WEBINAARI

Aleksi Litovaara: Energiaboosti – iloa, intoa ja asennetta etätyöhön!

Aleksi Litovaara: Energiaboosti – iloa, intoa  ja asennetta etätyöhön! Energiaboosti-valmennus raikastaa itsensä johtamisen työkalupakkia työyhteisössä. Etätyön tehokkuus ja mielekkyys on loppupeleissä jokaisen tiimiläisen omissa käsissä …

Lue lisää

Mirjami Sipponen-Damonte: Etäfasilitoinnin taitoja esimiehille

Mirjami Sipponen-Damonte: Etäfasilitoinnin taitoja esimiehille Etäkokoukset erilaisissa muodoissaan ovat yleistyneet todella nopeasti. Myös etäpalaveri voi olla tehokas ja osallistujia motivoiva, kunhan perusasiat ja osallistujien yksilölliset …

Lue lisää

Jaakko Sahimaa: Johda merkitystä

Jaakko Sahimaa: Johda merkitystä Merkityksellisyyden kaipuu on yksi tulevaisuuden työelämän keskeisistä teemoista. Jos organisaatio ei voi tarjota merkityksellistä työtä – löytävät parhaat tekijät sitä muualta. …

Lue lisää

Jaakko Sahimaa: Merkityksellistä työtä

Jaakko Sahimaa: Merkityksellistä työtä Merkityksellisyys on tulevaisuuden menestystekijä. Jokaisen yksilön, tiimin ja organisaation on siis syytä löytää oman työnsä ja toimintansa merkitys. Harvoin kyse on …

Lue lisää

Tomi Kaukinen: Kaikki, mitä sinun tulisi tietää yrittäjyydestä

Tomi Kaukinen: Kaikki, mitä sinun tulisi tietää yrittäjyydestä Oletko miettinyt, mitä on yrittäjyys ilman filtteriä ja kokemuksen kautta tarkasteltuna? Onko sinulla mielessä kysymyksiä yrittäjyydestä, joita …

Lue lisää

Kirsti Laasio: Menesty muutoksessa – visiosta toteutukseen

Kirsti Laasio: Menesty muutoksessa – visiosta toteutukseen Koulutus vie johtajan muutosmatkalle. Kun organisaatio ottaa uuden suunnan, on tärkeintä saada kaikki mukaan. Muutos yleensä aiheuttaa ihmisissä …

Lue lisää

Kirsti Laasio: Asiakaskokemus uudistumisen keskiössä

Kirsti Laasio: Asiakaskokemus uudistumisen keskiössä Asiakaskokemus, asiakaskokemuksen kehittäminen ja asiakkaan nostaminen liiketoiminnan keskiöön näkyy nyt lähes jokaisen yrityksen strategiassa ja tavoitteissa. Silti esimerkiksi CXPA Finlandin …

Lue lisää

Saku Tuominen: Itseään johtava johtaja

Saku Tuominen: Itseään johtava johtaja On haastavaa olla hyvä esimies, ellei kykene johtamaan itseään. Silti monet nykypäivämme haasteista juontavat juurensa juuri tähän. Tekemistä leimaa kiire, …

Lue lisää

Jukka Ala-Mutka: 100 vuotta huipulla – Kuinka rakennan kriisin ja kasvukivut kestävän organisaation?

Jukka Ala-Mutka: 100 vuotta huipulla – Kuinka rakennan kriisin ja kasvukivut kestävän organisaation itseohjautuvuudella, kokeilukulttuurilla ja suorituskykyn johtamisella? Oletteko lähtökuopissa tai jo vähän aikaa toimintaa …

Lue lisää

Mikael Hugg: Jatkuva oppiminen ja kasvunajattelu tiimin menestystekijänä

Mikael Hugg: Pidetäänkö teillä uuden kokeilijoita sankareina vai outoina propellihattuina? Tulevaisuudessa jokaisen yrityksen ja yhteisön on pystyttävä jatkuvaan innovointiin, vaalia kasvukulttuuria ja siirtyä marginaalikehityksestä disruptoivampaan …

Lue lisää

Iida Mäkikallio: Kehitä työyhteisösi tunne- ja vuorovaikutustaitoja

Iida Mäkikallio: Kehitä työyhteisösi tunne- ja vuorovaikutustaitoja Tutkimusten mukaan tiimin jäsenten keskinäinen luottamus ja psykologisesti turvallinen ilmapiiri ovat keskeisempiä tekijöitä, jotka erottavat parhaat tiimit hyvistä. …

