Aleksi Litovaara: Energiaboosti – iloa, intoa ja asennetta työhön! Energiaboosti-valmennus raikastaa itsensä johtamisen työkalupakkia työyhteisössä. Työn tehokkuus ja mielekkyys on loppupeleissä jokaisen tiimiläisen omissa käsissä …
Mirjami Sipponen-Damonte: Etäfasilitoinnin taitoja esimiehille Etäkokoukset erilaisissa muodoissaan ovat yleistyneet todella nopeasti. Myös etäpalaveri voi olla tehokas ja osallistujia motivoiva, kunhan perusasiat ja osallistujien yksilölliset …
Jaakko Sahimaa: Johda merkitystä Merkityksellisyyden kaipuu on yksi tulevaisuuden työelämän keskeisistä teemoista. Jos organisaatio ei voi tarjota merkityksellistä työtä – löytävät parhaat tekijät sitä muualta. …
Jaakko Sahimaa: Merkityksellistä työtä Merkityksellisyys on tulevaisuuden menestystekijä. Jokaisen yksilön, tiimin ja organisaation on siis syytä löytää oman työnsä ja toimintansa merkitys. Harvoin kyse on …
Tomi Kaukinen: Kaikki, mitä sinun tulisi tietää yrittäjyydestä Oletko miettinyt, mitä on yrittäjyys ilman filtteriä ja kokemuksen kautta tarkasteltuna? Onko sinulla mielessä kysymyksiä yrittäjyydestä, joita …
Kirsti Laasio: Menesty muutoksessa – visiosta toteutukseen Koulutus vie johtajan muutosmatkalle. Kun organisaatio ottaa uuden suunnan, on tärkeintä saada kaikki mukaan. Muutos yleensä aiheuttaa ihmisissä …
Kirsti Laasio: Asiakaskokemus uudistumisen keskiössä Asiakaskokemus, asiakaskokemuksen kehittäminen ja asiakkaan nostaminen liiketoiminnan keskiöön näkyy nyt lähes jokaisen yrityksen strategiassa ja tavoitteissa. Silti esimerkiksi CXPA Finlandin …
Saku Tuominen: Itseään johtava johtaja On haastavaa olla hyvä esimies, ellei kykene johtamaan itseään. Silti monet nykypäivämme haasteista juontavat juurensa juuri tähän. Tekemistä leimaa kiire, …
Jukka Ala-Mutka: 100 vuotta huipulla – Kuinka rakennan kriisin ja kasvukivut kestävän organisaation itseohjautuvuudella, kokeilukulttuurilla ja suorituskykyn johtamisella? Oletteko lähtökuopissa tai jo vähän aikaa toimintaa …
Mikael Hugg: Pidetäänkö teillä uuden kokeilijoita sankareina vai outoina propellihattuina? Tulevaisuudessa jokaisen yrityksen ja yhteisön on pystyttävä jatkuvaan innovointiin, vaalia kasvukulttuuria ja siirtyä marginaalikehityksestä disruptoivampaan …
Iida Mäkikallio: Kehitä työyhteisösi tunne- ja vuorovaikutustaitoja Tutkimusten mukaan tiimin jäsenten keskinäinen luottamus ja psykologisesti turvallinen ilmapiiri ovat keskeisempiä tekijöitä, jotka erottavat parhaat tiimit hyvistä. …
Tero Karhu: Meidän jengi Toimiva joukkue ja hyvä yhteishenki koostuvat yksilöistä, jotka kokevat tulevansa nähdyksi ja kuulluksi omana itsenään ja jotka kokevat työllään olevan merkitystä …
Vakuuttava puheenvuoro onlinessa – miten koukutat kuulijan? Onko sinulla edessä etäpuheenvuoron pitäminen yleisölle? Pitääkö sinun vakuuttaa kuulijat videolla? Vai oletko esiintymässä etänä palaverissa, jossa sinun …
Lauri & Paavo Järvilehto: PIM! Olet luova Mikä saa osan ihmisistä vaikuttamaan luovilta neroilta, kun taas toisilta uusia ideoita ei tunnu syntyvän juuri koskaan? Luovuus …
Perttu Pölönen: Mitä ovat tulevaisuuden työ ja taidot? Työelämän murros ja muutoksen nopeus tulevat muuttamaan tulevaisuuden aloja ja ammatteja. Tiedot ja taidot vanhenevat teknologian kehittyessä. …
