskusteluja, neuvotteluja tai konflikteja? Keskusteluälykkyys on uusi ja ajankohtainen näkökulma vaativiin keskusteluihin, neuvotteluihin ja konflikteihin. Keskusteluälykkyytesi paineisissa tilanteissa on elämäsi …

Lue lisää
Suorat sanat

Anna Perho: Suorat Sanat – paranna palautteella!

Anna Perho: Mitä tekisit tai sanoisit, jos et pelkäisi muiden reaktioita? Entä haluatko kehittyä palautteen antajana? Yrityksen kulttuuri on yhtä kuin siellä työskentelevien ihmisten välinen …

Lue lisää
Huippumyyjäksi opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Huippumyyjäksi – opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Luuletko vai tiedätkö, mitä asiakkaasi ajattelee? Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen varmistaa tunnetusti asiakastyytyväisyyden ja takaa parhaat myyntitulokset. Kun tiedät, mitä asiakas ajattelee, tiedät miten …

Lue lisää
Retorikas Retriitti

André Noël Chaker: Retorikas Retriitti – opi Retorikkaaksi

André Noël Chaker: Kehity Puhujana – Opi Retorikkaaksi Haluatko kehittää suoriutumistasi puhe- ja esiintymistilanteissa? Tarvitsetko apua omien vahvuuksien tunnistamiseen sekä keinoja saada viestisi vakuuttavasti kuulijoille? …

Lue lisää
Retorikas Koulu

André Noël Chaker: Retorikas Koulu – opi Retorikkaaksi!

André Noël Chaker: Kehity Puhujana – Opi Retorikkaaksi Haluatko kehittää suoriutumistasi puhe- ja esiintymistilanteissa? Tarvitsetko apua omien vahvuuksien tunnistamiseen sekä keinoja saada viestisi vakuuttavasti kuulijoille? …

Lue lisää
Ylivertainen asiakaskokemus

Susanna Paloheimo: Ylivertainen Asiakaskokemus 2.0 – miten ylitetään asiakkaan odotukset?

Susanna Paloheimo: Miten mennään kohti ylivertaista asiakaskokemusta? Onko organisaatiossasi otettu ensiaskeleet asiakaskokemuksen parantamiseksi? Millaisista elementeistä organisaationne asiakaskokemus koostuu? Kun organisaatio on herätelty asiakaskokemuksen merkityksestä, on …

Lue lisää
Haastavien tilanteiden nollatoleranssi

Sami Sallinen: Haastavien tilanteiden nollatoleranssi

Sami Sallinen: Miten vaikutetaan uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen? Haastavien ja uhkaavien asiakastilanteiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Taito lukea asiakasta oikein ja hallita oman kehon stressireaktioita, ovat …

Lue lisää
Median-kynsissä

Annamaija Manninen: Median kynsissä – miten selviytyä tiukoissa haastattelutilanteissa?

Annamaija Manninen: Ennakoi haastatteluiden sudenkuopat ja vakuuta viestinnällä! Kun toimittaja soittaa, onko organisaation jokainen vastuuhenkilö valmis kameran eteen haastatteluun? Ovatko ydinviestit yhteneväiset, ymmärrettävät ja kiinnostavat …

Lue lisää