Lue lisää

Tero Karhu: Meidän jengi

Tero Karhu: Meidän jengi Toimiva joukkue ja hyvä yhteishenki koostuvat yksilöistä, jotka kokevat tulevansa nähdyksi ja kuulluksi omana itsenään ja jotka kokevat työllään olevan merkitystä …

Lue lisää

André Noël Chaker: Online Speaker – Design your skills

Vakuuttava puheenvuoro onlinessa – miten koukutat kuulijan? Onko sinulla edessä etäpuheenvuoron pitäminen yleisölle? Pitääkö sinun vakuuttaa kuulijat videolla? Vai oletko esiintymässä etänä palaverissa, jossa sinun …

Lue lisää

Lauri & Paavo Järvilehto: PIM! Olet luova

Lauri & Paavo Järvilehto: PIM! Olet luova Mikä saa osan ihmisistä vaikuttamaan luovilta neroilta, kun taas toisilta uusia ideoita ei tunnu syntyvän juuri koskaan? Luovuus …

Lue lisää

Perttu Pölönen: Tulevaisuuden työ ja taidot

Perttu Pölönen: Mitä ovat tulevaisuuden työ ja taidot? Työelämän murros ja muutoksen nopeus tulevat muuttamaan tulevaisuuden aloja ja ammatteja. Tiedot ja taidot vanhenevat teknologian kehittyessä. …

Lue lisää

Mikael Hugg: Sales Hacker

Mikael Hugg: Perinteisten sankarimyyjien sekä B2B-Rambojen aika on ohi! Myydäänkö teidän organisaatiossa jo ns. “Low touch” -mallilla ja rakennetaan toimivia modernin ajan myyntitiimejä? Tulevaisuudessa perinteiset …

Lue lisää

Elina Aalto: Vaikuttava esiintyminen – läsnäolo, vuorovaikutus ja sujuva ilmaisu!

Elina Aalto: Tulevaisuuden vaikuttaja, oletko valmis vaikuttumaan? Vaikuttava esiintyjä liikuttaa yleisöään ja saa aikaan toiminnan muutoksia. Tehokas asiakaspalvelija havaitsee ja reagoi asiakkaan tarpeisiin nopeasti. Tulosta …

Lue lisää
Pitschauksen mestariksi

Unna Lehtipuu: Pitchauksen mestariksi – näin rakennat vaikuttavan puheenvuoron

Osaatko rakentaa mestarillisia esityksiä, puheenvuoroja ja myyntipuheita erilaisille haastaville yleisöille? Nopeassa yrityksen, asian, osaamisesi tai tuotteesi esittelyssä eli pitchauksessa vaikuttamisen tehotaidot ovat tarpeen. Unna Lehtipuun …

Lue lisää
Liiketoimintamuotoilulla entistä parempi asiakas- ja työnantajakokemus

Veikko Törrönen: Liiketoimintamuotoilulla luodaan entistä parempi asiakas- ja työntekijäkokemus!

Liiketoimintamuotoilulla huomioit asiakkaasi ja työntekijäsi entistä paremmin Miltei jokaisen organisaation strategiakalvoilla lukee sama ajatus hieman eri muodoissa: ”Tuotamme yhdessä toimialan parasta asiakaskokemusta.” Tahtotila strategisen kilpailuedun …

Lue lisää
Resilienssi ja palautuminen

Jaakkola & Björkstam: Resilienssi ja palautuminen – miten kasvatetaan muutoskykyisyyttä?

Resilienssi eli muutoskykyisyys on kykyä vastaanottaa ja sopeutua muutokseen. Se on toimintaa, joka vie eteenpäin ja tukee hyvinvointia stressaavienkin muutostilanteiden äärellä. Tutkimusten mukaan muutoskyvyn valmentaminen …

Lue lisää
Puhutteleva osaajamarkkinointi

Susanna Rantanen: Puhutteleva osaajamarkkinointi – miten voitetaan tulevaisuuden osaajat meille?