Mikael Hugg: Perinteisten sankarimyyjien sekä B2B-Rambojen aika on ohi! Myydäänkö teidän organisaatiossa jo ns. “Low touch” -mallilla ja rakennetaan toimivia modernin ajan myyntitiimejä? Tulevaisuudessa perinteiset …
Elina Aalto: Tulevaisuuden vaikuttaja, oletko valmis vaikuttumaan? Vaikuttava esiintyjä liikuttaa yleisöään ja saa aikaan toiminnan muutoksia. Tehokas asiakaspalvelija havaitsee ja reagoi asiakkaan tarpeisiin nopeasti. Tulosta …
Osaatko rakentaa mestarillisia esityksiä, puheenvuoroja ja myyntipuheita erilaisille haastaville yleisöille? Nopeassa yrityksen, asian, osaamisesi tai tuotteesi esittelyssä eli pitchauksessa vaikuttamisen tehotaidot ovat tarpeen. Unna Lehtipuun …
Liiketoimintamuotoilulla huomioit asiakkaasi ja työntekijäsi entistä paremmin Miltei jokaisen organisaation strategiakalvoilla lukee sama ajatus hieman eri muodoissa: ”Tuotamme yhdessä toimialan parasta asiakaskokemusta.” Tahtotila strategisen kilpailuedun …
Resilienssi eli muutoskykyisyys on kykyä vastaanottaa ja sopeutua muutokseen. Se on toimintaa, joka vie eteenpäin ja tukee hyvinvointia stressaavienkin muutostilanteiden äärellä. Tutkimusten mukaan muutoskyvyn valmentaminen …
Mitä, jos organisaationne kilpailukyky saisi melkoiset siivet niinkin yksinkertaisella asialla kuin strateginen osaajamarkkinointi? Älä anna ideaalien osaajienne luisua kilpailijoidenne laariin. Tunnistatteko jo nämä ilmiöt? Liiketoiminnan …
Teemu Karppinen: Miten optimoidaan vireystasoa, suoristuskykyä ja voidaan paremmin? Tiedätkö, miten sinun tulisi vahvistaa henkistä, fyysistä ja sosiaalista suorituskykyä ja miten voisit hallita työhön liittyvää …
Joona Haatainen & Annika Rousu: Kuinka tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia? Valjasta vaikuttajamarkkinointi tuloksellisesti yrityksesi käyttöön. Tämä on käytännönläheinen workshop, jossa pääset suoraan suunnittelemaan organisaatiollenne sopivaa vaikuttajamarkkinointia. …
Henri Hyppönen: Miten sinä johdat vuonna 2030? Tulevaisuus näkyy ja tuntuu teknologioiden esiinmarssina, työn muutoksena ja asiakkaiden vaatimusten rajuna nousuna. Tulevaisuutta ei voi sellaisenaan ennustaa, …
Chaker, Ketonen & Ravattinen: Retorikas ja karismaattinen johtaja Tässä valmennuksessa opit vaikuttamaan puheellasi, osaat tuottaa enemmän arvoa sillä. Ymmärrät ja opit syvemmin vaikuttavan julkisen puhumisen …
Niina Ratsula: Miten laaditaan eettiset toimintaperiaatteet ja sovelletaan ne käytäntöön? Vastuullisuus ei ole pelkästään kilpailuetu, vaan elinehto tulevaisuuden kestävälle organisaatiolle. Organisaation vastuullisuuden ytimessä ovat eettisesti …
Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään! Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa …
Helena Åhman: Kohtaatko työssäsi vaativia keskusteluja, neuvotteluja tai konflikteja? Keskusteluälykkyys on uusi ja ajankohtainen näkökulma vaativiin keskusteluihin, neuvotteluihin ja konflikteihin. Keskusteluälykkyytesi paineisissa tilanteissa on elämäsi …
Anna Perho: Mitä tekisit tai sanoisit, jos et pelkäisi muiden reaktioita? Entä haluatko kehittyä palautteen antajana? Yrityksen kulttuuri on yhtä kuin siellä työskentelevien ihmisten välinen …
