Myynti & Markkinointi

Sami Sallinen: Taktinen neuvottelu ® -kun vuorovaikutus muuttuu vaikeaksi

Sami Sallinen: Taktinen neuvottelu ® -kun vuorovaikutus muuttuu vaikeaksi Neuvottelu on helppoa, kun osapuolten intressit ovat yhteneväiset. Usein käy kuitenkin niin, että vuorovaikutus ei suju …

Lue lisää

Tomi Kaukinen: Kaikki, mitä sinun tulisi tietää yrittäjyydestä

Tomi Kaukinen: Kaikki, mitä sinun tulisi tietää yrittäjyydestä Oletko miettinyt, mitä on yrittäjyys ilman filtteriä ja kokemuksen kautta tarkasteltuna? Onko sinulla mielessä kysymyksiä yrittäjyydestä, joita …

Lue lisää

Kirsti Laasio: Asiakaskokemus uudistumisen keskiössä

Kirsti Laasio: Asiakaskokemus uudistumisen keskiössä Asiakaskokemus, asiakaskokemuksen kehittäminen ja asiakkaan nostaminen liiketoiminnan keskiöön näkyy nyt lähes jokaisen yrityksen strategiassa ja tavoitteissa. Silti esimerkiksi CXPA Finlandin …

Lue lisää

Sami Sallinen: Vaikuttava myynti etänä

Sami Sallinen: Vaikuttava myynti etänä: vakuuttaminen & neuvottelutaidot Nyt kun suuri osa työelämän kohtaamisista on siirtynyt verkkoon, on entistä tärkeämpi ymmärtää kuinka rakentaa luottamus ja …

Lue lisää

Mikael Hugg: Sales Hacker

Mikael Hugg: Perinteisten sankarimyyjien sekä B2B-Rambojen aika on ohi! Myydäänkö teidän organisaatiossa jo ns. “Low touch” -mallilla ja rakennetaan toimivia modernin ajan myyntitiimejä? Tulevaisuudessa perinteiset …

Lue lisää
Pitschauksen mestariksi

Unna Lehtipuu: Pitchauksen mestariksi – näin rakennat vaikuttavan puheenvuoron

Osaatko rakentaa mestarillisia esityksiä, puheenvuoroja ja myyntipuheita erilaisille haastaville yleisöille? Nopeassa yrityksen, asian, osaamisesi tai tuotteesi esittelyssä eli pitchauksessa vaikuttamisen tehotaidot ovat tarpeen. Unna Lehtipuun …

Lue lisää
Puhutteleva osaajamarkkinointi

Susanna Rantanen: Puhutteleva osaajamarkkinointi – miten voitetaan tulevaisuuden osaajat meille?

Mitä, jos organisaationne kilpailukyky saisi melkoiset siivet niinkin yksinkertaisella asialla kuin strateginen osaajamarkkinointi? Älä anna ideaalien osaajienne luisua kilpailijoidenne laariin. Tunnistatteko jo nämä ilmiöt? Liiketoiminnan …

Lue lisää
The Future of Growth

Anssi Rantanen: The Future of Growth

Anssi Rantanen: The Future of Growth Miten maailman nopeimmin kasvavat yritykset systematisoivat kasvuaan? Mitä sinun organisaatiosi voi siitä oppia? Miten tiiminne voi implementoida näitä malleja? …

Lue lisää
Vaikuttajamarkkinoinnin Valmennus

Haatainen & Rousu: Kuinka tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia?

Joona Haatainen & Annika Rousu: Kuinka tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia? Valjasta vaikuttajamarkkinointi tuloksellisesti yrityksesi käyttöön. Tämä on käytännönläheinen workshop, jossa pääset suoraan suunnittelemaan organisaatiollenne sopivaa vaikuttajamarkkinointia. …

Lue lisää

Belinda Gerdt: Digitaalinen asiakaskokemus: Think Big

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään! Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa …

Lue lisää
Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Kohtaatko työssäsi vaativia keskusteluja, neuvotteluja tai konflikteja? Keskusteluälykkyys on uusi ja ajankohtainen näkökulma vaativiin keskusteluihin, neuvotteluihin ja konflikteihin. Keskusteluälykkyytesi paineisissa tilanteissa on elämäsi …

Lue lisää
Huippumyyjäksi opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Huippumyyjäksi – opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Luuletko vai tiedätkö, mitä asiakkaasi ajattelee? Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen varmistaa tunnetusti asiakastyytyväisyyden ja takaa parhaat myyntitulokset. Kun tiedät, mitä asiakas ajattelee, tiedät miten …

Lue lisää
Vaikuttava sponsorointikumppanuus

Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen

Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen Tiedätkö miten sponsoritarjouksia tulisi nykyään arvioida? Tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen on tuloksellisen sponsoroinnin peruskiviä. Onnistuvatko ne teillä? Tässä valmennuksessa …

Lue lisää
Trendien kautta lujaksi brändiksi

Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi

Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi Mitä juuri nyt markkinat, asiakkaat ja digitaalinen ympäristö vaativat ja odottavat brändeiltä? Mitkä ovat kulutuskäyttäytymistä ohjaavia trendejä, joihin jokaisen …

Lue lisää
Myynti 2.0 Miten pidetään asiaka näpeissä hälystä huolimatta

Joanna Asikainen: Miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta?

Joanna Asikainen: Myynti 2.0 – miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta? Myyntityötä mullistavat tiedon saatavuus, vaihtoehtojen määrä, markkinoiden läpinäkyvyys, vertailtavuus ja erilaiset digitaaliset palvelut. Asiakkaalla …

Lue lisää

Mika D. Rubanovitsch: Ylivoimainen digimyyjä – pysähdy myymään!

Mika D. Rubanovitsch: Onko teillä myymisen taso laskenut samalla kun uudet teknologiat on otettu käyttöön? Myynti ja ostaminen ovat murroksessa, kun digitalisaatio muokkaa pelisääntöjä ja …

Lue lisää