Mitä, jos organisaationne kilpailukyky saisi melkoiset siivet niinkin yksinkertaisella asialla kuin strateginen osaajamarkkinointi? Älä anna ideaalien osaajienne luisua kilpailijoidenne laariin. Tunnistatteko jo nämä ilmiöt? Liiketoiminnan …

Lue lisää
Miten optimoidaan vireystasoa

Teemu Karppinen: Miten optimoidaan vireystasoa, suorituskykyä ja voidaan paremmin?

Teemu Karppinen: Miten optimoidaan vireystasoa, suoristuskykyä ja voidaan paremmin? Tiedätkö, miten sinun tulisi vahvistaa henkistä, fyysistä ja sosiaalista suorituskykyä ja miten voisit hallita työhön liittyvää …

Lue lisää
The Future of Growth

Anssi Rantanen: The Future of Growth

Anssi Rantanen: The Future of Growth Miten maailman nopeimmin kasvavat yritykset systematisoivat kasvuaan? Mitä sinun organisaatiosi voi siitä oppia? Miten tiiminne voi implementoida näitä malleja? …

Lue lisää
Vaikuttajamarkkinoinnin Valmennus

Haatainen & Rousu: Kuinka tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia?

Joona Haatainen & Annika Rousu: Kuinka tehdä tuloksellista vaikuttajamarkkinointia? Valjasta vaikuttajamarkkinointi tuloksellisesti yrityksesi käyttöön. Tämä on käytännönläheinen workshop, jossa pääset suoraan suunnittelemaan organisaatiollenne sopivaa vaikuttajamarkkinointia. …

Lue lisää
Tulevaisuuden johtajan metataidot

Henri Hyppönen: Tulevaisuuden johtajan metataidot

Henri Hyppönen: Miten sinä johdat vuonna 2030? Tulevaisuus näkyy ja tuntuu teknologioiden esiinmarssina, työn muutoksena ja asiakkaiden vaatimusten rajuna nousuna. Tulevaisuutta ei voi sellaisenaan ennustaa, …

Lue lisää
retorikas-ja-karismaattinen-johtaja

Chaker, Ketonen & Ravattinen: Retorikas ja karismaattinen vaikuttaja

Chaker, Ketonen & Ravattinen: Retorikas ja karismaattinen johtaja Tässä valmennuksessa opit vaikuttamaan puheellasi, osaat tuottaa enemmän arvoa sillä. Ymmärrät ja opit syvemmin vaikuttavan julkisen puhumisen …

Lue lisää
Code of Conduct

Niina Ratsula: Code of Conduct – miten rakennetaan oikein toimimisen kulttuuri?

Niina Ratsula: Miten laaditaan eettiset toimintaperiaatteet ja sovelletaan ne käytäntöön? Vastuullisuus ei ole pelkästään kilpailuetu, vaan elinehto tulevaisuuden kestävälle organisaatiolle. Organisaation vastuullisuuden ytimessä ovat eettisesti …

Lue lisää

Belinda Gerdt: Digitaalinen asiakaskokemus: Think Big

Tulevaisuus on täällä nopeammin kuin osaamme kuvitellakaan, siksi asiakaskokemukseen on investoitava jo tänään! Liiketoiminnan digitalisoituessa asiakkaan kokemus muuttuu voimakkaasti. Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa …

Lue lisää
Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Keskusteluälykkyys painetilanteissa

Helena Åhman: Kohtaatko työssäsi vaativia keskusteluja, neuvotteluja tai konflikteja? Keskusteluälykkyys on uusi ja ajankohtainen näkökulma vaativiin keskusteluihin, neuvotteluihin ja konflikteihin. Keskusteluälykkyytesi paineisissa tilanteissa on elämäsi …

Lue lisää
Tunnelmamuotoilu 360

Marjo Rantanen: Tunnelmamuotoilu 360°

Marjo Rantanen: Hyvä tunnelma saa asiakkaat suosittelemaan ja työntekijät sitoutumaan! Hyvä tunnelma on yrityksen ja tiimin tärkein kilpailukeino tulevaisuuden asiakas – työntekijäkokemuksesta puhuttaessa. Tunnelma on …

Lue lisää
Suorat sanat

Anna Perho: Suorat Sanat – paranna palautteella!