Sami Sallinen: Luuletko vai tiedätkö, mitä asiakkaasi ajattelee? Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen varmistaa tunnetusti asiakastyytyväisyyden ja takaa parhaat myyntitulokset. Kun tiedät, mitä asiakas ajattelee, tiedät miten …
TOMATO: Miten bändisi saadaan soimaan? Kuvaako työyhteisöäsi sanat: yhteisöllisyys, mielekkyys ja arvostus? Onko työyhteisön jäsenten motivaatio hakusessa ja arvostus pelkkä sanahelinää? Soiko bändinne soittimet yhteen …
Ihmisten johtaminen on tämän päivän johtamisen kulmakivi. Eveliinan valmennuksissa opitaan johtamaan työyhteisön energiaa kohti organisaation tavoitteiden toteutumista. Valmennusten ytimessä ovat uusiutuminen, itseohjautuvuus, tunteiden ja ajattelun …
Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen Tiedätkö miten sponsoritarjouksia tulisi nykyään arvioida? Tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen on tuloksellisen sponsoroinnin peruskiviä. Onnistuvatko ne teillä? Tässä valmennuksessa …
Emilia Vuorisalmi: Hormonityypit työyhteisössä – ota koko potentiaali käyttöön! Tiede osoittaa, että mieli ja keho ovat yhtä. Hormonit toimivat viestin viejinä kaikkien tärkeimpien elinten ja …
Helena Åhman: Päätä paremmin – Tilannetaju johtoryhmässä Tilannetaju on keskeinen johtamisen ja itsensä johtamisen taito. Tilannetajua, niin kuin kaikkia muitakin taitoja, voi kehittää. Se onnistuu, …
Aku Varamäki & Paula Helle: Työpäivämuotoilu – Tuloksena muutoskyvykäs ja itseohjautuva tiimi Onko työyhteisönne muutoksessa? Oletteko muuttamassa uusiin toimitiloihin tai ottamassa uusia digitaalisia työvälineitä käyttöön? …
Timo Toivanen: Budjetointi 2020-luvulle: Tehot irti budjetoinnista Onko budjetointi ns. pakkopullaa? Tehdäänkö teillä budjetointia samalla tavalla kuin viime vuosisadalla? Nyt on aika päivittää teidän talouden …
Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi Mitä juuri nyt markkinat, asiakkaat ja digitaalinen ympäristö vaativat ja odottavat brändeiltä? Mitkä ovat kulutuskäyttäytymistä ohjaavia trendejä, joihin jokaisen …
André Noël Chaker: Kehity Puhujana – Opi Retorikkaaksi Haluatko kehittää suoriutumistasi puhe- ja esiintymistilanteissa? Tarvitsetko apua omien vahvuuksien tunnistamiseen sekä keinoja saada viestisi vakuuttavasti kuulijoille? …
Joanna Asikainen: Myynti 2.0 – miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta? Myyntityötä mullistavat tiedon saatavuus, vaihtoehtojen määrä, markkinoiden läpinäkyvyys, vertailtavuus ja erilaiset digitaaliset palvelut. Asiakkaalla …
Missä vietät peliaikaasi? Entä tiimisi? Mielen pelikentät on malli, joka kuvaa motivaatiojärjestelmäämme erilaisissa aktiivisuus- ja tunnetiloissa. Pelikentällä on neljä aluetta: uhka, into, palautuminen ja demotivaatio. …
André Noël Chaker: Kehity puhujana – Opi Retorikkaaksi Onko julkinen puhe hallussa vai koetko sen haastavaksi? Osaatko vakuuttaa kuulijasi? Haluatko nostaa tasoasi vaikuttavana puhujana ja …
Aku Varamäki & Paula Helle: Osaamismuotoilu – Onko teillä jo ketterästi oppiva organisaatio? Organisaatioiden oppimiskyvykkyys on noussut ja nousemassa yritysten menestystekijäksi. Miten oppimisesta saadaan strategiaa …
