fbpx

Johtaminen

Tulevaisuuden johtajan metataidot

Henri Hyppönen: Tulevaisuuden johtajan metataidot 29.4 – Kaikille avoin LIVE STREAM

Henri Hyppönen: Miten sinä johdat vuonna 2030? Tulevaisuus näkyy ja tuntuu teknologioiden esiinmarssina, työn muutoksena ja asiakkaiden vaatimusten rajuna nousuna. Tulevaisuutta ei voi sellaisenaan ennustaa, …

Lue lisää
Tulevaisuuden johtajan metataidot

Henri Hyppönen: Tulevaisuuden johtajan metataidot

Henri Hyppönen: Miten sinä johdat vuonna 2030? Tulevaisuus näkyy ja tuntuu teknologioiden esiinmarssina, työn muutoksena ja asiakkaiden vaatimusten rajuna nousuna. Tulevaisuutta ei voi sellaisenaan ennustaa, …

Lue lisää
retorikas-ja-karismaattinen-johtaja

Chaker, Ketonen & Ravattinen: Retorikas ja karismaattinen vaikuttaja

Chaker, Ketonen & Ravattinen: Retorikas ja karismaattinen johtaja Tässä valmennuksessa opit vaikuttamaan puheellasi, osaat tuottaa enemmän arvoa sillä. Ymmärrät ja opit syvemmin vaikuttavan julkisen puhumisen …

Lue lisää
Capability Design

Isa Karlsson: Capability Design – kyvykkyysmuotoilulla rekrytoit täydellisen osaajan

Isa Karlsson: Rekrytoi täydellinen osaaja ja vaikuta liiketoiminnan kykyyn kasvaa! Onko yrityksesi strategia suunniteltu ja voitettavat haasteet tunnistettu? Onko strategia tarpeeksi rohkea ja kestävään kasvuun …

Lue lisää
Digitaalinen asiakaskokemus

Belinda Gerdt: Digitaalinen asiakaskokemus 2020 – miten ollaan edelläkävijöitä?

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään! Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa …

Lue lisää
Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Kohtaatko työssäsi vaativia keskusteluja, neuvotteluja tai konflikteja? Keskusteluälykkyys on uusi ja ajankohtainen näkökulma vaativiin keskusteluihin, neuvotteluihin ja konflikteihin. Keskusteluälykkyytesi paineisissa tilanteissa on elämäsi …

Lue lisää
Suorat sanat

Anna Perho: Suorat Sanat – paranna palautteella!

Anna Perho: Mitä tekisit tai sanoisit, jos et pelkäisi muiden reaktioita? Entä haluatko kehittyä palautteen antajana? Yrityksen kulttuuri on yhtä kuin siellä työskentelevien ihmisten välinen …

Lue lisää
Miten bändisi saadaan soimaan

Pöysti & Valtonen: Miten bändisi saadaan soimaan?

TOMATO: Miten bändisi saadaan soimaan? Kuvaako työyhteisöäsi sanat: yhteisöllisyys, mielekkyys ja arvostus? Onko työyhteisön jäsenten motivaatio hakusessa ja arvostus pelkkä sanahelinää? Soiko bändinne soittimet yhteen …

Lue lisää
Valmentava johtajuus

Eveliina Salonen: Valmentava johtajuus – tee tulosta vaatimusten kasvaessa

Eveliina Salonen: Miksi valmentava johtaminen kannattaa? Työelämä on monella tapaa murroksessa. Markkinoiden uudelleenmuotoutuminen, siirtyminen kohti itseohjautuvia organisaatioita, vastuullisuuden korostuminen sekä digitalisaatio ja robotisaatio asettavat johtamiselle …

Lue lisää
Tunnelmajohtaminen

Marjo Rantanen: Tunnelmajohtaminen

Marjo Rantanen: Tiedätkö mitä tunnelmalle tapahtuu, kun sinä tulet paikalle? Tunnelma on enemmän kuin yhteisiä virkistyspäiviä tai kahvihetkiä. Se on kokonainen konsepti, jonka keskiössä ovat …

Lue lisää
Päätä paremmin tilannetaju johtoryhmässä

Helena Åhman: Päätä paremmin – tilannetaju johtoryhmässä

Helena Åhman: Päätä paremmin – Tilannetaju johtoryhmässä Tilannetaju on keskeinen johtamisen ja itsensä johtamisen taito. Tilannetajua, niin kuin kaikkia muitakin taitoja, voi kehittää. Se onnistuu, …

Lue lisää
Stressin pelikentät

Eeva Jaakonsalo: Stressin pelikentät – miten vähennetään kuormitusta ja rakennetaan menestyvä tiimi?