Anna Perho: Mitä tekisit tai sanoisit, jos et pelkäisi muiden reaktioita? Entä haluatko kehittyä palautteen antajana? Yrityksen kulttuuri on yhtä kuin siellä työskentelevien ihmisten välinen …

Lue lisää
Huippumyyjäksi opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Huippumyyjäksi – opi tunnistamaan asiakkaan ajatukset

Sami Sallinen: Luuletko vai tiedätkö, mitä asiakkaasi ajattelee? Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen varmistaa tunnetusti asiakastyytyväisyyden ja takaa parhaat myyntitulokset. Kun tiedät, mitä asiakas ajattelee, tiedät miten …

Lue lisää
Miten bändisi saadaan soimaan

Pöysti & Valtonen: Miten bändisi saadaan soimaan?

TOMATO: Miten bändisi saadaan soimaan? Kuvaako työyhteisöäsi sanat: yhteisöllisyys, mielekkyys ja arvostus? Onko työyhteisön jäsenten motivaatio hakusessa ja arvostus pelkkä sanahelinää? Soiko bändinne soittimet yhteen …

Lue lisää
Valmentava johtajuus

Eveliina Salonen: Valmentava johtajuus – tee tulosta vaatimusten kasvaessa

Ihmisten johtaminen on tämän päivän johtamisen kulmakivi. Eveliinan valmennuksissa opitaan johtamaan työyhteisön energiaa kohti organisaation tavoitteiden toteutumista. Valmennusten ytimessä ovat uusiutuminen, itseohjautuvuus, tunteiden ja ajattelun …

Lue lisää
Tunnelmajohtaminen

Marjo Rantanen: Tunnelman johtaminen muutoksessa

Marjo Rantanen: Tulevaisuuden menestyjä osaa johtaa tunnelmaa muutoksessa Tunnelma on kivijalka, jonka päälle rakennamme yrityksen menestyksen. Hyvä tunnelma lisää tuottavuutta, luovuutta ja tehokkuutta. Se saa …

Lue lisää
Vaikuttava sponsorointikumppanuus

Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen

Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen Tiedätkö miten sponsoritarjouksia tulisi nykyään arvioida? Tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen on tuloksellisen sponsoroinnin peruskiviä. Onnistuvatko ne teillä? Tässä valmennuksessa …

Lue lisää
Hormonityypit työyhteisössä

Emilia Vuorisalmi: Hormonityypit työyhteisössä – ota koko potentiaali käyttöön!

Emilia Vuorisalmi: Hormonityypit työyhteisössä – ota koko potentiaali käyttöön! Tiede osoittaa, että mieli ja keho ovat yhtä. Hormonit toimivat viestin viejinä kaikkien tärkeimpien elinten ja …

Lue lisää
Päätä paremmin tilannetaju johtoryhmässä

Helena Åhman: Päätä paremmin – tilannetaju johtoryhmässä

Helena Åhman: Päätä paremmin – Tilannetaju johtoryhmässä Tilannetaju on keskeinen johtamisen ja itsensä johtamisen taito. Tilannetajua, niin kuin kaikkia muitakin taitoja, voi kehittää. Se onnistuu, …

Lue lisää
Työpäivämuotoilu

Varamäki & Helle: Työpäivämuotoilu – Tuloksena muutoskyvykäs ja itseohjautuva tiimi

Aku Varamäki & Paula Helle: Työpäivämuotoilu – Tuloksena muutoskyvykäs ja itseohjautuva tiimi Onko työyhteisönne muutoksessa? Oletteko muuttamassa uusiin toimitiloihin tai ottamassa uusia digitaalisia työvälineitä käyttöön? …

Lue lisää
Budjetointi 2020-luvulle

Timo Toivanen: Budjetointi 2020-luvulle – tehot irti budjetoinnista

Timo Toivanen: Budjetointi 2020-luvulle: Tehot irti budjetoinnista Onko budjetointi ns. pakkopullaa? Tehdäänkö teillä budjetointia samalla tavalla kuin viime vuosisadalla? Nyt on aika päivittää teidän talouden …

Lue lisää
Trendien kautta lujaksi brändiksi

Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi

Sanna Wester: Trendien kautta lujaksi brändiksi Mitä juuri nyt markkinat, asiakkaat ja digitaalinen ympäristö vaativat ja odottavat brändeiltä? Mitkä ovat kulutuskäyttäytymistä ohjaavia trendejä, joihin jokaisen …

Lue lisää
Retorikas Koulu

André Noël Chaker: Retorikas Koulu – opi Retorikkaaksi!

