fbpx

Kasvu & Kehittäminen

Lauri & Paavo Järvilehto: PIM! Olet luova

Lauri & Paavo Järvilehto: PIM! Olet luova Mikä saa osan ihmisistä vaikuttamaan luovilta neroilta, kun taas toisilta uusia ideoita ei tunnu syntyvän juuri koskaan? Luovuus …

Lue lisää

Perttu Pölönen: Tulevaisuuden työ ja taidot

Perttu Pölönen: Mitä ovat tulevaisuuden työ ja taidot? Työelämän murros ja muutoksen nopeus tulevat muuttamaan tulevaisuuden aloja ja ammatteja. Tiedot ja taidot vanhenevat teknologian kehittyessä. …

Lue lisää
Liiketoimintamuotoilulla entistä parempi asiakas- ja työnantajakokemus

Veikko Törrönen: Liiketoimintamuotoilulla luodaan entistä parempi asiakas- ja työntekijäkokemus!

Liiketoimintamuotoilulla huomioit asiakkaasi ja työntekijäsi entistä paremmin Miltei jokaisen organisaation strategiakalvoilla lukee sama ajatus hieman eri muodoissa: ”Tuotamme yhdessä toimialan parasta asiakaskokemusta.” Tahtotila strategisen kilpailuedun …

Lue lisää
Puhutteleva osaajamarkkinointi

Susanna Rantanen: Puhutteleva osaajamarkkinointi – miten voitetaan tulevaisuuden osaajat meille?

Mitä, jos organisaationne kilpailukyky saisi melkoiset siivet niinkin yksinkertaisella asialla kuin strateginen osaajamarkkinointi? Älä anna ideaalien osaajienne luisua kilpailijoidenne laariin. Tunnistatteko jo nämä ilmiöt? Liiketoiminnan …

Lue lisää
The Future of Growth

Anssi Rantanen: The Future of Growth

Anssi Rantanen: The Future of Growth Miten maailman nopeimmin kasvavat yritykset systematisoivat kasvuaan? Mitä sinun organisaatiosi voi siitä oppia? Miten tiiminne voi implementoida näitä malleja? …

Lue lisää
Digitaalinen asiakaskokemus

Belinda Gerdt: Digitaalinen asiakaskokemus 2020 – miten ollaan edelläkävijöitä?

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään! Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa …

Lue lisää
Trendien kautta lujaksi brändiksi

Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi

Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi Mitä juuri nyt markkinat, asiakkaat ja digitaalinen ympäristö vaativat ja odottavat brändeiltä? Mitkä ovat kulutuskäyttäytymistä ohjaavia trendejä, joihin jokaisen …

Lue lisää
Ylivertainen asiakaskokemus

Susanna Paloheimo: Ylivertainen Asiakaskokemus 2.0 – miten ylitetään asiakkaan odotukset?

Susanna Paloheimo: Miten mennään kohti ylivertaista asiakaskokemusta? Onko organisaatiossasi otettu ensiaskeleet asiakaskokemuksen parantamiseksi? Millaisista elementeistä organisaationne asiakaskokemus koostuu? Kun organisaatio on herätelty asiakaskokemuksen merkityksestä, on …

Lue lisää
Digitalisaation johtaminen

Antti Mäki: Digitalisaation johtaminen ja kestävän kilpailuedun rakentaminen tulevaisuudessa

Antti Mäki: Miten rikotaan konventiot ja rajoittavat ajattelumallit sekä ymmärretään uudet liiketoiminnan tarpeet? Digitaalinen transformaatio, digitalisoituvat ostopolut ja liiketoiminnan murros ovat asioita jotka saavat palstatilaa, …

Lue lisää
Johtamismuotoilu

Varamäki & Helle: Johtamismuotoilu – miten kehitetään esimiestyötä palveluna?

Aku Varamäki & Paula Helle: Johtamismuotoilu – Miten kehität esimiestyötä palveluna? Työelämän muuttuessa yhä vaikeammin ennustettavaksi, pirstaleisemmaksi ja nopeatempoisemmaksi, myös johtamisen täytyy uudistua. Tulevaisuuden työelämässä …

Lue lisää