Esiintyminen & Vuorovaikutus

Tomi Kaukinen: Master the Art of Pitching

Master the Art of Pitching Matkalla leijonan luolaan? Miten rakennan vaikuttavan myyntipuheen ja esityksen? Kuinka saan sijoittajat mukaan tai kuinka tulisin valituksi rekrytointiprosessissa? Miten kiteytän …

Lue lisää

André Noël Chaker: Online Speaker – Design your skills

Vakuuttava puheenvuoro onlinessa – miten koukutat kuulijan? Onko sinulla edessä etäpuheenvuoron pitäminen yleisölle? Pitääkö sinun vakuuttaa kuulijat videolla? Vai oletko esiintymässä etänä palaverissa, jossa sinun …

Lue lisää

Elina Aalto: Vaikuttava esiintyminen – läsnäolo, vuorovaikutus ja sujuva ilmaisu!

Elina Aalto: Tulevaisuuden vaikuttaja, oletko valmis vaikuttumaan? Vaikuttava esiintyjä liikuttaa yleisöään ja saa aikaan toiminnan muutoksia. Tehokas asiakaspalvelija havaitsee ja reagoi asiakkaan tarpeisiin nopeasti. Tulosta …

Lue lisää
retorikas-ja-karismaattinen-johtaja

Chaker, Ketonen & Ravattinen: Retorikas ja karismaattinen vaikuttaja

Chaker, Ketonen & Ravattinen: Retorikas ja karismaattinen johtaja Tässä valmennuksessa opit vaikuttamaan puheellasi, osaat tuottaa enemmän arvoa sillä. Ymmärrät ja opit syvemmin vaikuttavan julkisen puhumisen …

Lue lisää
Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Kohtaatko työssäsi vaativia keskusteluja, neuvotteluja tai konflikteja? Keskusteluälykkyys on uusi ja ajankohtainen näkökulma vaativiin keskusteluihin, neuvotteluihin ja konflikteihin. Keskusteluälykkyytesi paineisissa tilanteissa on elämäsi …

Lue lisää
Suorat sanat

Anna Perho: Suorat Sanat – paranna palautteella!

Anna Perho: Mitä tekisit tai sanoisit, jos et pelkäisi muiden reaktioita? Entä haluatko kehittyä palautteen antajana? Yrityksen kulttuuri on yhtä kuin siellä työskentelevien ihmisten välinen …

Lue lisää

Sami Sallinen: Huippumyyjäksi – opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Luuletko vai tiedätkö, mitä asiakkaasi ajattelee? Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen varmistaa tunnetusti asiakastyytyväisyyden ja takaa parhaat myyntitulokset. Kun tiedät, mitä asiakas ajattelee, tiedät miten …

Lue lisää
Miten bändisi saadaan soimaan

Pöysti & Valtonen: Miten bändisi saadaan soimaan?

TOMATO: Miten bändisi saadaan soimaan? Kuvaako työyhteisöäsi sanat: yhteisöllisyys, mielekkyys ja arvostus? Onko työyhteisön jäsenten motivaatio hakusessa ja arvostus pelkkä sanahelinää? Soiko bändinne soittimet yhteen …

Lue lisää
Retorikas Retriitti

André Noël Chaker: Retorikas Retriitti – opi Retorikkaaksi

André Noël Chaker: Kehity Puhujana – Opi Retorikkaaksi Haluatko kehittää suoriutumistasi puhe- ja esiintymistilanteissa? Tarvitsetko apua omien vahvuuksien tunnistamiseen sekä keinoja saada viestisi vakuuttavasti kuulijoille? …

Lue lisää
Retorikas Koulu

André Noël Chaker: Retorikas Koulu – opi Retorikkaaksi!

André Noël Chaker: Kehity Puhujana – Opi Retorikkaaksi Haluatko kehittää suoriutumistasi puhe- ja esiintymistilanteissa? Tarvitsetko apua omien vahvuuksien tunnistamiseen sekä keinoja saada viestisi vakuuttavasti kuulijoille? …

Lue lisää
Retorikas Coaching

André Noël Chaker: Retorikas Coaching – Opi Retorikkaaksi

André Noël Chaker: Kehity puhujana – Opi Retorikkaaksi Onko julkinen puhe hallussa vai koetko sen haastavaksi? Osaatko vakuuttaa kuulijasi? Haluatko nostaa tasoasi vaikuttavana puhujana ja …

Lue lisää

Sami Sallinen: Haastavien tilanteiden nollatoleranssi

Sami Sallinen: Miten vaikutetaan uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen? Haastavien ja uhkaavien asiakastilanteiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Taito lukea asiakasta oikein ja hallita oman kehon stressireaktioita, ovat …

Lue lisää
Median-kynsissä

Annamaija Manninen: Median kynsissä – miten selviytyä tiukoissa haastattelutilanteissa?

Annamaija Manninen: Ennakoi haastatteluiden sudenkuopat ja vakuuta viestinnällä! Kun toimittaja soittaa, onko organisaation jokainen vastuuhenkilö valmis kameran eteen haastatteluun? Ovatko ydinviestit yhteneväiset, ymmärrettävät ja kiinnostavat …

Lue lisää
Idioottien ympäröimänä

Anna Perho: Idioottien ympäröimänä? – työyhteisöjen erilaiset ihmistyypit

Anna Perho: Oletko joskus miettinyt miksi kaikki ymmärtävät kenestä puhumme, kun puhumme insinöörityypeistä, pirttihirmuista, toimikuntaihmisistä tai kaikkien kavereista? Käyttäytymisprofiilit antavat yhteisen kielen arjesta tutuille työpaikkojen …

Lue lisää

Sami Sallinen: Syvyyttä vuorovaikutukseen – keho paljastaa tunteet ja ajatukset!

Sami Sallinen: Miten kehonkielen ymmärtäminen parantaa vuorovaikutusta ja esimiestyötä? Hyvät vuorovaikutustaidot ovat kriittisen tärkeä osa johtamisosaamista. Kyky lukea keskustelukumppanin tunnetiloja ja ajatuksia luo edellytykset hyvälle …

Lue lisää
Timanttinen työilmapiiri

Sari Havas: Timanttinen työilmapiiri

Sari Havas: Liikkuuko teidän työyhteisössä tunteiden viidakko? Jokainen työyhteisö on täynnä ristiriitaisia tunteita. Siellä voi kuplia ilo, kannustus ja empatia ja toisaalta siellä voi olla …

Lue lisää

Christoffer Weiss: Löydä oma äänesi!

Christoffer Weiss: Löydä oma äänesi! Tänä päivänä jokainen meistä joutuu esiintymään monissa eri tilanteissa. Esiintymistilanteita on huikea määrä kuten kokouksia, seminaaripuheita ja pitchaushetkiä, joissa viesti …

Lue lisää