André Noël Chaker: Kehity Puhujana – Opi Retorikkaaksi Haluatko kehittää suoriutumistasi puhe- ja esiintymistilanteissa? Tarvitsetko apua omien vahvuuksien tunnistamiseen sekä keinoja saada viestisi vakuuttavasti kuulijoille? …

Lue lisää
Myynti 2.0 Miten pidetään asiaka näpeissä hälystä huolimatta

Joanna Asikainen: Miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta?

Joanna Asikainen: Myynti 2.0 – miten pidetään asiakas näpeissä hälystä huolimatta? Myyntityötä mullistavat tiedon saatavuus, vaihtoehtojen määrä, markkinoiden läpinäkyvyys, vertailtavuus ja erilaiset digitaaliset palvelut. Asiakkaalla …

Lue lisää
Stressin pelikentät

Eeva Jaakonsalo: Stressin pelikentät – miten vähennetään kuormitusta ja rakennetaan menestyvä tiimi?

Eeva Jaakonsalo: Missä vietät peliaikaasi? Entä tiimisi? Stressin pelikentät on malli, joka kuvaa motivaatiojärjestelmäämme erilaisissa aktiivisuus- ja tunnetiloissa. Pelikentällä on neljä aluetta: uhka, into, palautuminen …

Lue lisää
Ylivertainen asiakaskokemus

Susanna Paloheimo: Ylivertainen Asiakaskokemus 2.0 – miten ylitetään asiakkaan odotukset?

Susanna Paloheimo: Miten mennään kohti ylivertaista asiakaskokemusta? Onko organisaatiossasi otettu ensiaskeleet asiakaskokemuksen parantamiseksi? Millaisista elementeistä organisaationne asiakaskokemus koostuu? Kun organisaatio on herätelty asiakaskokemuksen merkityksestä, on …

Lue lisää
Retorikas Coaching

André Noël Chaker: Retorikas Coaching – Opi Retorikkaaksi

André Noël Chaker: Kehity puhujana – Opi Retorikkaaksi Onko julkinen puhe hallussa vai koetko sen haastavaksi? Osaatko vakuuttaa kuulijasi? Haluatko nostaa tasoasi vaikuttavana puhujana ja …

Lue lisää
Osaamismuotoilu

Varamäki & Helle: Osaamismuotoilu – onko teillä jo ketterästi oppiva organisaatio?

Aku Varamäki & Paula Helle: Osaamismuotoilu – Onko teillä jo ketterästi oppiva organisaatio? Organisaatioiden oppimiskyvykkyys on noussut ja nousemassa yritysten menestystekijäksi.  Miten oppimisesta saadaan strategiaa …

Lue lisää
Digitalisaation johtaminen

Antti Mäki: Digitalisaation johtaminen ja kestävän kilpailuedun rakentaminen tulevaisuudessa

Antti Mäki: Miten rikotaan konventiot ja rajoittavat ajattelumallit sekä ymmärretään uudet liiketoiminnan tarpeet? Digitaalinen transformaatio, digitalisoituvat ostopolut ja liiketoiminnan murros ovat asioita jotka saavat palstatilaa, …

Lue lisää
Kuka johtaa sinua

Fäldt & Salovuori: Kuka johtaa sinua, ellet sinä?

Sanna Fäldt &  Sanna Salovuori: Miten viedään itsensä johtaminen seuraavalle tasolle? Rutinoitu työnteko ja tavanomainen ajattelu murhaavat organisaation luovuuden. Olemme liiaksi tapojemme vankeja ja on …

Lue lisää
Hinnoittelulla tulosta

Timo Toivanen: Hinnoittelulla tulosta!

Timo Toivanen: Hinnoittelusta aktiivinen työkalu kannattavuuden varmistamiseen Hinnoittelu ei ole helppoa. Melkein kaikki yritykset epäonnistuvat joskus hinnoittelussaan. Hinnoittelu vaatii monipuolista näkemystä yrityksen toiminnasta. Hinta ratkaisee …

Lue lisää
Esimiehen selviytymispakkaus

Timo Toivanen: Esimiehen selviytymispakkaus: Opi ohjaamaan tiimisi tai yksikkösi toimintaa numeroilla

Timo Toivanen: Talousosaamisen ei tarvitse olla pakollinen paha, vaan se voi olla vahvuus ja erottautumiskeino! Onko talousosaaminen sinun ydinosaamistasi? Tuntuuko talouden kieli ja taloushallinto sinusta …

Lue lisää

Sami Sallinen: Haastavien tilanteiden nollatoleranssi

Sami Sallinen: Miten vaikutetaan uhkaavien asiakastilanteiden kehittymiseen? Haastavien ja uhkaavien asiakastilanteiden määrä on jatkuvassa kasvussa. Taito lukea asiakasta oikein ja hallita oman kehon stressireaktioita, ovat …

Lue lisää
Median-kynsissä

Annamaija Manninen: Median kynsissä – miten selviytyä tiukoissa haastattelutilanteissa?