Antti Mäki: Miten rikotaan konventiot ja rajoittavat ajattelumallit sekä ymmärretään uudet liiketoiminnan tarpeet? Digitaalinen transformaatio, digitalisoituvat ostopolut ja liiketoiminnan murros ovat asioita jotka saavat palstatilaa, …
Sanna Fäldt & Sanna Salovuori: Miten viedään itsensä johtaminen seuraavalle tasolle? Rutinoitu työnteko ja tavanomainen ajattelu murhaavat organisaation luovuuden. Olemme liiaksi tapojemme vankeja ja on …
Timo Toivanen: Hinnoittelusta aktiivinen työkalu kannattavuuden varmistamiseen Hinnoittelu ei ole helppoa. Melkein kaikki yritykset epäonnistuvat joskus hinnoittelussaan. Hinnoittelu vaatii monipuolista näkemystä yrityksen toiminnasta. Hinta ratkaisee …
Timo Toivanen: Talousosaamisen ei tarvitse olla pakollinen paha, vaan se voi olla vahvuus ja erottautumiskeino! Onko talousosaaminen sinun ydinosaamistasi? Tuntuuko talouden kieli ja taloushallinto sinusta …
Sami Sallinen: Miten vaikutetaan uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen? Haastavien ja uhkaavien asiakastilanteiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Taito lukea asiakasta oikein ja hallita oman kehon stressireaktioita, ovat …
Annamaija Manninen: Ennakoi haastatteluiden sudenkuopat ja vakuuta viestinnällä! Kun toimittaja soittaa, onko organisaation jokainen vastuuhenkilö valmis kameran eteen haastatteluun? Ovatko ydinviestit yhteneväiset, ymmärrettävät ja kiinnostavat …
Anna Perho: Oletko joskus miettinyt miksi kaikki ymmärtävät kenestä puhumme, kun puhumme insinöörityypeistä, pirttihirmuista, toimikuntaihmisistä tai kaikkien kavereista? Käyttäytymisprofiilit antavat yhteisen kielen arjesta tutuille työpaikkojen …
Sami Sallinen: Miten kehonkielen ymmärtäminen parantaa vuorovaikutusta ja esimiestyötä? Hyvät vuorovaikutustaidot ovat kriittisen tärkeä osa johtamisosaamista. Kyky lukea keskustelukumppanin tunnetiloja ja ajatuksia luo edellytykset hyvälle …
Aku Varamäki & Paula Helle: Johtamismuotoilu – Miten kehität esimiestyötä palveluna? Työelämän muuttuessa yhä vaikeammin ennustettavaksi, pirstaleisemmaksi ja nopeatempoisemmaksi, myös johtamisen täytyy uudistua. Tulevaisuuden työelämässä …
Sari Havas: Liikkuuko teidän työyhteisössä tunteiden viidakko? Jokainen työyhteisö on täynnä ristiriitaisia tunteita. Siellä voi kuplia ilo, kannustus ja empatia ja toisaalta siellä voi olla …
Juha Wiskari: Heitätkö elämäsi ja aikasi hukkaan? Nopeasti laajeneva digitaalinen tiedonvälitys ja verkkomaailman työvälineet aiheuttavat haasteita, joiden tuloksena kiire alkaa viedä eikä oma tahto. Pitkällä …
Christoffer Weiss: Löydä oma äänesi! Tänä päivänä jokainen meistä joutuu esiintymään monissa eri tilanteissa. Esiintymistilanteita on huikea määrä kuten kokouksia, seminaaripuheita ja pitchaushetkiä, joissa viesti …
Mika D. Rubanovitsch: Onko teillä myymisen taso laskenut samalla kun uudet teknologiat on otettu käyttöön? Myynti ja ostaminen ovat murroksessa, kun digitalisaatio muokkaa pelisääntöjä ja …
Emilia Järvinen: Tietoisena oleminen on lähtökohta kaikelle kehittymiselle! Mindfulness eli hyväksyvä tietoinen läsnäolo on erityinen huomion kiinnittämisen tapa. Tietoisuustaitojen säännöllinen harjoittaminen vahvistaa mielen tyyneyttä, keskittymiskykyä …
© 2022 All rights reserved