fbpx

Kommunikaatio & Vuorovaikutus

André Noël Chaker: Online Speaker – Design your skills

Vakuuttava puheenvuoro onlinessa – miten koukutat kuulijan? Onko sinulla edessä etäpuheenvuoron pitäminen yleisölle? Pitääkö sinun vakuuttaa kuulijat videolla? Vai oletko esiintymässä etänä palaverissa, jossa sinun …

Lue lisää

Elina Aalto: Vaikuttava esiintyminen – läsnäolo, vuorovaikutus ja sujuva ilmaisu!

Elina Aalto: Tulevaisuuden vaikuttaja, oletko valmis vaikuttumaan? Vaikuttava esiintyjä liikuttaa yleisöään ja saa aikaan toiminnan muutoksia. Tehokas asiakaspalvelija havaitsee ja reagoi asiakkaan tarpeisiin nopeasti. Tulosta …

Lue lisää
Pitschauksen mestariksi

Unna Lehtipuu: Pitchauksen mestariksi – näin rakennat vaikuttavan puheenvuoron

Osaatko rakentaa mestarillisia esityksiä, puheenvuoroja ja myyntipuheita erilaisille haastaville yleisöille? Nopeassa yrityksen, asian, osaamisesi tai tuotteesi esittelyssä eli pitchauksessa vaikuttamisen tehotaidot ovat tarpeen. Unna Lehtipuun …

Lue lisää
Tunnelmamuotoilu 360

Marjo Rantanen: Tunnelmamuotoilu 360°

Marjo Rantanen: Hyvä tunnelma saa asiakkaat suosittelemaan ja työntekijät sitoutumaan! Hyvä tunnelma on yrityksen ja tiimin tärkein kilpailukeino tulevaisuuden asiakas – työntekijäkokemuksesta puhuttaessa. Tunnelma on …

Lue lisää
Suorat sanat

Anna Perho: Suorat Sanat – paranna palautteella!

Anna Perho: Mitä tekisit tai sanoisit, jos et pelkäisi muiden reaktioita? Entä haluatko kehittyä palautteen antajana? Yrityksen kulttuuri on yhtä kuin siellä työskentelevien ihmisten välinen …

Lue lisää
Huippumyyjäksi opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Huippumyyjäksi – opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Luuletko vai tiedätkö, mitä asiakkaasi ajattelee? Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen varmistaa tunnetusti asiakastyytyväisyyden ja takaa parhaat myyntitulokset. Kun tiedät, mitä asiakas ajattelee, tiedät miten …

Lue lisää
Miten bändisi saadaan soimaan

Pöysti & Valtonen: Miten bändisi saadaan soimaan?

TOMATO: Miten bändisi saadaan soimaan? Kuvaako työyhteisöäsi sanat: yhteisöllisyys, mielekkyys ja arvostus? Onko työyhteisön jäsenten motivaatio hakusessa ja arvostus pelkkä sanahelinää? Soiko bändinne soittimet yhteen …

Lue lisää
Tunnelmajohtaminen

Marjo Rantanen: Tunnelmajohtaminen

Marjo Rantanen: Tiedätkö mitä tunnelmalle tapahtuu, kun sinä tulet paikalle? Tunnelma on enemmän kuin yhteisiä virkistyspäiviä tai kahvihetkiä. Se on kokonainen konsepti, jonka keskiössä ovat …

Lue lisää
Retorikas Retriitti

André Noël Chaker: Retorikas Retriitti – opi Retorikkaaksi

André Noël Chaker: Kehity Puhujana – Opi Retorikkaaksi Haluatko kehittää suoriutumistasi puhe- ja esiintymistilanteissa? Tarvitsetko apua omien vahvuuksien tunnistamiseen sekä keinoja saada viestisi vakuuttavasti kuulijoille? …

Lue lisää
Retorikas Koulu

André Noël Chaker: Retorikas Koulu – opi Retorikkaaksi!

André Noël Chaker: Kehity Puhujana – Opi Retorikkaaksi Haluatko kehittää suoriutumistasi puhe- ja esiintymistilanteissa? Tarvitsetko apua omien vahvuuksien tunnistamiseen sekä keinoja saada viestisi vakuuttavasti kuulijoille? …

Lue lisää
Myynti 2.0 Miten pidetään asiaka näpeissä hälystä huolimatta

Joanna Asikainen: Miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta?

Joanna Asikainen: Myynti 2.0 – miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta? Myyntityötä mullistavat tiedon saatavuus, vaihtoehtojen määrä, markkinoiden läpinäkyvyys, vertailtavuus ja erilaiset digitaaliset palvelut. Asiakkaalla …

Lue lisää
Stressin pelikentät

Eeva Jaakonsalo: Stressin pelikentät – miten vähennetään kuormitusta ja rakennetaan menestyvä tiimi?

Eeva Jaakonsalo: Missä vietät peliaikaasi? Entä tiimisi? Stressin pelikentät on malli, joka kuvaa motivaatiojärjestelmäämme erilaisissa aktiivisuus- ja tunnetiloissa. Pelikentällä on neljä aluetta: uhka, into, palautuminen …

Lue lisää
Retorikas Coaching

André Noël Chaker: Retorikas Coaching – Opi Retorikkaaksi

André Noël Chaker: Kehity puhujana – Opi Retorikkaaksi Onko julkinen puhe hallussa vai koetko sen haastavaksi? Osaatko vakuuttaa kuulijasi? Haluatko nostaa tasoasi vaikuttavana puhujana ja …

Lue lisää
Haastavien tilanteiden nollatoleranssi

Sami Sallinen: Haastavien tilanteiden nollatoleranssi

Sami Sallinen: Miten vaikutetaan uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen? Haastavien ja uhkaavien asiakastilanteiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Taito lukea asiakasta oikein ja hallita oman kehon stressireaktioita, ovat …

Lue lisää
Median-kynsissä

Annamaija Manninen: Median kynsissä – miten selviytyä tiukoissa haastattelutilanteissa?

Annamaija Manninen: Ennakoi haastatteluiden sudenkuopat ja vakuuta viestinnällä! Kun toimittaja soittaa, onko organisaation jokainen vastuuhenkilö valmis kameran eteen haastatteluun? Ovatko ydinviestit yhteneväiset, ymmärrettävät ja kiinnostavat …

Lue lisää
Idioottien ympäröimänä

Anna Perho: Idioottien ympäröimänä? – työyhteisöjen erilaiset ihmistyypit

Anna Perho: Oletko joskus miettinyt miksi kaikki ymmärtävät kenestä puhumme, kun puhumme insinöörityypeistä, pirttihirmuista, toimikuntaihmisistä tai kaikkien kavereista? Käyttäytymisprofiilit antavat yhteisen kielen arjesta tutuille työpaikkojen …

Lue lisää
Syvyyttä vuorovaikutukseen

Sami Sallinen: Syvyyttä vuorovaikutukseen – keho paljastaa tunteet ja ajatukset!

Sami Sallinen: Miten kehonkielen ymmärtäminen parantaa vuorovaikutusta ja esimiestyötä? Hyvät vuorovaikutustaidot ovat kriittisen tärkeä osa johtamisosaamista. Kyky lukea keskustelukumppanin tunnetiloja ja ajatuksia luo edellytykset hyvälle …

Lue lisää
Timanttinen työilmapiiri

Sari Havas: Timanttinen työilmapiiri

Sari Havas: Liikkuuko teidän työyhteisössä tunteiden viidakko? Jokainen työyhteisö on täynnä ristiriitaisia tunteita. Siellä voi kuplia ilo, kannustus ja empatia ja toisaalta siellä voi olla …

Lue lisää