Annamaija Manninen: Ennakoi haastatteluiden sudenkuopat ja vakuuta viestinnällä! Kun toimittaja soittaa, onko organisaation jokainen vastuuhenkilö valmis kameran eteen haastatteluun? Ovatko ydinviestit yhteneväiset, ymmärrettävät ja kiinnostavat …

Lue lisää
Idioottien ympäröimänä

Anna Perho: Idioottien ympäröimänä? – työyhteisöjen erilaiset ihmistyypit

Anna Perho: Oletko joskus miettinyt miksi kaikki ymmärtävät kenestä puhumme, kun puhumme insinöörityypeistä, pirttihirmuista, toimikuntaihmisistä tai kaikkien kavereista? Käyttäytymisprofiilit antavat yhteisen kielen arjesta tutuille työpaikkojen …

Lue lisää

Sami Sallinen: Syvyyttä vuorovaikutukseen – keho paljastaa tunteet ja ajatukset!

Sami Sallinen: Miten kehonkielen ymmärtäminen parantaa vuorovaikutusta ja esimiestyötä? Hyvät vuorovaikutustaidot ovat kriittisen tärkeä osa johtamisosaamista. Kyky lukea keskustelukumppanin tunnetiloja ja ajatuksia luo edellytykset hyvälle …

Lue lisää
Johtamismuotoilu

Varamäki & Helle: Johtamismuotoilu – miten kehitetään esimiestyötä palveluna?

Aku Varamäki & Paula Helle: Johtamismuotoilu – Miten kehität esimiestyötä palveluna? Työelämän muuttuessa yhä vaikeammin ennustettavaksi, pirstaleisemmaksi ja nopeatempoisemmaksi, myös johtamisen täytyy uudistua. Tulevaisuuden työelämässä …

Lue lisää
Timanttinen työilmapiiri

Sari Havas: Timanttinen työilmapiiri

Sari Havas: Liikkuuko teidän työyhteisössä tunteiden viidakko? Jokainen työyhteisö on täynnä ristiriitaisia tunteita. Siellä voi kuplia ilo, kannustus ja empatia ja toisaalta siellä voi olla …

Lue lisää
Kiireprofiililla tehokkuutta työelämään

Juha Wiskari: Kiireprofiililla tehokuutta työelämään – miksi kiire pitää tappaa?

Juha Wiskari: Heitätkö elämäsi ja aikasi hukkaan? Nopeasti laajeneva digitaalinen tiedonvälitys ja verkkomaailman työvälineet aiheuttavat haasteita, joiden tuloksena kiire alkaa viedä eikä oma tahto. Pitkällä …

Lue lisää

Christoffer Weiss: Löydä oma äänesi!

Christoffer Weiss: Löydä oma äänesi! Tänä päivänä jokainen meistä joutuu esiintymään monissa eri tilanteissa. Esiintymistilanteita on huikea määrä kuten kokouksia, seminaaripuheita ja pitchaushetkiä, joissa viesti …

Lue lisää

Mika D. Rubanovitsch: Ylivoimainen digimyyjä – pysähdy myymään!

Mika D. Rubanovitsch: Onko teillä myymisen taso laskenut samalla kun uudet teknologiat on otettu käyttöön? Myynti ja ostaminen ovat murroksessa, kun digitalisaatio muokkaa pelisääntöjä ja …

Lue lisää

Emilia Järvinen: Mindfulness työyhteisöille – askelia täydelliseen pysähtymiseen ja palautumiseen

Emilia Järvinen: Tietoisena oleminen on lähtökohta kaikelle kehittymiselle! Mindfulness eli hyväksyvä tietoinen läsnäolo on erityinen huomion kiinnittämisen tapa. Tietoisuustaitojen säännöllinen harjoittaminen vahvistaa mielen tyyneyttä, keskittymiskykyä …

Lue lisää