Joanna Asikainen: Miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta?
Valmennuksen vaikuttavuuden ja hyödyn varmistaminen Osallistuja tekee valmennuksella oman kehittymisen toimintasuunnitelman jatkoon. Jokaisen osallistujan oppien ja päätösten käytäntöön viemistä tuetaan halutessa Qridi Business -digitaalisen oppimisalustan avulla yksinkertaisin, mutta tehokkain tehtävin. Valmentaja on yhteydessä osallistujiin sovitun ajan valmennuksen päätyttyä. Näin varmistetaan mahdollisimman korkea valmennuksen hyöty osallistujalle.
Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!Oma tehtäväni myyjänä nyt ja tulevaisuudessa
- Oman käyttäytymistyylini analyysi Myynti Peili™-profiilia hyödyntäen
- ”Paras esiin Sinusta” – omat vahvuutesi ja kehitysalueesi erilaisissa vuorovaikutustilanteissa
- Erityyppiset ihmiset päätöksentekijöinä ja ostajina
- Taito mukauttaa omaa käyttäytymistä erilaisten ihmisten ja tilanteiden mukaan
- Kyky astua toisen ihmisen maailmaan
- Arvostavaa ja toisia huomioivaa vuorovaikutusta
- Toimi tilanneherkästi – asiakkaiden erilaiset tarpeet ja odotukset
- Luottamuksen osa-alueet – suoruus, uskottavuus, avoimuus ja hyväksyminen
- Luottamuksen merkitys päätöksenteossa
- Miten ilmennän luottamuksen osa-alueita oman käyttäytymiseni ja tekojeni kautta
- Avaimet hyvään ja tulokselliseen vuorovaikutukseen
- Ideoiden myyminen erilaisille ihmisille
Joanna Asikainen on johtamisen, myynnin ja vuorovaikutuksen vahva asiantuntija sekä kokenut ratkaisukeskeinen tuloksentekijä. Hän on yrityksien muutoksien läpiviemiseen ja myynnin sekä asiakaspalvelun kehittämiseen keskittyvän Confiar Oy:n omistaja ja toimitusjohtaja. Niin henkilöstöön liittyvät kuin taloudellisetkin onnistumiset saavutetaan ihmisten toiminnan kautta. On siis ratkaisevan tärkeää saada ihmiset mukaan muutokseen, motivoitumaan ja innostumaan omasta työstään.
Miksi valita tämä valmennus?:- Tunnistat ja tiedostat paremmin itsesi myyjänä – omat vahvuutesi ja kehitysalueesi
- Tunnistat asiakkaasi – erityyppiset ihmiset päätöksentekijöinä
- Rakennat luottamusta – löydät yhteisen kielen erityyppisten ihmisten kanssa
- Toimit tilanneherkästi – läsnäolosi, tilannetajusi ja kohtaamiskykysi paranee
- Kykenet herättämään tarpeita – kehityt näkemysten ja ideoiden myyjänä