Eeva Jaakonsalo: Missä vietät peliaikaasi? Entä tiimisi? Stressin pelikentät on malli, joka kuvaa motivaatiojärjestelmäämme erilaisissa aktiivisuus- ja tunnetiloissa. Pelikentällä on neljä aluetta: uhka, into, palautuminen …

Lue lisää
Ylivertainen asiakaskokemus

Susanna Paloheimo: Ylivertainen Asiakaskokemus 2.0 – miten ylitetään asiakkaan odotukset?

Susanna Paloheimo: Miten mennään kohti ylivertaista asiakaskokemusta? Onko organisaatiossasi otettu ensiaskeleet asiakaskokemuksen parantamiseksi? Millaisista elementeistä organisaationne asiakaskokemus koostuu? Kun organisaatio on herätelty asiakaskokemuksen merkityksestä, on …

Lue lisää
Digitalisaation johtaminen

Antti Mäki: Digitalisaation johtaminen ja kestävän kilpailuedun rakentaminen tulevaisuudessa

Antti Mäki: Miten rikotaan konventiot ja rajoittavat ajattelumallit sekä ymmärretään uudet liiketoiminnan tarpeet? Digitaalinen transformaatio, digitalisoituvat ostopolut ja liiketoiminnan murros ovat asioita jotka saavat palstatilaa, …

Lue lisää
Kuka johtaa sinua

Fäldt & Salovuori: Kuka johtaa sinua, ellet sinä?

Sanna Fäldt &  Sanna Salovuori: Miten viedään itsensä johtaminen seuraavalle tasolle? Rutinoitu työnteko ja tavanomainen ajattelu murhaavat organisaation luovuuden. Olemme liiaksi tapojemme vankeja ja on …

Lue lisää
Esimiehen selviytymispakkaus

Timo Toivanen: Esimiehen selviytymispakkaus: Opi ohjaamaan tiimisi tai yksikkösi toimintaa numeroilla

Timo Toivanen: Talousosaamisen ei tarvitse olla pakollinen paha, vaan se voi olla vahvuus ja erottautumiskeino! Onko talousosaaminen sinun ydinosaamistasi? Tuntuuko talouden kieli ja taloushallinto sinusta …

Lue lisää
Median-kynsissä

Annamaija Manninen: Median kynsissä – miten selviytyä tiukoissa haastattelutilanteissa?

Annamaija Manninen: Ennakoi haastatteluiden sudenkuopat ja vakuuta viestinnällä! Kun toimittaja soittaa, onko organisaation jokainen vastuuhenkilö valmis kameran eteen haastatteluun? Ovatko ydinviestit yhteneväiset, ymmärrettävät ja kiinnostavat …

Lue lisää
Syvyyttä vuorovaikutukseen

Sami Sallinen: Syvyyttä vuorovaikutukseen – keho paljastaa tunteet ja ajatukset!

Sami Sallinen: Miten kehonkielen ymmärtäminen parantaa vuorovaikutusta ja esimiestyötä? Hyvät vuorovaikutustaidot ovat kriittisen tärkeä osa johtamisosaamista. Kyky lukea keskustelukumppanin tunnetiloja ja ajatuksia luo edellytykset hyvälle …

Lue lisää
Johtamismuotoilu

Varamäki & Helle: Johtamismuotoilu – miten kehitetään esimiestyötä palveluna?

Aku Varamäki & Paula Helle: Johtamismuotoilu – Miten kehität esimiestyötä palveluna? Työelämän muuttuessa yhä vaikeammin ennustettavaksi, pirstaleisemmaksi ja nopeatempoisemmaksi, myös johtamisen täytyy uudistua. Tulevaisuuden työelämässä …

Lue lisää