CASE: Eduhouse X MySpeaker – Yhteistyöllä ajankohtaista sisältöä vuoden jokaiselle kuukaudelle

Aloitamme yhteistyön verkko-oppimisen edelläkävijän, asiantuntijoille osaamisen kehittämistä ja koulutuspalveluja tarjoavan Eduhousen kanssa. Eduhousen tarkoituksena on yhteistyön avulla tarjota asiakkailleen kuukausittain live-webinaareja tämän hetken puhuttelevimmista työelämäteemoista huippupuhujien johdolla. Eduhousen kanssa aloitettu kahdentoista kuukauden mittainen yhteistyö on esimerkki siitä, kuinka edelläkävijäyrityksissä sitoutetaan asiakkaita omaan toimintaan ajankohtaisten teemojen sekä vaikuttavan sisällön avulla.

”Haluamme tarjota piristystä asiakkaidemme työpäiviin. Olemme saaneet asiakkailtamme tähän asti paljon hyvää palautetta runsaista ja kattavista sisällöistämme. Tunnettujen puhujien rohkeat ja mieleenpainuvat webinaaripuheenvuorot tulevat olemaan tässä vielä kirsikkana kakun päällä”, kertoo Eduhousen sisältöjohtaja Miia Oulasvirta.

Eduhousen kanssa aloitettu yhteistyö on hieno osoitus siitä, kuinka edelläkävijäyritykset voivat käyttää puhujatoimiston asiantuntijatiimiä apuna suunnittelemaan vaikuttavan ja hyvin konseptoidun sisältökokonaisuuden pidemmällekin aikajaksolle.

”Olemme äärimmäisen iloisia siitä, että Eduhouse on lähtenyt tekemään yhteistyötä kanssamme tarjotakseen asiakkailleen aina ajankohtaisinta asiaa sekä puhuttelevinta sisältöä työelämää ja meitä jokaista koskettavista ilmiöistä. Tässä ajassa asiakkaita ja kohderyhmiä on pystyttävä puhuttelemaan ja sitouttamaan tarjoamalla aidosti lisäarvoa kiinnostavan sisällön kautta”, MySpeakerin myyntijohtaja Susanna Suorsa sanoo.

Webinaarisarjan kattoteemoiksi nousivat tulevaisuuden työ ja siinä tarvittavat taidot; johtaminen, vuorovaikutus, tunnetaidot, jatkuva oppiminen, asiakaskokemus, muutoskyvykkyys, inklusiivisuus, hyvinvointi, teknologia, kyberturvallisuus sekä luovuus ja innovatiivisuus. Nämä ovat teemat, joista paitsi halutaan tietää juuri nyt, niiden merkitys tulee kasvamaan myös tulevaisuudessa.

”Eduhousen asiakkaat saavat puheenvuorojen kautta seuraavan kahdentoista kuukauden aikana oppia uutta sekä löytää uusia tapoja & työkaluja toimia ja suhtautua maailmaan, jonka muutoksissa on pysyttävä mukana. Uskomme, että tulevaisuudessa yrityksissä tullaan tekemään yhä enemmän yhteistyössä puhujatoimistojen kanssa tällaisia rohkeita uusia, pitkäkestoisia konsepteja, joissa vaikuttava sisältö on keskiössä.”, kertoo Susanna Suorsa.

Eduhousen webinaareja tuotetaan 12 kuukauden ajan syksystä 2021 alkaen. Livelähetyksen jälkeen webinaarit tulevat katsottavaksi Eduhousen omalle verkkokoulutusalustalle. Ensimmäinen puheenvuoro tullaan kuulemaan 29.9.

Katso myös seuraavat artikkelit:

Ota yhteyttä!

Tilaa uutiskirje!